Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 12 van 35
Pagina 12 van 35 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:Hoe gaat het vandaag met je muppetje?
Goed!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Puggle schreef:Hoe gaat het vandaag met je muppetje?
Goed!
Oké
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hé lieverd, ik ben één van die meiden die die zekerheid nog niet heeft, maar ik vind jou echt absoluut geen zeikerd. Integendeel zelfs, ik kan mijn hart bij jou luchten, jij bij mij. En ook al zitten we in verschillende situaties, we hebben uiteindelijk wel allemaal hetzelfde doel..Weegschaal schreef:En toch vind ik het soms moeilijk om dit uit te spreken, omdat ik iig zwanger kan worden en me dan een zeikert voel naar de meiden die die zekerheid nog niet hebben. Maar tegelijkertijd is het fijn om het wel te doen, door de steun die ik krijg.
Laten we hopen dat ieder met zijn eigen specifieke situatie, het komende jaar zwanger mag worden en blijven!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Puggle, Muppetje en Amber; Bedankt voor jullie steun! Ik heb het al vaker gezegd, maar jullie geven me hoop
@ Alyssa; Zoveel op je dak krijgen en zo positief blijven, ik vind je zo'n bijzonder mens!! Bedankt voor jouw steun, iedere keer weer.
@ Puzzle; Jij ook bedankt! Het moet ook gewoon niet zo lang mogen duren, op naar snel resultaat!
@ Alyssa; Zoveel op je dak krijgen en zo positief blijven, ik vind je zo'n bijzonder mens!! Bedankt voor jouw steun, iedere keer weer.
@ Puzzle; Jij ook bedankt! Het moet ook gewoon niet zo lang mogen duren, op naar snel resultaat!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Idd, op naar die positieve testen!!!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Wat een zoetsappig topic, maar even welgemeend: Ik zal er altijd voor je zijn hoor, als je je hart wilt luchten, eens flink wilt 'zeiken' of whatever!Weegschaal schreef:@ Puggle, Muppetje en Amber; Bedankt voor jullie steun! Ik heb het al vaker gezegd, maar jullie geven me hoop
Alyssa- Prater
Al is het maar een positieve ovulatietest, daar maak je mij ook al blij meePuzzle schreef:Idd, op naar die positieve testen!!!
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Al is het maar een positieve ovulatietest, daar maak je mij ook al blij meePuzzle schreef:Idd, op naar die positieve testen!!!
Hahaha, ja die tellen uiteraard ook mee!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Alyssa schreef:Wat een zoetsappig topic, maar even welgemeend: Ik zal er altijd voor je zijn hoor, als je je hart wilt luchten, eens flink wilt 'zeiken' of whatever!Weegschaal schreef:@ Puggle, Muppetje en Amber; Bedankt voor jullie steun! Ik heb het al vaker gezegd, maar jullie geven me hoop
Zoet he Maar idd welgemeend!
Weegschaal- Kletskop
Jakkes, het is hier haast zo klef als de stroophanden van mijn zoontje vanavond.
@Weegschaal: Het lijkt me heel lastig voor jou als je om je heen allemaal zwangeren ziet, na wat jij hebt meegemaakt. Dan hoef je je toch niet te verontschuldigen tegenover andere meiden? Iedereen hier heeft wel een verhaal, dat kun je niet met elkaar vergelijken. Het is ook maar net hoe je het beleeft.
Alyssa wat een verhaal zeg. Ze houden je wel bezig. Ben je 'in het echt' net zo rustig erover als je hier klinkt?
Ik kan me voorstellen dat je nog niet wilt nadenken over wat er gaat gebeuren als Clomid weer niet aanslaat. Knap dat je die gedachten even kan parkeren en gewoon afwacht wat er nu gaat gebeuren. Ik duim voor je dat je toch gauw eisprongen en baby's krijgt (massa's! haha).
Die onderzoekjes van mij bij de gyn waren omdat ik meer dan een jaar niet ongesteld was geweest. Het eerste dat opviel is mijn vrij lage gewicht en vrij snel werkende schildklier, maar dat is allebei niet ernstig genoeg om een probleem te vormen zei hij. Verder zag bij een echo alles er goed uit. Daarna wilde hij nog bloedonderzoek doen om te kijken of mijn hormonen in balans waren (zeg je dat zo?), maar daar is het nooit meer van gekomen. Voordat ik bloed kon laten prikken bleek ik plotseling zwanger te zijn.
@Weegschaal: Het lijkt me heel lastig voor jou als je om je heen allemaal zwangeren ziet, na wat jij hebt meegemaakt. Dan hoef je je toch niet te verontschuldigen tegenover andere meiden? Iedereen hier heeft wel een verhaal, dat kun je niet met elkaar vergelijken. Het is ook maar net hoe je het beleeft.
Alyssa schreef:Filoria, ja jammer dat je hier niet meer zo vaak komt kletsen, maar je hoort gewoon bij ons topic hoor ! Maar fijn om te horen dat het goed met je gaat! Alleen jammer dat zwanger worden bij jou ook niet echt wil opschieten . Heb je destijds wel de uitslagen van die onderzoeken gekregen, of wat voor onderzoeken heb je laten doen? Ik begin na deze cyclus (als het al een cyclus genoemd kan worden) inderdaad weer met Clomid.
Even kort samengevat voor jou: 24 januari geopereerd, precies 4 weken later ongesteld geworden, last van her en der een puistje en een onzuivere huid (wat ik voorheen nooit had). Toen ik ongesteld werd, gelijk weer met Clomid begonnen, en nu is er dus weer niets te bekennen van een eisprong oid. Heel erg raar allemaal, maar ik hoop gewoon dat mijn lichaam wat tijd nodig heeft. Dus voor de komende maanden weet ik nog wel wat me te wachten staat: Nog een keer 50 mg proberen, en als dat weer niet aanslaat, weer 100 mg. Als ook dat niet aanslaat weer 150 mg. Wat er daarna moet/kan gebeuren, daar wil ik nog niet teveel over nadenken. Ik hoop alsnog dat het gewoon lukt met Clomid en dat mijn lichaam gewoon een beetje van slag is. Maar bevallen in 2012 zit er voor mij niet meer in vrees ik
Alyssa wat een verhaal zeg. Ze houden je wel bezig. Ben je 'in het echt' net zo rustig erover als je hier klinkt?
Ik kan me voorstellen dat je nog niet wilt nadenken over wat er gaat gebeuren als Clomid weer niet aanslaat. Knap dat je die gedachten even kan parkeren en gewoon afwacht wat er nu gaat gebeuren. Ik duim voor je dat je toch gauw eisprongen en baby's krijgt (massa's! haha).
Die onderzoekjes van mij bij de gyn waren omdat ik meer dan een jaar niet ongesteld was geweest. Het eerste dat opviel is mijn vrij lage gewicht en vrij snel werkende schildklier, maar dat is allebei niet ernstig genoeg om een probleem te vormen zei hij. Verder zag bij een echo alles er goed uit. Daarna wilde hij nog bloedonderzoek doen om te kijken of mijn hormonen in balans waren (zeg je dat zo?), maar daar is het nooit meer van gekomen. Voordat ik bloed kon laten prikken bleek ik plotseling zwanger te zijn.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hoe gaat het trouwens met Jelin en Triesje?
Filoria- Ratel
Goede morgen dames, hoe is het met iedereen?
Nog even n dikke knuffel voor iedereen die er een nodig heeft
Nog even n dikke knuffel voor iedereen die er een nodig heeft
Muppetje- Ratel
Hier alles oké, een lekkere actieve baby vandaag! En met jou? Trots zeker op de mijlpaal die je hebt gehaald?
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Hier alles oké, een lekkere actieve baby vandaag! En met jou? Trots zeker op de mijlpaal die je hebt gehaald?
Ja! Het voelt toch wel fijn, haha
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Hier alles oké, een lekkere actieve baby vandaag! En met jou? Trots zeker op de mijlpaal die je hebt gehaald?
Ja! Het voelt toch wel fijn, haha
Ja dat kan ik me voorstellen! Gewoon lekker genieten het zal vanaf nu een stuk sneller gaan denk ik, alhans dat vond ik zelf dan.
Puggle- Ratel
Filora, ik ben er in het echt eigenlijk ook wel redelijk rustig onder (nouja, tot ik daarnet een ovulatietest deed, nu maak ik mezelf alleen maar gek haha). Ik heb het wel moeilijk hoor, daar neit van, maar ik blijf gewoon echt een heel positief gevoel hebben en blijf er ook echt in geloven. Oh nou, dan heb je inderdaad al wel wat onderzoekjes gehad, moet je niet weer van 0 beginnen als jullie in juni weer naar de gyn willen gaan als het dan nog neit gelukt is.
Muppetje, 12 weken vandaag, superfijn!
Puggle, wat leuk dat je de baby zo actief is vandaag, lijkt me zo'n bijzonder gevoel.
All, ik kon het niet laten. Mijn gevoel dat het toch allemaal wel goed zit is zo sterk dat ik vandaag ben begonnen met ovulatietesten en dit was het resultaat. Hij is zeker nog niet positief, maar ik heb het idee dat hij toch richting positieve test gaat?
Muppetje, 12 weken vandaag, superfijn!
Puggle, wat leuk dat je de baby zo actief is vandaag, lijkt me zo'n bijzonder gevoel.
All, ik kon het niet laten. Mijn gevoel dat het toch allemaal wel goed zit is zo sterk dat ik vandaag ben begonnen met ovulatietesten en dit was het resultaat. Hij is zeker nog niet positief, maar ik heb het idee dat hij toch richting positieve test gaat?
Alyssa- Prater
Oké ik weet dus niks van die testen, waarom staan er drie streepjes?
Filoria- Ratel
WAUW Alyssa dat zou echt geweldig zijn!!! Ik 'produceer' lichte testen en mijn positieve test is ongeveer vergelijkbaar met die. Ik ben heel benieuwd hoe het er morgen uitziet bij jou!
Gast- Gast
Ik ben deze week een jaar geleden gestopt met de pil. Het valt me een beetje zwaar, eerste uitgerekende datum komt ook dichterbij en maakt me erg verdrietig. Ben ook gewoon teveel bezig met zwanger worden, dat ik het even helemaal niet leuk meer vind. Daarom neem ik wat afstand van het forum.
Hoop me hier snel weer te mogen melden. Met een positieve test of iig gewoon weer een postief gevoel!
Hoop me hier snel weer te mogen melden. Met een positieve test of iig gewoon weer een postief gevoel!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Ik ben deze week een jaar geleden gestopt met de pil. Het valt me een beetje zwaar, eerste uitgerekende datum komt ook dichterbij en maakt me erg verdrietig. Ben ook gewoon teveel bezig met zwanger worden, dat ik het even helemaal niet leuk meer vind. Daarom neem ik wat afstand van het forum.
Goed aan jezelf denken hoor! Lekker afstand nemen als dat goed voelt. Hopelijk heb je snel een positieve test, daar duim ik voor!
Puggle- Ratel
Weegschaal: heel begrijpelijk dat je even afstand neemt. Sterkte meid. Hopelijk mag je gauw positief nieuws ontvangen (en dat kom je wel ff melden toch? )
Gast- Gast
Lieve weegschaal!! Heel begrijpelijk meis, doe rustig aan!
Wat ik zelf had, toen ik de uitgerekende datun van mijn 1e miskraam over was gaf me dat rust. Ik had dat nooit gedacht. Dacht dat ik dat juist moeilijk vond. Ik merkte dat ik het steeds maar terug denken van wat als.. Los kon laten.
Dikke
Wat ik zelf had, toen ik de uitgerekende datun van mijn 1e miskraam over was gaf me dat rust. Ik had dat nooit gedacht. Dacht dat ik dat juist moeilijk vond. Ik merkte dat ik het steeds maar terug denken van wat als.. Los kon laten.
Dikke
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jelin heeft hier vorige week nog gereageerd, zij is ook nog steeds niet zwanger. Vorige week ook weer ongesteld geworden geloof ik.Filoria schreef:Hoe gaat het trouwens met Jelin en Triesje?
Triesje had het druk op dit moment en neemt even afstand van het forum. In ieder geval ook nog niet zwanger en ook geen duidelijkheid wat betreft haar cyclus. Ze wacht nu eerst op de gastric bypass die ze binnenkort zal krijgen.
Alyssa- Prater
Helemaal mee eens meis! Ik hoop echt van harte dat je gewoon zwanger bent en dat je binnen anderhalve week een positieve test hebt, het is je van harte gegund!Puggle schreef:Weegschaal schreef:Ik ben deze week een jaar geleden gestopt met de pil. Het valt me een beetje zwaar, eerste uitgerekende datum komt ook dichterbij en maakt me erg verdrietig. Ben ook gewoon teveel bezig met zwanger worden, dat ik het even helemaal niet leuk meer vind. Daarom neem ik wat afstand van het forum.
Goed aan jezelf denken hoor! Lekker afstand nemen als dat goed voelt. Hopelijk heb je snel een positieve test, daar duim ik voor!
Alyssa- Prater
amber22 schreef:Lieve weegschaal!! Heel begrijpelijk meis, doe rustig aan!
Dikke
Ik heb dus nu precies hetzelfde. Heel vaag.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 12 van 35 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 12 van 35
Permissies van dit forum: