Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers

Pagina 20 van 35 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 35  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Filoria ma 2 apr 2012 - 8:56

Slaatje: heel heel heel veel beterschap voor jou!
Weegschaal: voel jij je al wat beter?
Jelin: aah op die manier had ik het nog niet bekeken. Wat jammer dat je je niet zo thuis voelt op het schoolplein. Zijn er wel andere moeders of vaders met wie je een beetje op kunt schieten? Ik herken het wel van het KDV van Tomas hoor, daar voel ik me ook buiten de boot vallen omdat ik (minstens!) tien jaar jonger ben dan de meesten.
Muppetje: al bij de fysio geweest?
Puggle: wooow nog eventjes en jij bent al bij de 30 weken zeg!
Jetje: hoe is het nu met jou? Wat zeggen de ovulatietesten?

Hier goed nieuws, ik heb de baan cheers Vandaag meteen begonnen. Het is echt iets voor mij.
Woensdag gaan we voor het eerst naar de gynaecoloog. Zal jullie wel op de hoogte houden smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Puggle ma 2 apr 2012 - 9:07

Weegschaal, hier alles goed. Vanmorgen een groeiecho gehad en de kleine meid ligt precies op schema en weegt nu rond de 1200 gram smile
Hoe gaat het met je? Voel je je goed? Al bijna een echo zie ik Very Happy

Filoria, ja morgen 28 weken alweer! Het gaat idd opschieten nu, erg spannend en eng Embarassed
Wat super van de baan! Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd wat de gyn zegt.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Filoria ma 2 apr 2012 - 9:17

Dankje! Ben helemaal blij.

En eng zeg je? Zie je op tegen de bevalling? Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 2 apr 2012 - 9:19

@ Filoria; Gefeliciteerd!! En ik ben ook benieuwd naar je afspraak bij de gyn!
Ik voel me goed hoor. Qua misselijkheid gewoon regelmatig kleine beetjes eten, dan gaat het goed!

@ Puzzle; Wat fijn dat ze mooi op schema ligt! Zie je op tegen de bevalling? Gaat het met jou en je bloeddruk ook goed?
Ik voel me echt zwanger, heb al een klein buikje! Weet dat het mijn darmen zijn, maar heb dit nog niet eerder gehad en dan voelt het ook al wat echter! Vlgd week idd de echo, tijd gaat echt snel.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puggle ma 2 apr 2012 - 9:42

Weegschaal schreef:

@ Puzzle; Wat fijn dat ze mooi op schema ligt! Zie je op tegen de bevalling? Gaat het met jou en je bloeddruk ook goed?
Ik voel me echt zwanger, heb al een klein buikje! Weet dat het mijn darmen zijn, maar heb dit nog niet eerder gehad en dan voelt het ook al wat echter! Vlgd week idd de echo, tijd gaat echt snel.

Je bedoelt mij toch? Wink ja ik zie wel een beetje op tegen de bevalling ja! Aan de ene kant wil ik wel echt mijn meisje zien, maar ik vind het behoorlijk eng eigelijk. Maar goed ik moet!
Wat fijn dat je je zo zwanger voelt, echt super Very Happy

Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 2 apr 2012 - 18:58

Goede morgen meiden!

Hier alles goed, 15 weken 5 dagen alweer, gaat hard.

Weegschaal, klopt, Soldaat van Oranje is erg duur, maar het geld zeker waard. Voor mij was het zelfs dubbel zo duur. Ik ging samen met mijn schoonmoeder, voor haar verjaardag, en heb dus twee kaarten gekocht. Zelf hebben ze het niet zo breed en ze wilde er zo graag heen dat het ons een leuk cadeau leek. Zee doet altijd zo veel voor ons dat het wel een keer mocht.

Filoria, gefeliciteerd met de baan! Ik ben nog niet bij de fysio geweest, vergeet steeds om te bellen Embarassed maar over het algemeen gaat het best aardig nu.

Ik voel de baby al heel af en toe, tenminste dat denk ik, want het is niet iets dat ik ooit eerder gevoeld heb I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Jelin ma 2 apr 2012 - 19:11

goedemorgen dames,

ik wilde ff melden dat ik afgelopen donderdag ongesteld bem geworden. deze keer een nette cyclus van 32 dagen.

Hoe is het verder hier?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Muppetje ma 2 apr 2012 - 19:20

Jelin balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel nette cyclus inderdaad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 3 apr 2012 - 0:56

Muppetje schreef:Jelin balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel nette cyclus inderdaad

Ach ja deze keer had ik zeker wel verwacht. Ik ben echt flink ziek geweest rond de vruchtbare dagen, dus was een kleine kans. Maar ik ben zeer blij met deze cyclus.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Amber- di 3 apr 2012 - 6:01

Hallo Meiden!!

@ Filoria, gefeliciteerd met je baan!!

@ Jelin, balen dat je ongesteld bent geworden. Maar wel een mooie cyclus.

@ weegschaal, hoe voel je je? Wanneer heb je de 1e echo?
Die avondmisselijkheid had ik ook. Echter vervelend, want bij mij bleef dus vaak de warme maaltijd er niet in.
Wat leuk dat je een buikje krijgt!!

@ Slaatje, hoe is het nu met je?

@ Puggle, fijn dat je groeiecho helemaal goed was Very Happy

@ Muppet, hallo!!! Alweer bijna 16 weken, jeuuhh!!

@ All, met mij gaat het goed. Vrijdag alweer 18 weken, en maandag over 2 weken de 20 weken echo. Het gaat zo snel!!
Verder wel veel last van maagzuur sinds een paar dagen, zondagavond zo heftig dat ik er erg misselijk van werd en weer flink heb overgegeven.
Ook nu 2 keer bij de bekkenfysio geweest. Met mijn heupen/bekken gaat het nog goed, wel blijk ik onstabiel/hypermobiel in mijn heupen te zijn, dus ze houd het in de gaten. Word wel behandeld aan mijn bil. Daar zit een spier waar een zenuw langsloopt. En die spier verdikt/irriteert waardoor die zenuw in de klem komt te zitten. Erg pijnlijk. Al zijn de behandelingen ook vreselijk pff.

Afgelopen weekend samen met mijn man een weekendje weg geweest. Naar een kasteelhotel in Roermond. We waren afgelopen zondag een jaar getrouwd.

En ik voel de kleine steeds vaker Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 561177 Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 561177
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Puggle di 3 apr 2012 - 6:04

Je gaat hard amber smile wel balen van je heupen/bekken. Is te hopen dat het zo blijft en niet erger word. Spannend de echo al bijna. Willen jullie weten of het een jongen of meisje word?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 3 apr 2012 - 6:07

Puggle schreef:Je gaat hard amber Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 561177 wel balen van je heupen/bekken. Is te hopen dat het zo blijft en niet erger word. Spannend de echo al bijna. Willen jullie weten of het een jongen of meisje word?

Ja het gaat zo hard.
We willen graag weten wat het word, zo benieuwd!

Je gaf laats aan via whatt's app toen ik twijfelde over een harde buik of niet dat ik het wel zou merken. En inderdaad gisternacht had ik een harde buik. Duidelijk te herkennen. Hopelijk gaan ze nu niet al te vaak komen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 3 apr 2012 - 6:23

amber22 schreef:
Puggle schreef:Je gaat hard amber Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 561177 wel balen van je heupen/bekken. Is te hopen dat het zo blijft en niet erger word. Spannend de echo al bijna. Willen jullie weten of het een jongen of meisje word?

Ja het gaat zo hard.

Je gaf laats aan via whatt's app toen ik twijfelde over een harde buik of niet dat ik het wel zou merken. En inderdaad gisternacht had ik een harde buik. Duidelijk te herkennen. Hopelijk gaan ze nu niet al te vaak komen.

Heb je zelf een gevoel wat het is?
Nee is zeker niet te hopen, is volgens mij ook wat vroeg al. Dus die moet je zeker niet te vaak gaan krijgen nu denk ik.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 3 apr 2012 - 6:31

HĂ© Amber, jij alweer bijna achttien weken, voor mijn gevoel ga jij mega hard, haha

Balen van je heupen, bah

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 3 apr 2012 - 6:45

Puggle schreef:
amber22 schreef:

Ja het gaat zo hard.

Heb je zelf een gevoel wat het is?
Nee is zeker niet te hopen, is volgens mij ook wat vroeg al. Dus die moet je zeker niet te vaak gaan krijgen nu denk ik.

Ik denk zelf dat het een jongen is, ben erg benieuwd!
Nee ik hoop het inderdaad ook niet. Mijn zus had ook vanaf week 18 harde buiken, maar al best veel toen. Ik heb er nu 1tje gehad.

@ Muppet, je gaat net zo snel Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 3 apr 2012 - 21:01

@ Puggle; Ik bedoelde jou ja, lekker slim Wink Maar kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor, lijkt mij ook niet het leukste om te doen. Kan alle cliches als; het zal wel moeten, je bent de pijn zo vergeten en je krijgt er iets geweldigs voor terug wel opnoemen, maar dat ken je ondertussen denk wel! Komt goed meis Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 699888

@ Muppetje; Wat bijzonder dat je het kindje al voelt!!

@ Jelin; Toch wel jammer, maar fijn van de mooie cyclus. Succes deze volgende ronde!

@ Amber; Ik voel me dus goed, krijg steeds meer vertrouwen. Heb volgende week dinsdag de eerste echo, om 19.15. Zag er eerst een beetje tegenop, maar ga nu wel aftellen Wink
Maagzuur lijkt me zo vervelend, helemaal als het zo erg is dat je ervan moet braken! En die behandelingen aan je bil lijken me ook pijnlijk! En zo mooi dat je de kleine steeds vaker voelt, het gaat nu ook zo hard!

Nog 6 nachtjes dus, met veel werken dus dat is zo voorbij! Zie wel een beetje op tegen mijn 4 nachtdiensten dit weekend, was de vorige keer zo vermoeid en had zo'n last van mijn darmen... Dan begin mei nog 3 en dan ben ik er gelukkig vanaf.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- wo 4 apr 2012 - 3:24

Weegschaal schreef:@ Puggle; Ik bedoelde jou ja, lekker slim Wink Maar kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor, lijkt mij ook niet het leukste om te doen. Kan alle cliches als; het zal wel moeten, je bent de pijn zo vergeten en je krijgt er iets geweldigs voor terug wel opnoemen, maar dat ken je ondertussen denk wel! Komt goed meis Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 699888

@ Muppetje; Wat bijzonder dat je het kindje al voelt!!

@ Jelin; Toch wel jammer, maar fijn van de mooie cyclus. Succes deze volgende ronde!

@ Amber; Ik voel me dus goed, krijg steeds meer vertrouwen. Heb volgende week dinsdag de eerste echo, om 19.15. Zag er eerst een beetje tegenop, maar ga nu wel aftellen Wink
Maagzuur lijkt me zo vervelend, helemaal als het zo erg is dat je ervan moet braken! En die behandelingen aan je bil lijken me ook pijnlijk! En zo mooi dat je de kleine steeds vaker voelt, het gaat nu ook zo hard!

Nog 6 nachtjes dus, met veel werken dus dat is zo voorbij! Zie wel een beetje op tegen mijn 4 nachtdiensten dit weekend, was de vorige keer zo vermoeid en had zo'n last van mijn darmen... Dan begin mei nog 3 en dan ben ik er gelukkig vanaf.

Spannend weegschaal, over 6 nachtjes al de echo. Ik duim voor je!
Fijn dat je vertrouwen hebt. Bij mij klopte mijn goede gevoel.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 4 apr 2012 - 6:11

Ja dat is ook wel zo weegschaal! We zullen het wel zien Wink
Al bijna de echo, super hoor! Ik duim op goed nieuws smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria wo 4 apr 2012 - 7:35

Zo! Vanmiddag bij de gyn geweest.

Goed nieuws: niks ernstigs te zien.
Minder goed nieuws: het leek erop dat ik mijn vorige cyclus helemaal geen eisprong heb gehad. Mijn ei was nog supergroot, en dat hoort blijkbaar niet (ik heb er nog niet zoveel verstand van). We hebben dus 'voor niks' zo hard geklust Sad

Het is nu wachten op wat uitslagen van bloedtestjes etc. en als daar niks bijzonders uit komt mag ik Clomid gaan proberen.

Ben nu al heel benieuwd hoe dat allemaal zal gaan, wat Clomid precies doet, wat de nadelen zijn etc. etc. maar eerst maar eens wachten tot het zo ver is denk ik. Vind het wel spannend!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 4 apr 2012 - 7:45

Spannend Filoria. Clomid werkt bij een hoop meiden erg goed, ik voelde me er alleen niet al te best door. Maar Puggle heeft er bijvoorbeeld bijna geen last van gehad...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria wo 4 apr 2012 - 7:52

Heb net al even gespiekt in de Clomid topics hier. Ik zie inderdaad dat de ervaringen nogal verschillen.

Wel balen dat jij zo'n last had van bijwerkingen Sad Maar het was voor een goed doel blijkt!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 4 apr 2012 - 7:58

Filoria schreef:Heb net al even gespiekt in de Clomid topics hier. Ik zie inderdaad dat de ervaringen nogal verschillen.

Wel balen dat jij zo'n last had van bijwerkingen Sad Maar het was voor een goed doel blijkt!

Daarom! Dan is het allemaal snel vergeten hoor!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 4 apr 2012 - 9:01

Klopt! Ik had eigelijk op wat pukkels na nergens last van. 50 mg sloeg gelijk goed aan. Had de eerste ronde een mooie cyclus van 28 dagen. En de 2 ronde waarschijnlijk ook, ik heb toen op dag 32 positief getest.

Hopelijk gaat het bij jou ook goed!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal wo 4 apr 2012 - 19:54

Vervelend dat je dan toch misschien medicatie moet gebruiken Filoria Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 699888 Hoop dat het dan wel snel resultaat mag hebben!

Ik ben vandaag misselijk, voel me opgeblazen en ben zo ontzettend moe... Had vandaag een scholingsdag, maar deze hoeft niet ingehaald te worden. Dus ik ben, heel slecht Embarassed , daarom lekker thuis gebleven. Even een dagje bijtanken. Alleen wel jammer dat er allerlei bouwvakkers bezig zijn met mn badkamer, het is dus niet echt rustig hier.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje wo 4 apr 2012 - 20:36

Goedemorgen dames!

Eens even wat bijlezen en op iedereen reageren.

Muppet Wat gaat de tijd hard he? En wat lief dat je je schoonmoeder mee hebt genomen en leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad. Gaaf dat je je kleintje af en toe voelt I love you

Jelin Balen dat je ongsteld bent geworden, wel een nette cyclus deze keer. Hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie.

Ambertje Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot de 20 weken echo. Ik zou het geslacht ook willen weten. Willen jullie het vertellen als jullie het geslacht weten, of houden jullie het voor je? Hoop dat je niet zo veel last zult hebben van je heupen.

Puggle Hoe gaat het met jou?

Weegschaaltje Wat spannend, de 1e echo. En fijn dat je steeds zekerder bent dat het goed gaat. Komt vast helemaal goed met jullie mooie wonderje. Succes met je nachtdiensten. En ik geef je groot gelijk dat je vandaag thuis bent gebleven hoor. Niet over nadenken verder!

Filoria Wat klote dat je ei niet is gesprongen meid. Wel fijn dat er niets ernstigs te vinden was. Hoop dat de clomid snel aan slaat en dat je geen last zult hebben van de bijwerkingen.

all, hier gaat het ietsje beter. Ik heb twee dagen aan de morfine gezeten. Daar ben ik mee gestopt. Ik lag de hele dag alleen maar voor apegapen in bed te slapen, en als ik wakker was, lag ik te vechten om wakker te blijven. Daarbij was ik kotsmisselijk, maar kwam het er helaas niet uit. Ik kreeg ook nog eens geen hap door mijn keel en zelfs drinken was lastig. Ik ben er nu dus mee gestopt. De pijn is gelukkig wat minder, nu even wachten tot het laxeermiddel gaat werken. Mijn moeder zei net aan de telefoon dat ik eindelijk weer een stuk helderder klink, en dat na een week.....

slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 35 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 35  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: