Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Facebook. Kun je dat uitzetten?

+2
Sneeuwvlok
Jente10
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Facebook. Kun je dat uitzetten? Empty Facebook. Kun je dat uitzetten?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 6:02

Die meldingen van vrienden van vrienden?
Ik vind het zwaar irritant!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook. Kun je dat uitzetten? Empty Re: Facebook. Kun je dat uitzetten?

Bericht  Jente10 do 30 jun 2011 - 6:04

wat bedoel je precies? Snap het niet helemaal Embarassed
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 6:04

Die tip die wil ik ook wel graag weten ja !!!

Gast
Gast

Bericht  Sneeuwvlok do 30 jun 2011 - 6:06

Maar die meldingen krijg je toch alleen als een vriend van jou bij een vriend van hem/ haar iets gepost heeft? Dus dan is het eigenlijk een melding van je vriend :P
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 6:17

Ik wil alleen weten hoe ik bij facebook mobiel die irritante farmville (etc) reacties uit kan zetten!!!!!!! Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Feline do 30 jun 2011 - 6:19

Als we dan toch bezig zijn.. hoe zet je 't geluid van de 'chat' uit? Kan niet eens fatsoenlijk muziek luisteren zo.. Zelfs met 't schermpje open blijft ie loeien..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 6:20

https://www.facebook.com/editaccount.php?notifications

Kan je hier niet het een en ander vinden?

Gast
Gast

Bericht  Tiana do 30 jun 2011 - 6:23

Pippa schreef:Ik wil alleen weten hoe ik bij facebook mobiel die irritante farmville (etc) reacties uit kan zetten!!!!!!! Evil or Very Mad
Je muis op de reactie houden en dan zie je rechts van de reactie een kruisje en dan kun je klikken op "Alles verbergen van Farmville". O ik zie net dat het om de mobiele versie gaat, maar dit moet je dus via je pc doen!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 6:29

Stylegirl schreef:
Pippa schreef:Ik wil alleen weten hoe ik bij facebook mobiel die irritante farmville (etc) reacties uit kan zetten!!!!!!! Evil or Very Mad
Je muis op de reactie houden en dan zie je rechts van de reactie een kruisje en dan kun je klikken op "Alles verbergen van Farmville". O ik zie net dat het om de mobiele versie gaat, maar dit moet je dus via je pc doen!

Dat heb ik via de PC gedaan - want daar is het niet! Maar op mijn mobiel dus wel (de facebook app).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 6:33

Sneeuwvlok schreef:Maar die meldingen krijg je toch alleen als een vriend van jou bij een vriend van hem/ haar iets gepost heeft? Dus dan is het eigenlijk een melding van je vriend :P

Nee... Ik krijg ook meldingen van vrienden van vrienden als die ergens op gereageerd hebben waar ik ook gereageerd heb.
En ik hoef trouwens ook niet te weten waar mijn vrienden allemaal op reageren.

Zoals: Vriend heeft gereageerd op nieuwe profielfoto van ***** (persoon die ik dus niet ken...)
Lekker interessant :P

Maar ik ga de link van Auxo even uitpluizen!

Gast
Gast

Bericht  Tiana do 30 jun 2011 - 6:37

Pippa schreef:
Stylegirl schreef:

Dat heb ik via de PC gedaan - want daar is het niet! Maar op mijn mobiel dus wel (de facebook app).

Oo, bij mij heeft het wel gewoon gewerkt! Wat voor telefoon heb je? Misschien anders even uitloggen en weer opnieuw inloggen op je mobiel? Of facebook eraf halen en opnieuw installeren?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 6:38

Beide al gedaan, dat werkt niet. En als ik even snel nieuwe status wil bekijken kom ik eerst lang 100 spellen! Haha. Ik heb een Nokia N97.

Gast
Gast

Bericht  Tiana do 30 jun 2011 - 6:41

Pippa schreef:Beide al gedaan, dat werkt niet. En als ik even snel nieuwe status wil bekijken kom ik eerst lang 100 spellen! Haha. Ik heb een Nokia N97.

En via je telefoon krijg je dat kruisje niet te zien?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 6:46

Stylegirl schreef:
Pippa schreef:Beide al gedaan, dat werkt niet. En als ik even snel nieuwe status wil bekijken kom ik eerst lang 100 spellen! Haha. Ik heb een Nokia N97.

Nee. Ik weet er alles van Very Happy Werd er ook gek van! Er is helaas (nog geen?) oplossing voor. Het was er bij mij maar 1 gelukkig, die dat spel deed. Sprak haar nooit, dus heb 'r maar van FB verwijderd. Nu maar hopen dat niet meer mensen het in hun hoofd halen dat spelletje te spelen nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 6:48

Wat ik ook uit wil zetten, maar wat ook niet kan, is als ik reageer op iemand's foto of status, en anderen daarna, dat ik daar niet steeds een melding van krijg Mad Bij hyves kon je dat per bericht uitzetten, op FB niet, zo irrant soms!

Gast
Gast

Bericht  Tiana do 30 jun 2011 - 6:52

Volgens mij kan dat via je instellingen op de pc! Heb het zelf nog niet gedaan, maar ik ga het binnenkort wel doen. Word er een beetje moe van, krijg een melding op mijn ihpone, een mailtje en een melding als ik facebook op de pc open..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Jente10 do 30 jun 2011 - 6:53

Feline schreef:Als we dan toch bezig zijn.. hoe zet je 't geluid van de 'chat' uit? Kan niet eens fatsoenlijk muziek luisteren zo.. Zelfs met 't schermpje open blijft ie loeien..

dat kan volgens mij bij de chat aan de rechterkant van dat scherm, daar kun je selecteren of het geluid uit af aan staat.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Feline do 30 jun 2011 - 7:02

Jente10 schreef:
Feline schreef:Als we dan toch bezig zijn.. hoe zet je 't geluid van de 'chat' uit? Kan niet eens fatsoenlijk muziek luisteren zo.. Zelfs met 't schermpje open blijft ie loeien..

dat kan volgens mij bij de chat aan de rechterkant van dat scherm, daar kun je selecteren of het geluid uit af aan staat.

You're my hero!! smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 7:23

Stylegirl schreef:Volgens mij kan dat via je instellingen op de pc! Heb het zelf nog niet gedaan, maar ik ga het binnenkort wel doen. Word er een beetje moe van, krijg een melding op mijn ihpone, een mailtje en een melding als ik facebook op de pc open..

Ja? Kun je laten weten hoe? (neem aan dat je het hebt over meldingen als mensen na mij ergens op reageren?) Bij hyves kon het echt apart per bericht, wil het ook weer niet helemáál voor alles uitzetten waarop ik reageer, om het makkelijk te maken nerd

Gast
Gast

Bericht  Inge do 30 jun 2011 - 7:48

Jen_ schreef:
Stylegirl schreef:

Nee. Ik weet er alles van Very Happy Werd er ook gek van! Er is helaas (nog geen?) oplossing voor. Het was er bij mij maar 1 gelukkig, die dat spel deed. Sprak haar nooit, dus heb 'r maar van FB verwijderd. Nu maar hopen dat niet meer mensen het in hun hoofd halen dat spelletje te spelen nerd
Ik blijf die irritante berichtjes ook continue zien op mijn mobiel/ipod. Terwijl ik ze op de pc niet zie. Heel irritant
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 7:50

Ik vind het zo irritant dat je soms rechts van het scherm mensen ziet die misschien wel kent. Als ik die mensen op mn facebook had gewild, had ik ze wel opgezocht. Is er iemand die weet hoe je dat uit zet?

Gast
Gast

Bericht  Tiana do 30 jun 2011 - 7:55

Jen_ schreef:
Stylegirl schreef:Volgens mij kan dat via je instellingen op de pc! Heb het zelf nog niet gedaan, maar ik ga het binnenkort wel doen. Word er een beetje moe van, krijg een melding op mijn ihpone, een mailtje en een melding als ik facebook op de pc open..

Ja? Kun je laten weten hoe? (neem aan dat je het hebt over meldingen als mensen na mij ergens op reageren?) Bij hyves kon het echt apart per bericht, wil het ook weer niet helemáál voor alles uitzetten waarop ik reageer, om het makkelijk te maken nerd

Rechts bovenin klikken op account, dan op accountinstellingen, doorscrollen tot je komt bij "reacties op prikbordberichten", dan staan er 2 dingen aangevinkt, de 2e is: "Na mij reageert op een verslag op het prikbord", die moet je uitvinken, dan krijg je als het goed is in ieder geval geen mailtjes meer.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:10

Kun je ook die hele chat uitzetten? Net als bij hyves dat je offline komt te staan?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:52

Stylegirl schreef:
Jen_ schreef:

Rechts bovenin klikken op account, dan op accountinstellingen, doorscrollen tot je komt bij "reacties op prikbordberichten", dan staan er 2 dingen aangevinkt, de 2e is: "Na mij reageert op een verslag op het prikbord", die moet je uitvinken, dan krijg je als het goed is in ieder geval geen mailtjes meer.

Mailtjes krijg ik sowieso niet meer, krijg wel meldingen op mijn telefoon. Ik snap wat je bedoelt geloof ik, maar dan krijg ik die meldingen nooit meer dat vind ik dan ook weer niet leuk angel

Gast
Gast

Bericht  Rush do 30 jun 2011 - 19:50

Francaise_ schreef:Kun je ook die hele chat uitzetten? Net als bij hyves dat je offline komt te staan?
Open chat rechtsonderin, kies opties, kies Ga Offline smile
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: