Goede dinsdagmorgen!
+16
Snoes
Roze Roos
May
Atelier Madame
Mida4you
Shy
Ella
L!ND@
Angela_1986
Oasis
Lotus
Rovine
banjer49
silly-one
Elin
Cheesegirl
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goede dinsdagmorgen!
Goeiemorgen allemaal! Lekker geslapen? Leuke dingen op de planning vandaag?
Ik heb niet zo lekker geslapen, veel wakker tussendoor. Straks ga ik werken. Van 8.30 - 17.30 uur, in de pauze even naar de stad om die ene leuke broek te kopen.
Fijne dag!
Ik heb niet zo lekker geslapen, veel wakker tussendoor. Straks ga ik werken. Van 8.30 - 17.30 uur, in de pauze even naar de stad om die ene leuke broek te kopen.
Fijne dag!
Gast- Gast
Re: Goede dinsdagmorgen!
Goedemorgen
Ik dacht al 'waar blijft het goedemorgen-topic'!
Ik moet zometeen naar het ziekenhuis en daarna heb ik een gesprek op mijn werk.
Vanmiddag nog even wat boodschappen doen en verder leren.
Oja, ik heb trouwens lekker geslapen! Aan één stuk door..
Fijne dag allemaal
Ik dacht al 'waar blijft het goedemorgen-topic'!
Ik moet zometeen naar het ziekenhuis en daarna heb ik een gesprek op mijn werk.
Vanmiddag nog even wat boodschappen doen en verder leren.
Oja, ik heb trouwens lekker geslapen! Aan één stuk door..
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen!
Ik heb wel ok geslapen, beetje rusteloos. Maar ik heb vandaag een tentamen, dus daar maak ik me altijd druk om haha (vooral 's nachts). Niet echt iets leuks op de planning dus, vanmiddag moet ik verder leren voor nr. 3.
Leuk dat je een nieuwe broek gaat kopen Alex! Ik heb ook zin om te shoppen . Werk ze vandaag!
Ik heb wel ok geslapen, beetje rusteloos. Maar ik heb vandaag een tentamen, dus daar maak ik me altijd druk om haha (vooral 's nachts). Niet echt iets leuks op de planning dus, vanmiddag moet ik verder leren voor nr. 3.
Leuk dat je een nieuwe broek gaat kopen Alex! Ik heb ook zin om te shoppen . Werk ze vandaag!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Carola> dan moet je er zelf een openen Iedereen mag dat he
Hier goed geslapen alleen te vroeg wakker . Vandaag lekker vrij, alleen vanavond een vergadering.
Straks even wat boodschappen doen en verder van de zon genieten denk ik
Hier goed geslapen alleen te vroeg wakker . Vandaag lekker vrij, alleen vanavond een vergadering.
Straks even wat boodschappen doen en verder van de zon genieten denk ik
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Ik moet toch afleren om op de bank in slaap te vallen 's avonds. Hierdoor slaap ik al teveel op de bank en als ik dan naar bed ga, dan wordt ik te vroeg wakker in mijn ogen. Was om half 7 al weer wakker.
Vandaag nog geen belletje gehad dat ik kan komen werken, dus om 3 uur ga ik naar de school waar ik de rest van de week mag gaan werken voor de overdracht, het is blijkbaar een pittige groep kinderen dus dat is wel even van belang.
Eerst nog even wat opruimen en aanrommelen.
Prettige dag allemaal.
Ik moet toch afleren om op de bank in slaap te vallen 's avonds. Hierdoor slaap ik al teveel op de bank en als ik dan naar bed ga, dan wordt ik te vroeg wakker in mijn ogen. Was om half 7 al weer wakker.
Vandaag nog geen belletje gehad dat ik kan komen werken, dus om 3 uur ga ik naar de school waar ik de rest van de week mag gaan werken voor de overdracht, het is blijkbaar een pittige groep kinderen dus dat is wel even van belang.
Eerst nog even wat opruimen en aanrommelen.
Prettige dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Carola> dan moet je er zelf een openen Iedereen mag dat he
Haha, dat was het eerste dat ik dacht
Gast- Gast
Toen ik hem wilde openen zag ik dat Alex het had gedaanTheedoosje schreef:Carola> dan moet je er zelf een openen Iedereen mag dat he
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Toen ik hem wilde openen zag ik dat Alex het had gedaanTheedoosje schreef:Carola> dan moet je er zelf een openen Iedereen mag dat he
volgende keer sneller zijn dan
Gast- Gast
Weet je wel hoe vroeg het nog is?!Theedoosje schreef:volgende keer sneller zijn dan
Cheesegirl- Ratel
goedenmorgen allemaal, voor mij is het geen goede morgen, heb last van ooronstekingen en koorts en voel me er niet lekker bij, straks om acht uur gelijk dokter maar weer bellen,
wanneer houd het eens op gaat de laatste tijd alleen maar slecht met me.
wens jullie in ieder geval wel een fijne dag toe
wanneer houd het eens op gaat de laatste tijd alleen maar slecht met me.
wens jullie in ieder geval wel een fijne dag toe
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Yes, zonnetje schijnt en ik mag weer lekker een stukje gaan rijden. Vandaag sollicitatiegesprek #5 in een week tijd, ik begin er routine in te krijgen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Carola589 schreef:Weet je wel hoe vroeg het nog is?!Theedoosje schreef:volgende keer sneller zijn dan
Ja vroeg. Maar je zei zelf zoiets van "'waar blijft het goedemorgen-topic". Dus dan denk ik dat je toch al eerder wakker was
Gast- Gast
Nobucta schreef:Yes, zonnetje schijnt en ik mag weer lekker een stukje gaan rijden. Vandaag sollicitatiegesprek #5 in een week tijd, ik begin er routine in te krijgen.
Succes ! Bij wat voor bedrijf is het ?
Gast- Gast
Ik bedoelde het meer zo: normaal kijk ik altijd rond dit tijdstip op het forum en dan is er al een goedemorgen-topic, daarom was ik verbaasd. Haha.. wat een gesprek zo op de vroege morgenTheedoosje schreef:Carola589 schreef:Weet je wel hoe vroeg het nog is?!Theedoosje schreef:volgende keer sneller zijn dan
Ja vroeg. Maar je zei zelf zoiets van "'waar blijft het goedemorgen-topic". Dus dan denk ik dat je toch al eerder wakker was
Cheesegirl- Ratel
Inderdaad, lekker nuttig!
Ik ga nu naar het ziekenhuis, tot straks!
Ik ga nu naar het ziekenhuis, tot straks!
Cheesegirl- Ratel
Goedemorgen,
Ik heb wel redelijk goed geslapen. Vandaag is een rustige dag. Ik ga over twee uur even naar ZieZo. Misschien blijf ik daar eten, maar dat denk ik niet. Vanmiddag ga ik misschien hardlopen en verder wil ik mediteren, yoga doen, schrijven en lekker lezen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk goed geslapen. Vandaag is een rustige dag. Ik ga over twee uur even naar ZieZo. Misschien blijf ik daar eten, maar dat denk ik niet. Vanmiddag ga ik misschien hardlopen en verder wil ik mediteren, yoga doen, schrijven en lekker lezen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, maar was dan ook echt uitgeput.
En dan word je wakker terwijl het zonnetje naar binnen schijnt, heerlijk!
Vandaag huiswerk maken en booschappen doen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen, maar was dan ook echt uitgeput.
En dan word je wakker terwijl het zonnetje naar binnen schijnt, heerlijk!
Vandaag huiswerk maken en booschappen doen.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik heb goed geslapen. Wel 'n paar keer wakker geweest maar toch ook weer snel in slaap gevallen.
Ik ga over 'n half uur naar m'n werk. Vanavond wordt m'n haar geknipt en hopelijk ook geverfd.
Fijne dag voor jullie!
Ik heb goed geslapen. Wel 'n paar keer wakker geweest maar toch ook weer snel in slaap gevallen.
Ik ga over 'n half uur naar m'n werk. Vanavond wordt m'n haar geknipt en hopelijk ook geverfd.
Fijne dag voor jullie!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Goedemorgen! Ik heb heerlijk geslapen, lag er gisteren om 21.30 uur al in en mijn wekker ging om 6.15. Even een lekker ontbijtje gehad en de kleine uit bed gehaald. Flesje erin, omkleden en op de fiets naar de gastouder. Zit nu nog heeeeel eventjes thuis, want over een kwartierje ga ik naar het werk. Ik ben uiterlijk 14.00 weer vrij, dus ik hoop daarna van het heerlijke weer te kunnen gaan genieten.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Goeiemorgen,
Ik was veel te vroeg wakker. Ga zo even boodschappen doen, vanmiddag even strijken en nog wat leren.
Fijne dag
Ik was veel te vroeg wakker. Ga zo even boodschappen doen, vanmiddag even strijken en nog wat leren.
Fijne dag
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Goedemorgen!
Ik ga straks met onze kat spelen, sinds gisteren is hij hier.
Verder nog even boodschapjes doen en vanavond koken.
Fijne dag allemaal!
Ik ga straks met onze kat spelen, sinds gisteren is hij hier.
Verder nog even boodschapjes doen en vanavond koken.
Fijne dag allemaal!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen allemaal!!
Ik heb lekker geslapen alleen moest ik er een paar keer uit voor de kleine, en ze was om 06.00 al wakker. Zo meteen conditietest op de sportschool, dus ff weer lekker fanatiek zijn. Vanmiddag lekker eindje wandelen met de kleine en aan het eind van de middag naar mijn oma, blijf gezellig bij haar eten.
En ik hoop dat mijn zeepjes binnenkomen want dan kan ik gaan frutselen met de zeepketting die ik wil gaan maken
Fijne dag iedereen!
Ik heb lekker geslapen alleen moest ik er een paar keer uit voor de kleine, en ze was om 06.00 al wakker. Zo meteen conditietest op de sportschool, dus ff weer lekker fanatiek zijn. Vanmiddag lekker eindje wandelen met de kleine en aan het eind van de middag naar mijn oma, blijf gezellig bij haar eten.
En ik hoop dat mijn zeepjes binnenkomen want dan kan ik gaan frutselen met de zeepketting die ik wil gaan maken
Fijne dag iedereen!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
goedemorrgen! lekker aan he twerk alweer nu.. vanavond nog naar een klant toe, oftewel niet voor 12ven thuis :affraid:
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen,
Ik heb ook goed geslapen.
Straks teamdag van 10.00-17.30. Ik hoop wel dat we af en toe even iets actiefs mogen doen.
Anders wordt het wel een hele lange dag ben ik bang.
Fijne dag allemaal!
Ik heb ook goed geslapen.
Straks teamdag van 10.00-17.30. Ik hoop wel dat we af en toe even iets actiefs mogen doen.
Anders wordt het wel een hele lange dag ben ik bang.
Fijne dag allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goede dinsdagmorgen!
» Goede dinsdagmorgen topic!
» Een hele goede dinsdagmorgen!
» Goedemorgen deze dinsdagmorgen!
» goede donderdagmorgen!