Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 14 van 35
Pagina 14 van 35 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Haha. Ik zal speciaal een trainingsjack aantrekken. Dat hoort toch?
Mooi dat het nu wat soepeler gaat bij jullie door de medicijnen. Die eerste maanden vallen al niet mee. Met een dochter met reflux lijkt me dat helemaal zwaar. Krijgt ze fles- of borstvoeding?
Wij zitten nu in de zevende of achtste ronde. Sinds juni 2011 zijn we bezig.
Mooi dat het nu wat soepeler gaat bij jullie door de medicijnen. Die eerste maanden vallen al niet mee. Met een dochter met reflux lijkt me dat helemaal zwaar. Krijgt ze fles- of borstvoeding?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Puzzle Gefeliciteerd meid!! Super!
Filoria: spannend hoor...
Ik wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, maar nu ik weet dat ik over een paar dagen ongesteld moet worden, zit het toch weer heel erg in mijn hoofd. Vandaag lekker wezen zwemmen met ventje en gerommeld in de tuin. De mannen zijn nu op de fiets naar mijn schoonouders en ik heb ff een momentje voor mezelf. Mag ook wel even, want ik heb onwijs last van mijn onderrug sinds een paar dagen. Bah.
Filoria: spannend hoor...
Ik wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, maar nu ik weet dat ik over een paar dagen ongesteld moet worden, zit het toch weer heel erg in mijn hoofd. Vandaag lekker wezen zwemmen met ventje en gerommeld in de tuin. De mannen zijn nu op de fiets naar mijn schoonouders en ik heb ff een momentje voor mezelf. Mag ook wel even, want ik heb onwijs last van mijn onderrug sinds een paar dagen. Bah.
Gast- Gast
Filoria schreef:Haha. Ik zal speciaal een trainingsjack aantrekken. Dat hoort toch?
Ja de 1ste maanden waren heel erg zwaar, heb er flink doorheen gezeten.
Kan eigenlijk zeggen sinds dat ik werk (nu 2 weken) dat het stukken beter gaat, en ik dingen weer beter kan relativeren.
Jetje, bij jou is het ook spannend!
Gast- Gast
Spannend meiden, ik duim voor jullie!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Zouden er toch nog wat baby's geboren worden dit jaar? Spannend...! Ik duim ook voor ons Jetje
En nu moet ik hier echt weer weg, want ik maak mezelf steeds enthousiaster haha.
En nu moet ik hier echt weer weg, want ik maak mezelf steeds enthousiaster haha.
Filoria- Ratel
Puzzle nogmaals gefeliciteerd!
En ik duim ook voor jullie meiden!
En ik duim ook voor jullie meiden!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Thanks allemaal!
@ filoria, we zijn nu 13 mnd "bezig" en dit is mn 2e ronde met medicijnen ( clomid )
Jetje, bij jou ook spannend!
Weegschaal, hoe is het bij jou?
@ filoria, we zijn nu 13 mnd "bezig" en dit is mn 2e ronde met medicijnen ( clomid )
Jetje, bij jou ook spannend!
Weegschaal, hoe is het bij jou?
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Filoria en Jetje, spannend meiden! Ik duim voor jullie beiden!
Puzzle, ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd!!
Weegschaal, mijn duimen draaien overuren voor jou dat je dinsdag een positieve CB-test hebt! Heb je ook nog KV-testen? Die je dan evt ook kan doen (mocht de CB nog altijd negatief zijn) om te vergelijken met je streepje van gisteren?
Ik ben gestopt met ovulatietesten. Werd er niet echt wijzer van, de streep werd vrijdag weer lichter, zaterdag weer iéts donkerder, vandaag weer iets lichter. Dus ik verwacht dat ik bij de categorie hoor van dames met PCO waarbij de test altijd licht positief is. Ben er nu maar mee gestopt, misschien dat ik het een volgende ronde nog wel eens probeer, maar dan eerder ermee starten. Ik wacht nog 2 weken af of ik niet ongesteld word, zoniet ga ik mijn ongesteldheid weer opwekken met een kuurtje zodat wij ook weer verder kunnen
Puzzle, ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd!!
Weegschaal, mijn duimen draaien overuren voor jou dat je dinsdag een positieve CB-test hebt! Heb je ook nog KV-testen? Die je dan evt ook kan doen (mocht de CB nog altijd negatief zijn) om te vergelijken met je streepje van gisteren?
Ik ben gestopt met ovulatietesten. Werd er niet echt wijzer van, de streep werd vrijdag weer lichter, zaterdag weer iéts donkerder, vandaag weer iets lichter. Dus ik verwacht dat ik bij de categorie hoor van dames met PCO waarbij de test altijd licht positief is. Ben er nu maar mee gestopt, misschien dat ik het een volgende ronde nog wel eens probeer, maar dan eerder ermee starten. Ik wacht nog 2 weken af of ik niet ongesteld word, zoniet ga ik mijn ongesteldheid weer opwekken met een kuurtje zodat wij ook weer verder kunnen
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Wat lastig meis, ik denk dat het goed is dat je bent gestopt met de testen, zo is het ook niks en mischien alleen maar vervelend ook. Ik hoop dat je ongesteld word uit jezelf!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
He bah Alyssa, wat balen dat die testen alleen maar meer verwarring veroorzaken. Ik hoop ook dat je uit jezelf ongesteld wordt!
Gast- Gast
Puzzle: dan slaan die medicijnen blijkbaar aan bij jou, wat goed zeg! Ben je al gewend aan de gedachte?
Alyssa: balen dat je niks wijzer wordt van die ovulatietesten. Ik hoop ook dat je gauw ongesteld wordt, en dan op naar de volgende ronde.
Jetje: gaat het al wat beter met je rugpijn?
Ik heb vandaag een test gedaan, maar helaas. Negatief.
Alyssa: balen dat je niks wijzer wordt van die ovulatietesten. Ik hoop ook dat je gauw ongesteld wordt, en dan op naar de volgende ronde.
Jetje: gaat het al wat beter met je rugpijn?
Ik heb vandaag een test gedaan, maar helaas. Negatief.
Filoria- Ratel
Oh bah Filoria balen.
Mijn rug wordt alleen maar erger in plaats van minder... Op zich ook niet zo gek met een peuter waar je de hele dag achteraan rent, maar toch is het wel heel vervelend...
Mijn rug wordt alleen maar erger in plaats van minder... Op zich ook niet zo gek met een peuter waar je de hele dag achteraan rent, maar toch is het wel heel vervelend...
Gast- Gast
Beterschap dan maar! Een warme kruik er tegenaan ofzo, helpt dat een beetje?
Filoria- Ratel
Filoria, wat balen
Jetje, jij moet ook ongesteld worden (of niet natuurlijk) één dezer dagen?
Jetje, jij moet ook ongesteld worden (of niet natuurlijk) één dezer dagen?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Jetje, jij moet ook ongesteld worden (of niet natuurlijk) één dezer dagen?
Ja morgen of overmorgen als het goed is (of nou ja als het niet goed is dus... haha)
Thanks Filoria. Inderdaad vanavond maar ff lekker relaxen, misschien manlief aankijken voor een massage
Gast- Gast
[quote="Filoria"]Puzzle: dan slaan die medicijnen blijkbaar aan bij jou, wat goed zeg! Ben je al gewend aan de gedachte?
Ik heb vandaag een test gedaan, maar helaas. Negatief.[ /quote]
Jammer Filoria! hopelijk ben je nog te vroeg.
Ja medicijnen deden goed hun werk. Het dringt nog niet echt door, steeds een beetje.
Vind het nog wat onwerkelijk. Voel me ook goed, hier en daar wat pijntjes in mn buik, verder nergens last van.
Hoop dat jullie allemaal snel volgen meiden!
Ik heb vandaag een test gedaan, maar helaas. Negatief.[ /quote]
Jammer Filoria! hopelijk ben je nog te vroeg.
Ja medicijnen deden goed hun werk. Het dringt nog niet echt door, steeds een beetje.
Vind het nog wat onwerkelijk. Voel me ook goed, hier en daar wat pijntjes in mn buik, verder nergens last van.
Hoop dat jullie allemaal snel volgen meiden!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Balen filoria!
Amber-- Ratel
Balen Filoria!
En wat vervelend van je rug Jetje.
Ik ben helemaal happy, vraag me af of ik de grijns nog van mijn gezicht krijg Is 2012 ons toch nog gegund, ik geloof dit keer gewoon van wel!
En wat vervelend van je rug Jetje.
Ik ben helemaal happy, vraag me af of ik de grijns nog van mijn gezicht krijg Is 2012 ons toch nog gegund, ik geloof dit keer gewoon van wel!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, ik schreef het net al in je topic, maar ik ben echt onwijs blij voor jullie!!!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Weegschaal, ik schreef het net al in je topic, maar ik ben echt onwijs blij voor jullie!!!!
+10000000
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Whaaah weegschaal ik vind het zo leuk voor je!!!!
Hoe is je gevoel? Ik had de derde keer meteen een goed gevoel en wist dat het goed zat!!
Hoe is je gevoel? Ik had de derde keer meteen een goed gevoel en wist dat het goed zat!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Whaaah weegschaal ik vind het zo leuk voor je!!!!
Het voelde zaterdag al goed, ook al was de clear blue test toen nog negatief. Heb ook echt al kwaaltjes, wat ik de eerste keer niet en de tweede keer pas wat later had. Dus ja, ik heb er vertrouwen in!
Maar zal zeker nog wel eens twijfelmomentjes en zenuwen hebben, dat merken jullie dan hier wel
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:amber22 schreef:Whaaah weegschaal ik vind het zo leuk voor je!!!!
Het voelde zaterdag al goed, ook al was de clear blue test toen nog negatief. Heb ook echt al kwaaltjes, wat ik de eerste keer niet en de tweede keer pas wat later had. Dus ja, ik heb er vertrouwen in!
Maar zal zeker nog wel eens twijfelmomentjes en zenuwen hebben, dat merken jullie dan hier wel
Fijn dat het goed voelt!! En twijfels zijn niet erg, hebben Amber en ik ook gehad... Komt goed, we slepen je er wel doorheen!!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Nogmaals gefeliciteerd weegschaal, echt geweldig!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 14 van 35 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 14 van 35
Permissies van dit forum: