Goede dinsdagmorgen topic!
+22
SnowWhite
Sweety
Caroow
Cow
SoezieQ
love
Suus
Janelie
Flinder
Kabouter
Arwyn
Shisha
Roze Roos
Sterre
Moezie
SleepingBeauty
Ugly Betty
VeryCherry
Lotus
Cherique
silly-one
Prosecco
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goede dinsdagmorgen topic!
Goodmorning!
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen? Ik heb vandaag school tot half 4, daarna geen plannen. Vanavond weer met school bezig. Ik had nog wel even willen liggen
Fijne dag allemaal!
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen? Ik heb vandaag school tot half 4, daarna geen plannen. Vanavond weer met school bezig. Ik had nog wel even willen liggen
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goede dinsdagmorgen topic!
Goedemorgen!
Ik ga me zo aankleden en dan naar het werk toe. Vanavond ga ik naar de gemeente toe, want dan wordt er besloten of er de mogelijkheid is 35.000 euro van de gemeente te lenen voor een huis. Dat zou natuurlijk wel super zijn! Duimen jullie mee?
Daarnaast ga ik vandaag hopen dat een zeker persoon wat laat horen, zodat ik kan vertellen dat ik zondag kan
Ik ga me zo aankleden en dan naar het werk toe. Vanavond ga ik naar de gemeente toe, want dan wordt er besloten of er de mogelijkheid is 35.000 euro van de gemeente te lenen voor een huis. Dat zou natuurlijk wel super zijn! Duimen jullie mee?
Daarnaast ga ik vandaag hopen dat een zeker persoon wat laat horen, zodat ik kan vertellen dat ik zondag kan
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Goedemorgen,
Ik zit nu aan mijn ontbijt en moet zo naar het ziekenhuis. Kijken wat de dermatoloog in het radboud gaat zeggen. Ben door verwezen vanuit het CWZ. Toch wel apart vanuit het ene ziekenhuis naar het andere ziekenhuis te moeten worden doorverwezen.
Vanmiddag ga ik naar een kamer/huisje kijken. Eens kijken hoe dat eruit ziet en of het interessant genoeg is om te gaan verhuizen.
Vanavond tennistraining, conditietraining en denk ik nog een ronde tossen en daarna lekker naar huis. Op tijd mijn bed in.
Het lijkt een drukke dag, maar tussendoor doe ik echt helemaal niks.
Fijne dag allemaal.
Ik zit nu aan mijn ontbijt en moet zo naar het ziekenhuis. Kijken wat de dermatoloog in het radboud gaat zeggen. Ben door verwezen vanuit het CWZ. Toch wel apart vanuit het ene ziekenhuis naar het andere ziekenhuis te moeten worden doorverwezen.
Vanmiddag ga ik naar een kamer/huisje kijken. Eens kijken hoe dat eruit ziet en of het interessant genoeg is om te gaan verhuizen.
Vanavond tennistraining, conditietraining en denk ik nog een ronde tossen en daarna lekker naar huis. Op tijd mijn bed in.
Het lijkt een drukke dag, maar tussendoor doe ik echt helemaal niks.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goodmorning!
Hier nog steeds ziek. Moest mn werk net weer bellen en ga zo weer verder slapen. Wat kan een mens zich rot voelen zeg!
Voor degene die moeten werken: werkse!
@Prosecco: ik zal voor je duimen! Heb verder toch niets te doen
@Silly-one succes bij de dermatoloog!
Fijne dag allemaal!
Hier nog steeds ziek. Moest mn werk net weer bellen en ga zo weer verder slapen. Wat kan een mens zich rot voelen zeg!
Voor degene die moeten werken: werkse!
@Prosecco: ik zal voor je duimen! Heb verder toch niets te doen
@Silly-one succes bij de dermatoloog!
Fijne dag allemaal!
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb weer heel veel gedroomd vannacht en dat vond ik eigenlijk niet zo'n succes. Ga straks naar zumba en vanmiddag ga ik weer naar het verpleeghuis om te proberen wat gezelligheid te brengen voor de mensen daar.
Fijne dag allemaal!
Ik heb weer heel veel gedroomd vannacht en dat vond ik eigenlijk niet zo'n succes. Ga straks naar zumba en vanmiddag ga ik weer naar het verpleeghuis om te proberen wat gezelligheid te brengen voor de mensen daar.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen dames,
gisteravond was het supergezellig met mijn broertje, en hij is geslaagd voor zijn afscheidscadeau voor zijn stageklas. En hij was helemaal blij dat ik zijn lievelingseten had gemaakt. Hij heeft met mijn vriend voor het eerst een schranznummer gemaakt en het klinkt goed, ben benieuwd wanneer hij het online gooit ^^
Vandaag ga ik opruimen en schoonmaken en vanmiddag weer naar zwemles, daarna eten bij mijn ouders en voor de rest weet ik het nog niet
Fijne dag allemaal!
gisteravond was het supergezellig met mijn broertje, en hij is geslaagd voor zijn afscheidscadeau voor zijn stageklas. En hij was helemaal blij dat ik zijn lievelingseten had gemaakt. Hij heeft met mijn vriend voor het eerst een schranznummer gemaakt en het klinkt goed, ben benieuwd wanneer hij het online gooit ^^
Vandaag ga ik opruimen en schoonmaken en vanmiddag weer naar zwemles, daarna eten bij mijn ouders en voor de rest weet ik het nog niet
Fijne dag allemaal!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Lotus, wat leuk dat je dat doet in het verzorgingshuis!
Procecco, spannend hoor dat huisje, succes.
Silly-one ook succes in het ziekenhuis.
Cherique, beterschap!
Ik ben vandaag aan het werk en vanavond ga ik ff het huishouden doen en daarna lekker tv kijken ofzo
Procecco, spannend hoor dat huisje, succes.
Silly-one ook succes in het ziekenhuis.
Cherique, beterschap!
Ik ben vandaag aan het werk en vanavond ga ik ff het huishouden doen en daarna lekker tv kijken ofzo
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Goedemorgen,
Ik ben ook weer wakker. Manlief is net naar het werk, dus dat was voor mij ook een mooie tijd om op te staan
Ga me zo ff omkleden en dan beginnen met de trap denk ik
Misscihen nog werken vandaag, ligt eraan of ze me bellen...
Ik ben ook weer wakker. Manlief is net naar het werk, dus dat was voor mij ook een mooie tijd om op te staan
Ga me zo ff omkleden en dan beginnen met de trap denk ik
Misscihen nog werken vandaag, ligt eraan of ze me bellen...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
tot 17:00 uur aan het werk.. daarnaa even een potje darten in het cafe..
en ik zal voor iedereen mee duimen die het nodig heeft
en ik zal voor iedereen mee duimen die het nodig heeft
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen,
Hier weer een goede nachtrust gehad, al ben ik overdag wel veel moe..
Vandaag wat in huis opruimen en vanmiddag met mijn vader bij mijn oom langs, die is jarig..
Voor de rest van de dag geen plannen, o ja, dat we vanavond om boodschappen gaan.
Fijne dag iedereen..
Hier weer een goede nachtrust gehad, al ben ik overdag wel veel moe..
Vandaag wat in huis opruimen en vanmiddag met mijn vader bij mijn oom langs, die is jarig..
Voor de rest van de dag geen plannen, o ja, dat we vanavond om boodschappen gaan.
Fijne dag iedereen..
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik zit nu op te drogen op mijn werk, en heb een drukke dag voor de boeg. Daarna ga ik eten bij een vriendin en daarna squashen. En daaaarna nog naar een vriend om even koffie te drinken en zijn Oyster Card te lenen omdat ik donderdag naar Londen ga . Ik hoop dat het aan het eind van de dag wat droger wordt, anders regen ik nog vier keer nat.
@ Prosecco: Spannend! En leuk van je date
@ De ziekenboeg: beterschap!
Ik zit nu op te drogen op mijn werk, en heb een drukke dag voor de boeg. Daarna ga ik eten bij een vriendin en daarna squashen. En daaaarna nog naar een vriend om even koffie te drinken en zijn Oyster Card te lenen omdat ik donderdag naar Londen ga . Ik hoop dat het aan het eind van de dag wat droger wordt, anders regen ik nog vier keer nat.
@ Prosecco: Spannend! En leuk van je date
@ De ziekenboeg: beterschap!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Goedemorgen!
Vandaag heb ik een dagje vrij, ik ga zo aan mijn studie beginnen en wat andere dingen voorbereiden. En met een kopje thee vieren dat ik nog maar 4.5 kilo verwijderd ben van mijn streefgewicht! Vanavond lekker eten bij mijn ouders en verder zie ik wel wat de dag gaat brengen!
Fijne dag allemaal!
Vandaag heb ik een dagje vrij, ik ga zo aan mijn studie beginnen en wat andere dingen voorbereiden. En met een kopje thee vieren dat ik nog maar 4.5 kilo verwijderd ben van mijn streefgewicht! Vanavond lekker eten bij mijn ouders en verder zie ik wel wat de dag gaat brengen!
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Nou meiden, ben weer terug uit het ziekenhuis plus een rede om chagrijnig te zijn.OOk in het Radboud weten ze niet wat het is. Ik mag nu dus gezellig 2 maanden een hormoonzalfje gaan smeren en over 2 maanden gaan ze kijken of er vooruitgang is. Snijden willen ze niet gaan doen of echt pas op het laatste, omdat het littenweefsel wat er zit heel slecht geneest. De biotopt die eind november is afgenomen is nog steeds niet volledig genezen. Zegt op zich wel genoeg. Maar ze hebben er weer met een co-assistent, dermatoloog en supervisor naar staan kijken met een hoop vraagtekens.
Ik heb het vermoeden dat het een lange medische molen gaat worden en ik weer niet of ik daar zin in heb. Maar zal me er maar bij neer moeten leggen, anders had ik nooit de stap moeten nemen om nu te horen te krijgen wat het precies is.
Ik heb het vermoeden dat het een lange medische molen gaat worden en ik weer niet of ik daar zin in heb. Maar zal me er maar bij neer moeten leggen, anders had ik nooit de stap moeten nemen om nu te horen te krijgen wat het precies is.
silly-one- Ratel
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen vannacht! Ik ben vandaag een dagje vrij en mijn vriend heeft vandaag een korte dienst tot 11u dus we gaan vandaag verder met de keuken.
Voor de rest heb ik nog geen plannen.
Prosecco: Ik ga voor je duimen!
Silly-one: Succes bij de dermatoloog!
Cherique: Beterschap!
Sleeping beauty: Wat ga je met de trap doen? (foto's! )
Ik heb lekker geslapen vannacht! Ik ben vandaag een dagje vrij en mijn vriend heeft vandaag een korte dienst tot 11u dus we gaan vandaag verder met de keuken.
Voor de rest heb ik nog geen plannen.
Prosecco: Ik ga voor je duimen!
Silly-one: Succes bij de dermatoloog!
Cherique: Beterschap!
Sleeping beauty: Wat ga je met de trap doen? (foto's! )
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen!
Hier een lekker rustig dagje voor de boeg met wat huishoudelijk werk en ik moet even een pakje op de post doen. Lekker even bijkomen van het tentamen gedoe
Silly: Vervelend zeg, dat ze allemaal geen idee hebben wat het is! Dat lijkt me wel frustrerend.. :s
Fijne dag allemaal!
Hier een lekker rustig dagje voor de boeg met wat huishoudelijk werk en ik moet even een pakje op de post doen. Lekker even bijkomen van het tentamen gedoe
Silly: Vervelend zeg, dat ze allemaal geen idee hebben wat het is! Dat lijkt me wel frustrerend.. :s
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goede morgen!
Ik ben zenuwachtig omdat we dadelijk onze stageopdracht moeten presenteren op stage. Het gaat allemaal wel goed komen, maar het is toch ook wel spannend.Nu nog even de laatste dingen voorbereiden en dan om 13.00u is het zover. Dus er mag geduimd worden!
Fijne dag vandaag.
Ik ben zenuwachtig omdat we dadelijk onze stageopdracht moeten presenteren op stage. Het gaat allemaal wel goed komen, maar het is toch ook wel spannend.Nu nog even de laatste dingen voorbereiden en dan om 13.00u is het zover. Dus er mag geduimd worden!
Fijne dag vandaag.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Goeiemorgen!
Ik werd vanochtend een beetje raar wakker; voelde me niet helemaal lekker en lag een beetje te rillen. Ik ben nog een uurtje blijven liggen en nu gaat het weer goed. Vandaag ga ik wasjes draaien, boodschappen doen en me voorbereiden op een aantal sollicitatiegesprekken die ik deze week en de week er na heb. Spannend!
Fijne dag allemaal!
@ de zieken: beterschap!
@ Silly: wat super irritant dat ze het ook in het Radboud niet weten! Ik hoop dat ze over twee maanden iets kunnen zeggen.
Ik werd vanochtend een beetje raar wakker; voelde me niet helemaal lekker en lag een beetje te rillen. Ik ben nog een uurtje blijven liggen en nu gaat het weer goed. Vandaag ga ik wasjes draaien, boodschappen doen en me voorbereiden op een aantal sollicitatiegesprekken die ik deze week en de week er na heb. Spannend!
Fijne dag allemaal!
@ de zieken: beterschap!
@ Silly: wat super irritant dat ze het ook in het Radboud niet weten! Ik hoop dat ze over twee maanden iets kunnen zeggen.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Goedemorgen!
Hier heb ik de was al opgevouwen dus dat is klaar
Vanmiddag pas werken, heerlijk
@Kabouter> succes !! Ik duim voor je!
@Roze Roos> nog maar 4,5 kg goed joh!!
@ Silly> wat balen zeg dat ze het nog niet weten :S Je kan beter iets hebben dat je het weet dan kan je er wat mee.
@ Shisha> succes met de keuken...wat ga je er mee doen?
@Arwyn> heerlijk tentames klaar
Hier heb ik de was al opgevouwen dus dat is klaar
Vanmiddag pas werken, heerlijk
@Kabouter> succes !! Ik duim voor je!
@Roze Roos> nog maar 4,5 kg goed joh!!
@ Silly> wat balen zeg dat ze het nog niet weten :S Je kan beter iets hebben dat je het weet dan kan je er wat mee.
@ Shisha> succes met de keuken...wat ga je er mee doen?
@Arwyn> heerlijk tentames klaar
Gast- Gast
Theedoosje: We zitten midden in een verbouwing en we hebben zelf de keuken geplaatst. Hij zit er al in en alleen de afwerking hoeft nog maar dus we zijn bijna klaar!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Doordat ik gisteravond niet kon slapen ben ik heel erg moe opgestaan. Ik moet vandaag heel veel voor school doen en ik heb om 15.15 nog een bijeenkomst met een aansluitend etentje. Ik was eerst heel erg gestrest, maar doordat ik het één en ander heb kunnen verschuiven is dat gelukkig weg. Ik ga zo eerst in alle rust een kopje koffie drinken en dan kan ik met frisse moed beginnen.
RR, goed man! Hoe lang ben je al 'bezig'?
Silly, echt balen dat het Radboud ook geen uitsluitsel kon geven. Dat hormoonzalfje klinkt alsof ze maar wat proberen. Hebben ze voor de toekomst nog wel andere opties? Ik las iets over snijden?
@ all, hele fijne dag! Ik ga naar mijn koffie
RR, goed man! Hoe lang ben je al 'bezig'?
Silly, echt balen dat het Radboud ook geen uitsluitsel kon geven. Dat hormoonzalfje klinkt alsof ze maar wat proberen. Hebben ze voor de toekomst nog wel andere opties? Ik las iets over snijden?
@ all, hele fijne dag! Ik ga naar mijn koffie
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
@ Shisha : succes met de afwerking. In mijn ogen altijd het vervelendste om te doen.
@ Kabouter: Succes, je weet wat je wilt zeggen je hebt het voorbereid meer kan je niet doen. Het gaat je gewoon lukken
@ Arwyn: Geniet lekker van je after-tentamen periode. Lekker genieten en ontspannen en je opladen voor de volgende periode. Je hebt het nu verdient na die tentamens
@ flinder82 succes met je gesprekken.
Over 2 maanden weten ze ook nog niet wat het is, want ik zit nu in een probeer fase. Ze hebben niks van weefsel afgenomen om verder te onderzoeken. Of ze moeten nu ineens iets vinden van wat er 2 maanden geleden is afgenomen, maar daarin konden ze toen ook niks vinden.
@ Kabouter: Succes, je weet wat je wilt zeggen je hebt het voorbereid meer kan je niet doen. Het gaat je gewoon lukken
@ Arwyn: Geniet lekker van je after-tentamen periode. Lekker genieten en ontspannen en je opladen voor de volgende periode. Je hebt het nu verdient na die tentamens
@ flinder82 succes met je gesprekken.
Over 2 maanden weten ze ook nog niet wat het is, want ik zit nu in een probeer fase. Ze hebben niks van weefsel afgenomen om verder te onderzoeken. Of ze moeten nu ineens iets vinden van wat er 2 maanden geleden is afgenomen, maar daarin konden ze toen ook niks vinden.
silly-one- Ratel
Janelie schreef:
Snijden is echt iets wat er pas als laatste gedaan gaat worden, omdat het littenweefsel is en het geneest slecht en lelijk. Wat ze dan als eerste gaan doen is een dieper biopt afnemen om dat de onderzoeken, om te kijken of de jeuk van dieper komt. Maar het was mij ook wel duidelijk dat ze nu gaan proberen want ze hebben verschillende zalfjes genoemd en ook aangegeven dat ze het eerst daarmee gaan proberen voordat ze gaan snijden. Daarom gaat dit verhaal nog wel een jaartje duren is mijn vermoeden.
silly-one- Ratel
Shisha schreef:Theedoosje: We zitten midden in een verbouwing en we hebben zelf de keuken geplaatst. Hij zit er al in en alleen de afwerking hoeft nog maar dus we zijn bijna klaar!
Aah oke fijn dat het nu bijna klaar is
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ben nu net uit bed, ben vanochtend al geregeld wakker geweest.
Welke idioot gaat er nou op 7 uur ´s ochtends een dixietoilet leegzuigen?!
Vandaag weer even een huishoudelijk dagje, nog eventjes en ik heb het hele huis van boven tot onder op de kop gehad.
Voor de mensen die moeten werken: Werkse
Voor de zieken: Beterschap!
Ben nu net uit bed, ben vanochtend al geregeld wakker geweest.
Welke idioot gaat er nou op 7 uur ´s ochtends een dixietoilet leegzuigen?!
Vandaag weer even een huishoudelijk dagje, nog eventjes en ik heb het hele huis van boven tot onder op de kop gehad.
Voor de mensen die moeten werken: Werkse
Voor de zieken: Beterschap!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goede dinsdagmorgen!
» Goede dinsdagmorgen!
» Een hele goede dinsdagmorgen!
» Goede woensdagmorgen topic
» Goede woensdagochtend topic!
» Goede dinsdagmorgen!
» Een hele goede dinsdagmorgen!