Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 25 van 35
Pagina 25 van 35 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje, spannend hoor! Jammer dat ze het nog niet met 100% zekerheid kon zeggen.
Slaatje, kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om even te stoppen met zwanger proberen te worden. Maar als je deze ronde zwanger bent, dan ben je toch voor december uitgerekend, niet?
Amber, vervelend dat je last krijgt van je heupen. En zoals Muppetje zegt: tuurlijk verlies jij helemaal niets
Filoria, ben je al aan het aftellen tot je naar de gynaecoloog mag/kan?
Weegschaal, jammer maar begrijpelijk dat je nu even afstand wilt nemen. Ik spreek je sowieso nog meis!
All, hier gaat het goed hoor! De enige klacht die ik momenteel heb, is dat ik erg moe ben. En ik heb ook wel meer honger als eerst, maar daar geef ik niet altijd aan toe, wil geen 20 kilo bijkomen bij voorkeur
Slaatje, kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om even te stoppen met zwanger proberen te worden. Maar als je deze ronde zwanger bent, dan ben je toch voor december uitgerekend, niet?
Amber, vervelend dat je last krijgt van je heupen. En zoals Muppetje zegt: tuurlijk verlies jij helemaal niets
Weegschaal, jammer maar begrijpelijk dat je nu even afstand wilt nemen. Ik spreek je sowieso nog meis!
All, hier gaat het goed hoor! De enige klacht die ik momenteel heb, is dat ik erg moe ben. En ik heb ook wel meer honger als eerst, maar daar geef ik niet altijd aan toe, wil geen 20 kilo bijkomen bij voorkeur
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Die moeheid herken ik erg goed Alyssa, maar dat weet je. Ik kon echt niet meer wakker blijven na achten, haha... Nu gaat het een stuk beter, al ga ik nog steeds graag vroeg naar bed, maar dan om daarte internetten of tv te kijken.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Alyssa schreef:Muppetje, spannend hoor! Jammer dat ze het nog niet met 100% zekerheid kon zeggen.
Sterker nog, dan zou ik begin januari uitgerekend zijn geloof ik. Dus maar eens even kijken hoe we het gaan doen dan.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Weegschaal, jammer maar heel erg begrijpelijk hoor! Ik heb je trouwens een pm terug gestuurd hoor.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik kom ook weer eens om de hoek kijken en zie dat ik twee vreselijk tegenstrijdige berichten lees.
Weegschaal wat vreselijk. Sterkte meid!!
En Alyssa!!!!! Gefeliciteerd!
Weegschaal wat vreselijk. Sterkte meid!!
En Alyssa!!!!! Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Dankjewel Jetje!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Best wel ja. Net oppas geregeld. Tomas erbij lijkt me niet zo fijn, hoe lief en braaf hij meestal ook is.Alyssa schreef:Filoria, ben je al aan het aftellen tot je naar de gynaecoloog mag/kan?
Hij ligt nu gewoon een dutje te doen Kan ik rustig de was ophangen
Oo hij deed vandaag zoiets grappigs trouwens. Hij wilde samen spelen. Dus hij komt naar me toe, zet een boos gezicht op en zegt: 'Jij mag nu met deze auto rijden. En anders ga je maar naar je kamer!'
Hmm wat zegt dat over mij?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Haha wat grappig! Alvast succes bij de gyn.
Puggle- Ratel
Goedemorgen meiden!
Ik zag dat er naar me gevraagd werd. Met mij gaat het goed, de afgelopen weken heb ik het heel druk gehad op het werk, deze week is het gelukkig wat rustiger. Volgende week moet ik nog veel werken en daarna is de ergste drukte weer voorbij. Mijn directe collega is haar nieuwe huis aan het verbouwen, daarom werkt ze tijdelijk iets minder, en ik dus iets meer.
Vorige week heb ik mijn eisprong gehad, dus het afwachten begint weer. Ik moet zeggen dat ik er minder mee bezig ben nu ik hier een stuk minder reageer. Op mijn man zijn werk leek de ergste drukte voorbij zaterdag hoorde hij dat hij deze week de hele week van huis is... Niks aan dus (gelukkig heb ik niet deze week mijn eisprong, dan zou er zeker niks gebeuren net als de vorige 2 maanden...)
Ik lees dus met jullie mee hoor! En reageer op persoonlijke toppics van jullie, maar toch wil ik Weegschaal nog een hele dikke geven, wat ben je sterk!! En Alyssa meid, wat super dat je zwanger bent!!! Dat had ik echt niet aan zien komen, wat ben ik blij voor je!
En Muppet, Puggle en Amber, wat gaan jullie snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zag dat er naar me gevraagd werd. Met mij gaat het goed, de afgelopen weken heb ik het heel druk gehad op het werk, deze week is het gelukkig wat rustiger. Volgende week moet ik nog veel werken en daarna is de ergste drukte weer voorbij. Mijn directe collega is haar nieuwe huis aan het verbouwen, daarom werkt ze tijdelijk iets minder, en ik dus iets meer.
Vorige week heb ik mijn eisprong gehad, dus het afwachten begint weer. Ik moet zeggen dat ik er minder mee bezig ben nu ik hier een stuk minder reageer. Op mijn man zijn werk leek de ergste drukte voorbij zaterdag hoorde hij dat hij deze week de hele week van huis is... Niks aan dus (gelukkig heb ik niet deze week mijn eisprong, dan zou er zeker niks gebeuren net als de vorige 2 maanden...)
Ik lees dus met jullie mee hoor! En reageer op persoonlijke toppics van jullie, maar toch wil ik Weegschaal nog een hele dikke geven, wat ben je sterk!! En Alyssa meid, wat super dat je zwanger bent!!! Dat had ik echt niet aan zien komen, wat ben ik blij voor je!
En Muppet, Puggle en Amber, wat gaan jullie snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Filoria We hebben de pauze opgegeven, kan het gewoon niet stop zetten. En zou idd niet hoogzwanger zijn als ik nu in verwachting zou raken. Hoe gaat het nu met T, slaapt ie 's nachts wel goed, als hij overdag niet meer wil slapen? Well heerlijk bijdehand trouwens, die opmerking :-) Wanneer mag je naar de gyn?
Muppet Je houd het lekker spannend voor ons Ik blijf bij mijn gevoel dat je een meisje gaat krijgen :-) Kan we vragen of je niet een hint wil geven, maar dat gaat hem niet worden denk ik. Hahah.
Alyssa Hoe gaat het? Ben je nog steeds zo moe, en zijn jullie inmiddels aan het idee gewend?
Puggle Bij jou schiet het ook al lekker op he? 29 weken alweer..
Koffieleut Fijn weer even wat van je te horen. Lucht dus even op hier wat minder te zijn?
@ all. Hier weer in de vruchtbare dagen beland. Ga vanavond de kleren mijn vriend zijn lijf scheuren denk ik. Haha.
Gister zijn we bij mijn broer en schoonzusje wezen eten en hebben we gelijk de babykamer meegenomen. Mijn neefje is zo schattig. Ging steeds vertellen hoe oud hij al is. Met zijn lieve, kleine handjes en zijn lieve kleine vingertjes zei hij dan: ik ben al zo oud en stak drie vingertjes op. Hij liet mij zijn nieuwe racbaan zien en zegt: cool he? Ik kwam niet meer bij. Even laten stonden we samen voor het raam te kijken hoe papa en oom M. de spullen in de auto aan het laden waren. Hij vroeg wat ze aan het doen waren dus ik vertellen. Zegt ie, ik heb in jouw buikje gezeten he? Dus ik uitgelegd dat hij in mama haar buik gezeten heeft. Vraagt ie: heb jij ook een baby in je buik? Ik zeg, nee nog niet. Hij zegt, ik wel. Dus ik luisteren aan zijn buik en ik roep baby ,ben je daar. Waarop hij met zo'n heel schattig piepstemmetje zegt: mama. Haha. Zwijmel enzo.
Muppet Je houd het lekker spannend voor ons Ik blijf bij mijn gevoel dat je een meisje gaat krijgen :-) Kan we vragen of je niet een hint wil geven, maar dat gaat hem niet worden denk ik. Hahah.
Alyssa Hoe gaat het? Ben je nog steeds zo moe, en zijn jullie inmiddels aan het idee gewend?
Puggle Bij jou schiet het ook al lekker op he? 29 weken alweer..
Koffieleut Fijn weer even wat van je te horen. Lucht dus even op hier wat minder te zijn?
@ all. Hier weer in de vruchtbare dagen beland. Ga vanavond de kleren mijn vriend zijn lijf scheuren denk ik. Haha.
Gister zijn we bij mijn broer en schoonzusje wezen eten en hebben we gelijk de babykamer meegenomen. Mijn neefje is zo schattig. Ging steeds vertellen hoe oud hij al is. Met zijn lieve, kleine handjes en zijn lieve kleine vingertjes zei hij dan: ik ben al zo oud en stak drie vingertjes op. Hij liet mij zijn nieuwe racbaan zien en zegt: cool he? Ik kwam niet meer bij. Even laten stonden we samen voor het raam te kijken hoe papa en oom M. de spullen in de auto aan het laden waren. Hij vroeg wat ze aan het doen waren dus ik vertellen. Zegt ie, ik heb in jouw buikje gezeten he? Dus ik uitgelegd dat hij in mama haar buik gezeten heeft. Vraagt ie: heb jij ook een baby in je buik? Ik zeg, nee nog niet. Hij zegt, ik wel. Dus ik luisteren aan zijn buik en ik roep baby ,ben je daar. Waarop hij met zo'n heel schattig piepstemmetje zegt: mama. Haha. Zwijmel enzo.
slaatje- Kletskop
Nee Slaatje, je krijgt geen hint
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Nee Slaatje, je krijgt geen hint
Ook niet in de trand van: het heeft twee of drie beentjes?
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Muppetje schreef:Nee Slaatje, je krijgt geen hint
Nee.. Maar op een been kan je niet lopen...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:slaatje schreef:Muppetje schreef:Nee Slaatje, je krijgt geen hint
Toch een hint dus....
slaatje- Kletskop
Koffieleut, wat leuk dat je weer. Even gereageerd! Fijn dat het goed met je gaat en het minder forummen je goed doet. Hoop dat dit een goede ronde voor jullie gaat worden!
Ja het gaat echt opschieten al. Morgen 30 weken vind het wel gek om uit de 20 te gaan nu hoor.
Slaatje, veel succes vanavond dan met je man
Ja het gaat echt opschieten al. Morgen 30 weken vind het wel gek om uit de 20 te gaan nu hoor.
Slaatje, veel succes vanavond dan met je man
Puggle- Ratel
slaatje schreef:Muppetje schreef:slaatje schreef:Muppetje schreef:Nee Slaatje, je krijgt geen hint
Toch een hint dus....
Nee hoor, meer dan een kan nog altijd twee of drie zijn...
Muppetje- Ratel
Meiden, hoe is het met iedereen?
Muppetje- Ratel
Ik vroeg met net hetzelfde af. Het begint een beetje dood te bloeden hier. Denk dat de meeste van hier, of zwanger zijn, of even een break hebben, of in het 2012 topic meeschrijven. Is ook niet zo gek, aangezien we alweer bijna op de half van 2012 zitten :-) Wat gaat de tijd toch hard he?
slaatje- Kletskop
Daar heb je zeker gelijk in. Maar ik denk ook dat iedereen hier stiekem nog wel meeleest...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Daar heb je zeker gelijk in. Maar ik denk ook dat iedereen hier stiekem nog wel meeleest...
Ik ook, en dat doe ik ook zeker weten. Alleen als er niemand schrijft, valt er zo weinig te lezen. Haha.
slaatje- Kletskop
Is je buik intussen weer wat genezen slaatje?
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Is je buik intussen weer wat genezen slaatje?
Lief dat je het vraagt Puggle. Gelukkig wel. Ik werk alleen wel dat het mijn lichaam er nogal een optater van heeft gehad. T is ook nogal wat geweest natuurlijk, maar ik ben echt nog steeds moe en heb last van opstart problemen. T zal wel weer overgaan voor ik een jochie ben
Hoe gaat het met jou Puggle?
slaatje- Kletskop
Als dit topic dood zou bloeden, dan vind ik dat het het nog aardig lang heeft volgehouden! Zeker 1,5 jaar op de 1ste pagina!
Gast- Gast
Parel schreef:Als dit topic dood zou bloeden, dan vind ik dat het het nog aardig lang heeft volgehouden! Zeker 1,5 jaar op de 1ste pagina!
Goed hè
Muppetje- Ratel
Pagina 25 van 35 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 25 van 35
Permissies van dit forum: