Goede dinsdagmorgen topic!
+22
SnowWhite
Sweety
Caroow
Cow
SoezieQ
love
Suus
Janelie
Flinder
Kabouter
Arwyn
Shisha
Roze Roos
Sterre
Moezie
SleepingBeauty
Ugly Betty
VeryCherry
Lotus
Cherique
silly-one
Prosecco
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goede dinsdagmorgen topic!
Goedemorgen,
Gisteren een iets te gezellige avond gehad, dus het wordt vandaag een zwaar dagje op het werk Ik moet tot 5 uur vandaag, daarna gezellig eten met mijn vriend en dan lekker zingen
Fijne dag allemaal!
Gisteren een iets te gezellige avond gehad, dus het wordt vandaag een zwaar dagje op het werk Ik moet tot 5 uur vandaag, daarna gezellig eten met mijn vriend en dan lekker zingen
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik ben vandaag lekker dagje vrij, ben al wel tijdje wakker maar heerlijk liggen lezen in bed.
Ga zo eerst douchen en dan tegen half 12 met mijn moeder gezellig na de makro en koffie/thee leuten
verder ga ik vandaag nog wat boodschappen doen en verder lekker niks
Voor de zieken : Beterschap!
Voor die moeten werken : Werkse
Liefs
Ik ben vandaag lekker dagje vrij, ben al wel tijdje wakker maar heerlijk liggen lezen in bed.
Ga zo eerst douchen en dan tegen half 12 met mijn moeder gezellig na de makro en koffie/thee leuten
verder ga ik vandaag nog wat boodschappen doen en verder lekker niks
Voor de zieken : Beterschap!
Voor die moeten werken : Werkse
Liefs
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb zo vreselijk vast geslapen dat ik de 3 wekkers van mijn vriend niet heb gehoord, niet heb gemerkt dat hij uit bed ging en zich aan stond te kleden, en ik werd pas wakker toen hij me een kusje kwam brengen toen hij weg ging naar zijn werk.
Heerlijk hoor, zo vast slapen
En ik zag net op mijn bankrekening dat ik het geld van de verzekering heb ontvangen, super
Heb laatst een motorongeluk gehad en mijn motor is deze week als het goed is weer helemaal opgeknapt, dus kan ik die eindelijk weer ophalen.
Ik ga nu even de afwas doen, dan lekker douchen en dan naar mijn werk.
Het word best druk geloof ik, dus dat is wel lekker
Fijne dag allemaal!
Ik heb zo vreselijk vast geslapen dat ik de 3 wekkers van mijn vriend niet heb gehoord, niet heb gemerkt dat hij uit bed ging en zich aan stond te kleden, en ik werd pas wakker toen hij me een kusje kwam brengen toen hij weg ging naar zijn werk.
Heerlijk hoor, zo vast slapen
En ik zag net op mijn bankrekening dat ik het geld van de verzekering heb ontvangen, super
Heb laatst een motorongeluk gehad en mijn motor is deze week als het goed is weer helemaal opgeknapt, dus kan ik die eindelijk weer ophalen.
Ik ga nu even de afwas doen, dan lekker douchen en dan naar mijn werk.
Het word best druk geloof ik, dus dat is wel lekker
Fijne dag allemaal!
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Hè wat rot allemaal Silly one!!
Hoop dat ze snel wat vinden en daar iets aan kunnen doen. Je zei in het frustratie topic dat ze wel iets hadden gevonden in de biopt maar dat dat niet de klachten veroorzaakt. Wat hebben ze gevonden dan?? (als ik zo vrij mag zijn)
Ik loop al dik 3 maanden met buikpijn, gister echo gehad en ben blij dat ik nu iig weet dat de pijn van mn blinderdarm komt. Hij valt wel binnen de grens. Hij gaat eruit als hij 6mm is. Die vanmij is 4mm maar heb er wel last van dus ben benieuwd waar de internist vlgd week mee aankomt. Van mij mag hij er uit iig!
Weet wel dat ik heel erg baalde dat bij de gyn alles goed was. Opzich natuurlijk fijn om te horen maar ik wist nog steeds niet wat er aan de hand was en dat is het vervelendste!!!
Hoop dat ze snel wat vinden en daar iets aan kunnen doen. Je zei in het frustratie topic dat ze wel iets hadden gevonden in de biopt maar dat dat niet de klachten veroorzaakt. Wat hebben ze gevonden dan?? (als ik zo vrij mag zijn)
Ik loop al dik 3 maanden met buikpijn, gister echo gehad en ben blij dat ik nu iig weet dat de pijn van mn blinderdarm komt. Hij valt wel binnen de grens. Hij gaat eruit als hij 6mm is. Die vanmij is 4mm maar heb er wel last van dus ben benieuwd waar de internist vlgd week mee aankomt. Van mij mag hij er uit iig!
Weet wel dat ik heel erg baalde dat bij de gyn alles goed was. Opzich natuurlijk fijn om te horen maar ik wist nog steeds niet wat er aan de hand was en dat is het vervelendste!!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Goedemorgen!
Ik heb om elf uur rijles, tot kwart over twaald ongeveer. Dan wacht er een enorme stapel vouw- en strijkgoed op mij. Om drie uur vergadering op het werk en aansluitend werken tot half één. Best een drukke dag.
Voor de zieken: beterschap! En de rest natuurlijk een fijne dag.
Ik heb om elf uur rijles, tot kwart over twaald ongeveer. Dan wacht er een enorme stapel vouw- en strijkgoed op mij. Om drie uur vergadering op het werk en aansluitend werken tot half één. Best een drukke dag.
Voor de zieken: beterschap! En de rest natuurlijk een fijne dag.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
@ ILD: Fin in elk geval dat ze bij jou wel weten wat er aan de hand is. Scheelt een hoop frustratie.
Ze hebben in het biopt wel littenweefsel zien zitten met daar tussen ruimtes met vocht, maar dat kan de jeuk niet veroorzaken. Dus weten ze eigenlijk nog niks.
Ze hebben in het biopt wel littenweefsel zien zitten met daar tussen ruimtes met vocht, maar dat kan de jeuk niet veroorzaken. Dus weten ze eigenlijk nog niks.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Nee, dan weet je idd nog niks. Al is het wel vreemd dat er vocht tussen zit....Hoop dat er iemand ineeens een goed ei legt en een 'eureca' momentje heeft voor je!! Echt heel rot zo!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Veel plezier en succes met het bekijken van de woning! En wat heb je precies als ik vragen mag. In ieder geval wel sterkte ermee en hoop dat het niet een lange medische molen gaat worden voor je.silly-one schreef:
Vanmiddag ga ik naar een kamer/huisje kijken. Eens kijken hoe dat eruit ziet en of het interessant genoeg is om te gaan verhuizen.
@ Cherique: Beterschap!
@ ILD: Sterkte!
Ik ben weer aan het werk en kan op deze site met de werk pc! Dat kan normaal gesproken niet dus hoop dat dit niet alleen voor vandaag is... Niet veel bijzonders vandaag. Straks kop thee zetten en wat dingen doen. ( internetten )
Vanavond met mijn nichtje Zumba en daarna zwemmen. Verder niets... Lekker rustig dagje eigenlijk.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Sweety schreef:
Veel plezier en succes met het bekijken van de woning! En wat heb je precies als ik vragen mag. In ieder geval wel sterkte ermee en hoop dat het niet een lange medische molen gaat worden voor je.
Ik ben vanaf mijn 11 tot mijn 16de iedere maand geïnjecteerd voor huisstofmijtallergie. Als ze dit niet zouden doen, was er een grote kans op astma. Vanuit deze injecties heb ik littekenweefsel overgehouden in mijn bovenarmen en benen. Dit jeuk nu 10 jaar na de laatste injectie nog steeds. Omdat er eerder was gezegd dat er niks aan te doen was, heb ik het zo gelaten. Nu begin ik de jeuk beu te worden en ik hoorde dat er misschien wel wat aan te doen is. Dus vandaar dat ik nu bij de derma loop.
Net wel een bekende het dossier erbij laten pakken ( zij zit daar momenteel voor en wetenschappelijk onderzoek) en zij vind het wel interessant. Juist omdat er niks te vinden is eigenlijk. In elk geval niet iets wat de jeuk kan verklaren. En daar wil ik juist vanaf.
silly-one- Ratel
Dank je wel voor je uitleg. Heeft het wel geholpen tegen je allergie? En het lijkt me heel vervelend als je zolang al jeuk heb. Ik heb dat al als ik een dagje jeuk heb maar jij heb het al zolang! Wel fijn dat je een bekende heb die daar zit. Het is ook wel interessant. Je heb iets maar je kan niks vinden.. Hoop dat het snel gebeurd voor je!silly-one schreef:Sweety schreef:
Veel plezier en succes met het bekijken van de woning! En wat heb je precies als ik vragen mag. In ieder geval wel sterkte ermee en hoop dat het niet een lange medische molen gaat worden voor je.
Ik ben vanaf mijn 11 tot mijn 16de iedere maand geïnjecteerd voor huisstofmijtallergie. Als ze dit niet zouden doen, was er een grote kans op astma. Vanuit deze injecties heb ik littekenweefsel overgehouden in mijn bovenarmen en benen. Dit jeuk nu 10 jaar na de laatste injectie nog steeds. Omdat er eerder was gezegd dat er niks aan te doen was, heb ik het zo gelaten. Nu begin ik de jeuk beu te worden en ik hoorde dat er misschien wel wat aan te doen is. Dus vandaar dat ik nu bij de derma loop.
Net wel een bekende het dossier erbij laten pakken ( zij zit daar momenteel voor en wetenschappelijk onderzoek) en zij vind het wel interessant. Juist omdat er niks te vinden is eigenlijk. In elk geval niet iets wat de jeuk kan verklaren. En daar wil ik juist vanaf.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:
Dank je wel voor je uitleg. Heeft het wel geholpen tegen je allergie? En het lijkt me heel vervelend als je zolang al jeuk heb. Ik heb dat al als ik een dagje jeuk heb maar jij heb het al zolang! Wel fijn dat je een bekende heb die daar zit. Het is ook wel interessant. Je heb iets maar je kan niks vinden.. Hoop dat het snel gebeurd voor je!
Mijn huisstofmijt is een stuk minder, kan nu zonder medicatie door het leven behalve als ik in een hele stoffige ruimte kom. Maar ik heb wel een gesaneerd bed, extra hoeslakens om te huisstofmijt te verminderen, die moet ik ook echt hebben want bij mijn ouders heb ik dat niet en dat merk ik ook gelijk.
Het is ook wel interessant, maar ook heel frustrerend. Nu ga je eens actie ondernemen en ze weten het gewoon niet. Bij een perifeer ziekenhuis kan ik mij dat nog wel voorstellen. Maar nu zit ik in een academisch ziekenhuis en daar weten ze het ook niet. Dat frustreert wel, want ik heb nu het vermoeden dat ik zo een leuk wetenschappelijk productje ga worden.
silly-one- Ratel
Morning!
Vandaag nog heerlijk een dagje vrij.
Zometeen naar de fietsenmaker om te kijken voor een fiets voor mijn vriend. Daarna wat kleine boodschappen halen en kijken of de viskraam er staat (heb zo'n zin in een lekker visje vanmiddag, haha).
Verder ga ik vandaag echt de woonkamer verven, laatste muurtje (gister niets meer van gekomen). En ga nog even actief op de Wii Al met al genoeg te doen..
Iedereen een hele fijne dag!
Vandaag nog heerlijk een dagje vrij.
Zometeen naar de fietsenmaker om te kijken voor een fiets voor mijn vriend. Daarna wat kleine boodschappen halen en kijken of de viskraam er staat (heb zo'n zin in een lekker visje vanmiddag, haha).
Verder ga ik vandaag echt de woonkamer verven, laatste muurtje (gister niets meer van gekomen). En ga nog even actief op de Wii Al met al genoeg te doen..
Iedereen een hele fijne dag!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Eerst tot half 5 werken vandaag..bah geen zin in maar het moet helaas haha
Ik heb gisteren mij hele huis gepoetst dus heb vandaag alleen maar kleine klusjes liggen..na mijn werk dus lekker nietsen,bij mams eten en dan vroeg het bedje in want ik voel me alles behalve lekker
Fijne dag allemaal!!!!
Ik heb gisteren mij hele huis gepoetst dus heb vandaag alleen maar kleine klusjes liggen..na mijn werk dus lekker nietsen,bij mams eten en dan vroeg het bedje in want ik voel me alles behalve lekker
Fijne dag allemaal!!!!
sushigirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 20-12-10
goedemorgen, ik heb lekker uitgeslapen. we hebben net mijn hond al gewassen vond ze heeeel leuk ahum!
strakjes nog ff wat boodschapjes doen en even een boek terugbrengen naar de bieb die ik 30 december al terug moest brengen. en nog even wat schoonmaken hier. en vanavond naar school. fijne dag allemaal!
strakjes nog ff wat boodschapjes doen en even een boek terugbrengen naar de bieb die ik 30 december al terug moest brengen. en nog even wat schoonmaken hier. en vanavond naar school. fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen!
Slechte nacht gehad ivm mijn trombosebeen.. Vanmorgen is Carint langs geweest om de zwachtel te verwisselen en verder word het voor mij vandaag internetten, slapen, lezen en rusten! Heel stom maar ik heb gewoon zin om een stuk te lopen
Fijne dinsdag dames!
Slechte nacht gehad ivm mijn trombosebeen.. Vanmorgen is Carint langs geweest om de zwachtel te verwisselen en verder word het voor mij vandaag internetten, slapen, lezen en rusten! Heel stom maar ik heb gewoon zin om een stuk te lopen
Fijne dinsdag dames!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Sterkte voor alle meiden hier in ieder geval!
Ik heb vannacht zo'n slechte nacht gehad. Ik heb al een week griep maar het slaat nu erg op mijn longen en keel (door astma ook) dus ik heb vannacht tot 5 uur wakker gelegen omdat ik gewoon niet plat kon gaan liggen. Steeds maar weer hoesten, elke minuut, om niks, zo irritant. Toen maar rechtop half gaan slapen Vanmiddag gelukkig even naar huisarts.
Ik heb vannacht zo'n slechte nacht gehad. Ik heb al een week griep maar het slaat nu erg op mijn longen en keel (door astma ook) dus ik heb vannacht tot 5 uur wakker gelegen omdat ik gewoon niet plat kon gaan liggen. Steeds maar weer hoesten, elke minuut, om niks, zo irritant. Toen maar rechtop half gaan slapen Vanmiddag gelukkig even naar huisarts.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik hoop het niet! Ik kan me wel voorstellen dat je dat idee heb. Vooral omdat het een academisch ziekenhuis is. Krijg je nu nog meer testen?silly-one schreef:
Mijn huisstofmijt is een stuk minder, kan nu zonder medicatie door het leven behalve als ik in een hele stoffige ruimte kom. Maar ik heb wel een gesaneerd bed, extra hoeslakens om te huisstofmijt te verminderen, die moet ik ook echt hebben want bij mijn ouders heb ik dat niet en dat merk ik ook gelijk.
Het is ook wel interessant, maar ook heel frustrerend. Nu ga je eens actie ondernemen en ze weten het gewoon niet. Bij een perifeer ziekenhuis kan ik mij dat nog wel voorstellen. Maar nu zit ik in een academisch ziekenhuis en daar weten ze het ook niet. Dat frustreert wel, want ik heb nu het vermoeden dat ik zo een leuk wetenschappelijk productje ga worden.
En hoe was de woning??
Sweety- Ratel
Sweety schreef: Ik hoop het niet! Ik kan me wel voorstellen dat je dat idee heb. Vooral omdat het een academisch ziekenhuis is. Krijg je nu nog meer testen?
En hoe was de woning??
Ze gaan nu het eerst proberen met hormoonzalf ( coritsol) en als dat niet werkt, gaan ze een andere proberen etc. En als ze het echt niet weten gaan ze misschien snijden, maar dat wil je eigenlijk niet.
Woning is nog twijfel. Het huis van mijn opa en oma was nog moderner en hier gaan ze niks aan opknappen omdat het over 2-3 jaar weg gaat. Dus ik twijfel nog.
silly-one- Ratel
Jammer van de woning... Hoop dat het met de zalf gaat lukken want snijden dat lijkt me ook niks.
Sweety- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goede dinsdagmorgen!
» Goede dinsdagmorgen!
» Een hele goede dinsdagmorgen!
» Goede woensdagmorgen topic
» Goede woensdagochtend topic!
» Goede dinsdagmorgen!