Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede woensdagochtend topic!

+17
Chloe
Jordana
Bosjesvrouw
silly-one
Lady4
Lavendel
Caresses
Suus
Sterre
Jeanette
Arwyn
Laced
Fairlight
Oasis
VeryCherry
Lotus
Lejow
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goede woensdagochtend topic! Empty Goede woensdagochtend topic!

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 18:41

Goedemorgen! De week is weer door midden! Nog even voor sommigen onder ons en dan hebben we vakantie! Very Happy (Ik kan écht niet wachten)

Ik heb vandaag een lange dag. Van half negen tot half 3 school, dan snel naar huis reizen (anderhalf uur) en hopen dat ik hier weer om half 5 ben om vervolgens door te gaan naar de kerstviering op stage. Ik hoop om half 7 thuis te zijn. Na de vakantie kan ik gelukkig met iemand mee naar school rijden wat betekend dat ik elke ochtend een uur later van huis mag! Yay! Very Happy

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede woensdagochtend topic! Empty Re: Goede woensdagochtend topic!

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 18:44

Goedemorgen... Sleep

Mijn dochter vond het om 05.30 na de fles wel welletjes.
Dus wij zitten al vanaf 05.45 beneden. Hopelijk is ze zo weer moe en gaat ze nog eventjes slapen.

Straks even naar het dorp en wat strijken maar verder niet veel op de planning.

@ Brennus: Fijn zeg. Dat scheelt nogal een uur!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 18:46

Haha Brennus ik kan ook écht niet meer wachten tot de vakantie. Jeeej weer een dag minder.

Goedemorgen trouwens! Ik ben weer op weg naar m'n werk. Relatief kort dagje, ong om 5 uur weer thuis. Misschien ga ik dan nog even langs m'n oma.

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 18:50

Goedemorgen!

Ik moet vandaag werken van 8:15 tot 17:00. Heb vandaag bijscholing, een vergadering van 2 uur en mn jaargesprek van een uur, dus denk dat ik weinig aan echt werken toekom. Vanavond ga ik met een collega bij een andere collega eten en een film kijken. Morgen ben ik gelukkig vrij Very Happy

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 14 dec 2010 - 18:52

Morgen allemaal!
Hier ook de laatste paar daagjes!!!

Ik ben gisteren naar de ortho geweest en ze hebben elastiekjes om mijn slotjes gedaan, zodat ze goed dichtblijven.. Nu doen mijn tanden toch zeer Sad Sad In januari moet ik weer terug en dan gaan ze opnieuw foto's maken, kijken hoe de stand van mijn tanden nu is in mijn kaak, en een paar plakkers opnieuw plaatsen omdat wat tanden naar 'beneden' getrokken moeten worden...
Pfffff
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 19:14

Goedemorgen allemaal!

Lekker hoor kerstvakantie.. ik mag gewoon werken en omdat school (ik doe n deeltijd opleiding) dan niet doorgaat, mag ik gewoon op die dag werken.... Maar ach..

Ik ben mn ontbijt aan het eten & dan zo door naar mn werk, mn collega ondersteunen om met de jongens naar de winterefteling te gaan Very Happy

fijne dag allemaal!

Liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 19:33

Jeej het is weer zover. Treinen die niet rijden. ;-)

Was van DH naar Leiden gegaan maar de trein naar Utrecht reed niet, dus nu moet ik van Leiden terug naar DH dan naar Gouda dan naar Woerden en dan naar Bodegraven. Lekker handig weer...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:04

Goedemorgen

Ik ga ook weer naar de drukke kinderen. Ze zijn echt toe aan vakantie. Hier moeten wij helaas nog 4 dagen werken. Wij hebben met de kermis in het dorp twee dagen vrij gehad. Dus dat gaat van de kerstvakantie af. Alleen jammer dat heel veel ouders dit niet hebben gezien. Dus heel veel kinderen zijn dan al op vakantie. Lekker handig.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Lotus di 14 dec 2010 - 20:35

Goedemorgen,

Ik heb een beetje hoofdpijn. Voor vandaag heb ik nog geen echte plannen. Ik wil wat gaan schrijven en verder moet ik maar even kijken wat ik ga doen.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:37

Marin schreef:Jeej het is weer zover. Treinen die niet rijden. ;-)

Was van DH naar Leiden gegaan maar de trein naar Utrecht reed niet, dus nu moet ik van Leiden terug naar DH dan naar Gouda dan naar Woerden en dan naar Bodegraven. Lekker handig weer...

Jemig, wat een omweg. Kom je nu nog wel op tijd? Ik ben net aangekomen op school.

Ik heb zo geen zin in die kerstviering op mijn stage. Ik moet echt racen om daar op tijd te komen. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:42

Haha nee ik ben nu ongeveer 1,5 uur te laat. Ben intussen in Woerden beland. Ach ik vind t niet zo erg. Heb lekker koppie thee tegen de kou gekocht.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 14 dec 2010 - 20:49

Goedemorgen allemaal,

wat zijn jullie er allemaal vroeg bij joh? Ik heb echt bagger geslapen, ben er 80 keer uit geweest door de oorpijn. Gelukkig kan ik zo even naar de apotheek smile En ik móet zo echt gaan poetsen hier in huis, want het is hier een bende. Vanmiddag ga ik de kerstboom optuigen met mijn zoontje, dus dat is wel een stimulans ^^ Gisteravond had mijn vriend hem vast in elkaar gezet, maar toen hij eenmaal stond kwamen we tot de conclusie dat hij hem verkeerd om had gedaan. Ik heb me echt kapot gelachen, zag er echt niet uit Wink

Fijne dag iedereen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:49

't Is ook altijd feest met die trein naar Utrecht daar, dat stuk heb ik ook jarenlang gereden en 't was iedere keer weer drama. Rijdt 'ie helemaal niet, of alleen tussen Leiden en A. niet? Anders had je nog de bus naar A. kunnen pakken, en dan verder met de trein naar B. Of misschien dat mijn man je nog wel op had willen pikken om naar B. te brengen, die werkt daar ook smile Hoewel ik niet denk dat hij zo gek zou zijn, haha.

Ik moet afkicken... Ben bijna 3 weken vrij geweest en morgen moet ik weer aan de slag. Heb me voorgenomen om vandaag nog even lekker te genieten en helemaal niets te gaan doen. Lekker joggingpakkendag en alleen maar dingen doen waar ik zin in heb.

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 14 dec 2010 - 20:52

Goedemorgen!

Pff vandaag een drukke, maar leuke dag voor de boeg: eerst naar de minor in Tilburg tot 15 uur. 16 uur weer in Eindhoven en dan meteen door naar een afspraak met mijn redacteur. Daarna snel naar huis racen, opruimen en eten met mijn huisgenoten. Vanavond is een kijkavond hier, waar ik helaas niet bij kan zijn want ik ga met mijn schoonzusjes en een vriendin naar de Ladiesnight in Pathe (Burlesque!). Voor dat we naar de film gaan, ga ik nog even met mijn schoonzusjes langs het nieuwe huisje. Dus het is echt vliegen vandaag. Wou dat ik toveren kon :P

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:53

Van A naar B reed niets. Haha wat klinkt dat grappig. Ik bedacht me te laat dat ik ook wel met de bus had gekund. Op de terugweg vanmiddag hoop ik wel over leiden te kunnen trouwens want er is een kerstmarktje op het station! Ze doen daar altijd zulke leuke dingen. Laatst was er al een gratis festival en ze delen ook vaak dingen uit. En ze hebben er een Vila & Pieces winkel en Sissyboy en natuurlijk de Stwrbucks. Dat station is hip!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:57

Haha, ja, het station van Leiden is flink opgeknapt sinds ik niet meer met de trein hoef te reizen. Ik had ook wel een Starbucks gewild, dan had ik het nog niet zo erg gevonden als ik m'n trein zou missen of m'n trein weer eens een keertje niet op kwam dagen...
Dat kerstmarktje klinkt ook wel leuk!

Edit: Tussen A en B rijden sowieso geen bussen hoor, we hebben geen busverbinding naar B. je had eventueel nog wel de Hopper kunnen bellen, maargoed, dat duurt ook vaak even voor hij er is.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 21:10

Ik ben er :-)

Gast
Gast

Bericht  Fairlight di 14 dec 2010 - 21:18

Hm ik had gisteren een heel klein beetje keelpijn. Vannacht hele tijd wakker geweest, het voelde alsof ik zoooo'n dikke keel had Sad Hopen dat het snel over gaat. Nu op stage tot half 5, daarna naar huis, eten en vanavond naar m'n oma die jarig is.

Wat een leuke smileys hebben we hier trouwens, haha 👅 albino
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 21:23

Goeiemorgen smile

Ik heb heerlijk geslapen, was moe gisteravond van sporten, maar nu heb ik hoofdpijn Sad En ik weet nooit wat ik hier moet posten haha want ik ga toch elke dag weer niks doen :P Ja vacatures zoeken, zucht.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 21:26

Goedemorgen,
Ik ben al weer een poosje wakker. Ik voel me niet echt lekker, last van keelpijn. Maar niet ziek genoeg om thuis te blijven. Dus ik ga straks richting school om aan een opdr. te werken, en vanavond ga ik bij een vriendin eten.
Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Laced di 14 dec 2010 - 21:27

Goedemorgen!

De week is weer doormidden! Nog 1 1/2 week werken en dan vakantie cheers Het heeft hier (omg. Eindhoven) vannacht gesneeuwt. Vanavond gezellig met een vriendinnetje afgesproken. Vandaag nog even werken tot 16.45 uur. Druk bezig met alles in orde maken voor de overdracht. Heb nl. gisteren definitief te horen gekregen dat ik per 10 januari een nieuwe baan heb binnen onze organisatie. Ontzettend veel zin in!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Arwyn di 14 dec 2010 - 21:28

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen vannacht smile Vanochtend al even sportief gedaan en zit nu aan mijn broodje en kopje thee.
Vanochtend opdrachten maken voor school en vanmiddag werken.

Fijne dag allemaal!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Jeanette di 14 dec 2010 - 21:29

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen. Ik ben gisteren een hele dag naar de Zwaluwehoeve geweest en wat was dat heerlijk. Heb daarom ook heerlijk geslapen. Vandaag ga ik naar een verjaardag en vanavond heb ik weer een slaapdienst.

Pff Marin, wat een gedoe met die treinen. Succes met het reizen! Wink

Fijne dag allemaal!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Sterre di 14 dec 2010 - 21:31

Darcy schreef:Goeiemorgen smile

Ik heb heerlijk geslapen, was moe gisteravond van sporten, maar nu heb ik hoofdpijn Sad En ik weet nooit wat ik hier moet posten haha want ik ga toch elke dag weer niks doen :P Ja vacatures zoeken, zucht.

Fijne dag allemaal!

hug Knuffel voor jou!

Ik heb best lekker geslapen. Mijn vriend is alleen ziek, al drie dagen en dan slaap je toch wat onrustiger. Vandaag weer een dagje werken, aan het eind van de middag hebben we een leuke workshop met alle 'yuppen' van het bedrijf, mensen onder de 35 die korter dan 4 jaar in dienst zijn. En daarna borrel!

Verder doe ik vanavond niet zo veel, ik ben zoo moe de laatste tijd.

Fijne dag!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Suus di 14 dec 2010 - 21:41

Goedemorgen!
Nog 3 daagjes werken en dan lekker vakantie, daar heb ik heel veel zin in Very Happy Vanavond ga ik nog een keer Sinterklaas vieren, met collega's, dat wordt vast ook wel gezellig.
Fijne dag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: