Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 13 van 35
Pagina 13 van 35 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 24 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Bedankt voor je update Alyssa!
En Jasmine, ik zie net je onderschrift. Wat erg wat jij te verwerken hebt zeg. Wel fijn dat je dat met die uitgerekende datum hetzelfde ervaart als Amber. Dat geeft een rustiger gevoel zo te lezen. Maar het is echt niet niks allemaal
Ik heb veel respect voor de manier waarop jullie met tegenslagen omgaan. Weegschaal, Jasmine, Amber, eigenlijk iedereen hier...
En Jasmine, ik zie net je onderschrift. Wat erg wat jij te verwerken hebt zeg. Wel fijn dat je dat met die uitgerekende datum hetzelfde ervaart als Amber. Dat geeft een rustiger gevoel zo te lezen. Maar het is echt niet niks allemaal
Ik heb veel respect voor de manier waarop jullie met tegenslagen omgaan. Weegschaal, Jasmine, Amber, eigenlijk iedereen hier...
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Lieve Weegschaal, heel begrijpelijk. Rustig aan meis, hopelijk zien we je snel terug met goed nieuws!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen dames,
@ Weegschaal.. Begrijpelijk dat je ff afstand neemt van het forum. Sterkte meid!!
@ Filoria.. Leuk dat je weer mee komt kletsen. Jammer dat je nog niet zwanger bent. Ik ben idd 28 februari ongesteld geworden, dus nu weer aan het wachten op mijn ei. Maar hou me er op het moment niet echt mee bezig. Ik reageer ook bijna niet in dit topic, omdat ik dat fijn vind. Ik lees wel mee.
Voor de rest wel gelezen, maar kan het niet onthouden sorry.
Afgelopen vrijdag is mijn dochter 4 jaar geworden. Erg druk weekend gehad, want mijn vader vierde zaterdag ook zijn verjaardag. Ze is erg verwend en vond het erg leuk. Maandag moest ze voor het eerst naar school en ik had er toch minder moeite mee als gedacht. Alles is goed gegaan en ze vind het erg leuk. Ik moet er wel erg aan wennen. Vandaag is ze vrij, dus zo kunnen we langzaam opbouwen met school. Ze is na een dag echt bekaf.
@ Weegschaal.. Begrijpelijk dat je ff afstand neemt van het forum. Sterkte meid!!
@ Filoria.. Leuk dat je weer mee komt kletsen. Jammer dat je nog niet zwanger bent. Ik ben idd 28 februari ongesteld geworden, dus nu weer aan het wachten op mijn ei. Maar hou me er op het moment niet echt mee bezig. Ik reageer ook bijna niet in dit topic, omdat ik dat fijn vind. Ik lees wel mee.
Voor de rest wel gelezen, maar kan het niet onthouden sorry.
Afgelopen vrijdag is mijn dochter 4 jaar geworden. Erg druk weekend gehad, want mijn vader vierde zaterdag ook zijn verjaardag. Ze is erg verwend en vond het erg leuk. Maandag moest ze voor het eerst naar school en ik had er toch minder moeite mee als gedacht. Alles is goed gegaan en ze vind het erg leuk. Ik moet er wel erg aan wennen. Vandaag is ze vrij, dus zo kunnen we langzaam opbouwen met school. Ze is na een dag echt bekaf.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Weegschaal, Wel begrijpelijk, niet leuk . Succes meid, en hopelijk tot snel
Jasmine: \
Jelin, Wat leuk dat ze al naar school mag. Lijkt me als moeder zijnde ook erg moeilijk, dat achterlaten.
Ik voel me niet zo lekker, buikpijn, dan weer niet, misselijk, dan weer niet. bleh..
Hoop niet dat ik ongesteld word
Jasmine: \
Jelin, Wat leuk dat ze al naar school mag. Lijkt me als moeder zijnde ook erg moeilijk, dat achterlaten.
Ik voel me niet zo lekker, buikpijn, dan weer niet, misselijk, dan weer niet. bleh..
Hoop niet dat ik ongesteld word
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Zo, ik ben aan het werk en heb het eindelijk wat rustiger. Kijken hoever ik kom met reacties plaatsen
Allereerst iedereen bedankt voor alle geruststellingen en knuffels J
Koffieleut, wat fijn dat het beter gaat met je moeder! Hoe gaat het verder met je?
Amber Hoe is je afspraak bij de verloskundige gegaan? Edit, ik lees dat het goed is gegaan. Fijn!
Puggle Mocht ik ooit het geluk hebben zwanger te raken, dan wil ik ook gaan zwemmen.
Muppet Wat een onwijs mooi kamertje hebben jullie uitgezocht voor baby Muppet J
Jetje Hoe is het met je scapalbum?
Filoria Ik ken je nog niet, maar leuk dat je wat vaker mee komt schrijven J
Puzzle Hoe gaat het met jou meid? Ik ben zeer hard aan het duimen op het wegblijven van je menstruatie en een positieve test!
Alyssa Lijkt me inderdaad de goede kant op te gaan. Super!!!!
Weegschaal Jammer dat je wat afstand neemt, maar zeer zeker ook begrijpelijk. Ik doe toch nog even een schepje bovenop de zoetsappigheid, maar je kan altijd bij me terecht mocht het nodig zijn.
Yasmine
Jelin Nog van harte gefeliciteerd met je dochter
HIer weinig nieuws te melden. De menstruatie loopt op zijn einde. En we gaan nu twee saaie maanden tegemoet. Wel lekker klussen natuurlijk, maar niet met iets in het vooruitzicht :-( Ach, als ik dan naar mijn jurk kijk, of naar mijn allerliefste aanstaande dan maakt dat ook wel weer een hoop goed. Ik ga hem denk ik dit weekend maar even bespringen
Allereerst iedereen bedankt voor alle geruststellingen en knuffels J
Koffieleut, wat fijn dat het beter gaat met je moeder! Hoe gaat het verder met je?
Amber Hoe is je afspraak bij de verloskundige gegaan? Edit, ik lees dat het goed is gegaan. Fijn!
Puggle Mocht ik ooit het geluk hebben zwanger te raken, dan wil ik ook gaan zwemmen.
Muppet Wat een onwijs mooi kamertje hebben jullie uitgezocht voor baby Muppet J
Jetje Hoe is het met je scapalbum?
Filoria Ik ken je nog niet, maar leuk dat je wat vaker mee komt schrijven J
Puzzle Hoe gaat het met jou meid? Ik ben zeer hard aan het duimen op het wegblijven van je menstruatie en een positieve test!
Alyssa Lijkt me inderdaad de goede kant op te gaan. Super!!!!
Weegschaal Jammer dat je wat afstand neemt, maar zeer zeker ook begrijpelijk. Ik doe toch nog even een schepje bovenop de zoetsappigheid, maar je kan altijd bij me terecht mocht het nodig zijn.
Yasmine
Jelin Nog van harte gefeliciteerd met je dochter
HIer weinig nieuws te melden. De menstruatie loopt op zijn einde. En we gaan nu twee saaie maanden tegemoet. Wel lekker klussen natuurlijk, maar niet met iets in het vooruitzicht :-( Ach, als ik dan naar mijn jurk kijk, of naar mijn allerliefste aanstaande dan maakt dat ook wel weer een hoop goed. Ik ga hem denk ik dit weekend maar even bespringen
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Slaatje, ik vroeg me af: heb je een jurk gekocht die aangepast kan worden aan een eventuele zwangerschap? Want ik zie dat je over 9 maanden gaat trouwen. Dan kan je theoretisch gezien bijna hoogzwanger zijn.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Slaatje, ik vroeg me af: heb je een jurk gekocht die aangepast kan worden aan een eventuele zwangerschap? Want ik zie dat je over 9 maanden gaat trouwen. Dan kan je theoretisch gezien bijna hoogzwanger zijn.
Hij kan geloof ik wel wat uitgelegd worden. We gaan er echter de aankomende twee maanden wel even een kurk in duwen, zodat ik in ieder geval in april/mei niet zwanger ga worden.
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Jolicious schreef:Slaatje, ik vroeg me af: heb je een jurk gekocht die aangepast kan worden aan een eventuele zwangerschap? Want ik zie dat je over 9 maanden gaat trouwen. Dan kan je theoretisch gezien bijna hoogzwanger zijn.
Hij kan geloof ik wel wat uitgelegd worden. We gaan er echter de aankomende twee maanden wel even een kurk in duwen, zodat ik in ieder geval in april/mei niet zwanger ga worden.
Een kurk zou ik niet doen, dat lijkt me vrij onaangenaam en pijnlijk. Je zou ook bijv. condooms kunnen overwegen!
Gast- Gast
Charlie schreef:slaatje schreef:Jolicious schreef:Slaatje, ik vroeg me af: heb je een jurk gekocht die aangepast kan worden aan een eventuele zwangerschap? Want ik zie dat je over 9 maanden gaat trouwen. Dan kan je theoretisch gezien bijna hoogzwanger zijn.
Een kurk zou ik niet doen, dat lijkt me vrij onaangenaam en pijnlijk. Je zou ook bijv. condooms kunnen overwegen!
Jeetje Charlie.. wat slim!! Daar had zelfs ik nog niet aangedacht!
Ik kwam niet verder dan tijdelijk dichtnaaien
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Charlie schreef:slaatje schreef:Jolicious schreef:Slaatje, ik vroeg me af: heb je een jurk gekocht die aangepast kan worden aan een eventuele zwangerschap? Want ik zie dat je over 9 maanden gaat trouwen. Dan kan je theoretisch gezien bijna hoogzwanger zijn.
slaatje- Kletskop
Lejow schreef:Charlie schreef:slaatje schreef:Jolicious schreef:Slaatje, ik vroeg me af: heb je een jurk gekocht die aangepast kan worden aan een eventuele zwangerschap? Want ik zie dat je over 9 maanden gaat trouwen. Dan kan je theoretisch gezien bijna hoogzwanger zijn.
Jeetje Charlie.. wat slim!! Daar had zelfs ik nog niet aangedacht!
Ik kwam niet verder dan tijdelijk dichtnaaien
Naaien...oee, ik ben niet meer ongesteld bij dichtNAAIEN zie ik momenteel allerlei andere dingen voor me.....Ik geloof dat ik zo mijn schat even naar boven sleur. Goed, ik hou weer even op nu.
slaatje- Kletskop
Meiden, even ego,
ik heb vanmorgen een test gedaan.....positief!
Puzzle- Prater
Jaaaaaah!!!! Gefeliciteerd Puzzle!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Bedankt meid! ik ben nog helemaal beduusd
Puzzle- Prater
Jaaaa puzzle wat goed!!!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Puzzle schreef:Meiden, even ego,
Wauw, wat goed, gefeliciteerd!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Gefeliciteerd lieve Puzzle
slaatje- Kletskop
Mijn jurk was al een jurk die je al wat uit kon leggen voor een zwangerschap, maar dan nog was het krapjes Slaatjes. Vandaar mijn vraag
Gast- Gast
Wow puzzle wat goed!! Gefeliciteerd!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Waaaaahhh!! Gefeliciteerd Puzzle!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Puzzle: gefeliciteeeeeerd!
Wat een leuk nieuws zeg. Hoe lang hebben jullie hierop gewacht?
L!nd@: jij ook gefeliciteerd! wow nog niet eens 4 weken, dan ben je er echt vroeg bij!
Jelin: wat fijn dat de eerste schooldag van je dochter goed ging. Is ze nog aan het wennen, of gaat ze vanaf morgen echt al vijf dagen per week?
@all: Ik ben totaal niet ziek ofzo, maar wel heeeeeeeeeel moe. Ben gisteravond al om 20.30 naar bed gegaan. En toch ben ik nog steeds moe. Tussen 9 en 11 heb ik nog twee uurtjes geslapen, en nu zou ik wel weer naar bed kunnen eigenlijk
En nu ga ik mezelf natuurlijk afvragen of het misschien met een zwangerschap te maken heeft...
Ik heb ook wat steekjes in mijn borsten, maar dat heb ik ook vaak als ik ongesteld moet worden.
Wat een leuk nieuws zeg. Hoe lang hebben jullie hierop gewacht?
L!nd@: jij ook gefeliciteerd! wow nog niet eens 4 weken, dan ben je er echt vroeg bij!
Jelin: wat fijn dat de eerste schooldag van je dochter goed ging. Is ze nog aan het wennen, of gaat ze vanaf morgen echt al vijf dagen per week?
@all: Ik ben totaal niet ziek ofzo, maar wel heeeeeeeeeel moe. Ben gisteravond al om 20.30 naar bed gegaan. En toch ben ik nog steeds moe. Tussen 9 en 11 heb ik nog twee uurtjes geslapen, en nu zou ik wel weer naar bed kunnen eigenlijk
En nu ga ik mezelf natuurlijk afvragen of het misschien met een zwangerschap te maken heeft...
Ik heb ook wat steekjes in mijn borsten, maar dat heb ik ook vaak als ik ongesteld moet worden.
Filoria- Ratel
Puzzle, wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Filoria ik ben altijd een voorstander van testen, zie dat je een lange cyclus hebt, wie weet heb je je eisprong wel eerder gehad. Weet je iig waar je aan toe bent
Filoria ik ben altijd een voorstander van testen, zie dat je een lange cyclus hebt, wie weet heb je je eisprong wel eerder gehad. Weet je iig waar je aan toe bent
Gast- Gast
Gefeliciteerd puzzle!!!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Parel, heette jij eerst nou Parels met een s erachter of ben ik in de war? Hoe is het met jouw kleintje?
Testen wil ik ook wel, maar het is zondag en ik heb niks in huis. Even
wachten tot morgenmiddag dan maar... En ik woon nog wel tegenover de Etos
Zal ik inbreken?
Testen wil ik ook wel, maar het is zondag en ik heb niks in huis. Even
wachten tot morgenmiddag dan maar... En ik woon nog wel tegenover de Etos
Zal ik inbreken?
Filoria- Ratel
Gewoon raampje inslaan! Zie ik je binnenkort wel verschijnen bij Opsporing Verzocht
Ik was idd Parels, maar wilde mijn berichten kwijt en als gast te boek komen te staan, dus heb mijn naam in enkelvoud genomen!
Het gaat goed hoor met L, ze is inmiddeld 3,5 maand oud en groeit als kool. We hebben wat opstartproblemen gehad vanwege haar reflux, maar sinds we daar medicijnen voor hebben gaat het goed. Voor de rest volgen we gewoon haar schema, en wat zij wil.
Ben wel benieuwd bij je! Jullie zijn al vrij lang weer bezig, of niet.. Hoop het!
Ik was idd Parels, maar wilde mijn berichten kwijt en als gast te boek komen te staan, dus heb mijn naam in enkelvoud genomen!
Het gaat goed hoor met L, ze is inmiddeld 3,5 maand oud en groeit als kool. We hebben wat opstartproblemen gehad vanwege haar reflux, maar sinds we daar medicijnen voor hebben gaat het goed. Voor de rest volgen we gewoon haar schema, en wat zij wil.
Ben wel benieuwd bij je! Jullie zijn al vrij lang weer bezig, of niet.. Hoop het!
Gast- Gast
Pagina 13 van 35 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 24 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 13 van 35
Permissies van dit forum: