Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afscheidscadeau collega's

+5
Star007
Schaapke
Slurp
Marsy28
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Afscheidscadeau collega's

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 8:30

A.s. maandag is het zo ver, na bijna vier-en-half jaar moet ik afscheid nemen van m'n vertrouwde, lieve groep Sad Ik ga geen groot afscheid vieren, ik ga een paar goedkope setjes ansichtkaarten kopen (Wibra, Big Bazar?) en daar wil ik voor elk kind een persoonlijke afscheidstekst op schrijven. Misschien koop ik er nog iets kleins om te trakteren bij, maar daar blijft het ook bij.

Voor m'n collega's is het echter een ander verhaal. We zijn een verschrikkelijk hecht team, ik heb van hen alle ruimte en tools gekregen om me te ontwikkelen tot wie ik nu ben, zijn steun en toeverlaat geweest in de periode dat het allemaal even niet zo makkelijk was, en zijn bovenal de meest fijne en gezellige collega's die je je maar kunt wensen Very Happy
Ik heb nog geen idee wat ik ze wil geven. Misschien iets symbolisch, of een leuk samengesteld pakketje, ik weet het nog niet. Misschien leuk om te vertellen: ik verhuis maar een deurtje verder, ik ga voortaan op de groep naast hun werken, misschien is het leuk daar iets mee te doen. Ik wil het niet héél gek maken, 7,50-10 euro per persoon is toch wel echt de max.

Wie oh wie wil me op weg helpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 23:37

Niemand? Ik kom zelf eigenlijk steeds weer terug bij de traditionele dingen zoals een pakketje met een doosje merci, een bon en een tijdschrift ofzo, maar dat vind ik zo afgezaagd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  duckie wo 24 apr 2013 - 23:46

Een mok met tekst?
Een gegraveerde pen ofzo?
Nodig ze uit voor een gezellig avondje bij je thuis?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Marsy28 do 25 apr 2013 - 11:44

Ik snap dat het een geweldig gebaar is omdat jullie een hecht team zijn maar ik vind dat je wel heeeel erg veel uitgeeft aan zoiets. Ik zou ook iets met eten doen (vanwege het hechte) en misschien trakteren, maar cadeautjes? Zeker als je deur verderop gaat werken..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 18:59

Oh, zo gaat dat altijd bij ons, hoor smile Ik had al wat gegoogled en op Viva was een soortgelijk topic, daar werd dit idd ook tegen de TO gezegd. Het voelt verder ook niet als verplichting, ik vind het gewoon fijn om nog even iets leuks te doen. En omdat ik op een kinderdagverblijf werk en ouders/kinderen ook altijd trakteren en een cadeautje voor ons hebben als ze van de groep af gaan, is het voor mij eigenlijk ook niet meer dan normaal. Nooit bij stil gestaan dat het in andere beroepsgroepen misschien raar is, haha! Het gaat ook maar om 3 collega's hè, niet 30 Wink

Maar ik ben er deels uit! Er schijnt een tijdschrift op de markt te zijn over omdenken, met de titel 'Ja, maar...' Ik heb 'm nog nooit gezien, dus ik moet even zoeken, maar ik sta zelf eigenlijk behoorlijk bekend om m'n 'ja, maars' in het verleden, dus het is eigenlijk wel erg toepasselijk. Misschien nog een doosje merci erbij, dan kom ik toch op zo'n standaard pakketje uit met tijdschrift en chocolaatje, maar wel met een knipoog Wink

Duckie, dank je voor het meedenken! Een mok zou kunnen, maar dat vind ik zelf niet zo leuk en bij een gegraveerde pen denk ik eerder aan collega's met een kantoorbaan Wink Maar lief dat je meedenkt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Slurp do 25 apr 2013 - 19:18

Tips blijven welkom! Ik zit in een zelfde situatie, dus ik lees even mee

Slurp
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 27-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Schaapke do 25 apr 2013 - 21:18

Ik heb ooit van een collega die afscheid nam een zakje gekregen, met allemaal geluksdingetjes erin.
Denk hierbij aan een kleine boeddha, een geluksmuntje, etc.
Dit vond ik zo leuk! Ook zat er een klein tekstje bij met wat de spulletjes betekende en dat ze iedereen alle geluk van de wereld wenste.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Star007 do 25 apr 2013 - 21:27

Ik ben naar ' de grote omdenk show' geweest met mijn werk. Hij verkoopt ook boeken. Tijdschriften weet ik zo niet.
Ik zou je collega's thuis uitnodigen om wat te eten, of lekker een avondje op het terras?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Marsy28 do 25 apr 2013 - 21:45

Oh haha, 3, ja dat is wel te doen. Ik dacht ook aan een 20tal collega's...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Aziraphale vr 26 apr 2013 - 7:18

Ik heb bij mijn afscheid op m'n vorige school een aantal ingelijste Plint-posters gegeven, voor in het gebouw. Ik had wel een erg groot team, 30 mensen. Ik heb ze na een week of twee ook allemaal een leuke kaart gestuurd naar hun huis met een persoonlijke tekst erop en een bedankje. Dat vonden ze erg leuk, veel reacties op gekregen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Joli86 za 27 apr 2013 - 4:54

Een potje 'vergeetmenietjes' van het tuincentrum? Kaartje erbij en klaar. Hoeft inderdaad geen duur cadeautje te zijn.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  La Senza za 27 apr 2013 - 10:48

Ik heb ooit allemaal chocoladerepen gehaald bij de supermarkt, van gekleurd papier een eigen 'wikkel' gemaakt en de echte wikkels eraf gehaald. Deze beschreven met een persoonlijke tekst voor iedereen en dat uitgedeeld.
Simpel, persoonlijk en lekker. Afscheidscadeau collega's 3079029344
Dat tijdschrift van ja maar klinkt ook leuk trouwens!
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Cato di 30 apr 2013 - 7:52

Toen ik ruim anderhalf jaar geleden wegging bij mijn werkgever (ook kdv) , heb ik voor al mijn collega's brownies in pot gemaakt, alle droge ingredienten in een lege appelmoespot gedaan een mooi etiket met daarop het verdere recept gemaakt. De potten had ik mooi ingepakt en aan het de deksel een labeltje gehangen met de tekst dat ik iedereen bedankte voor de fijne tijd.
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau collega's Empty Re: Afscheidscadeau collega's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum