Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag?

+16
L!ND@
Makamba
Kat1980
Viva
SarahKey
Jelin
Teddyaapje
ixis
Monte
Clapperdie
Jade
Papillio
Aggi
Ayla
mickey
LMCurious
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag? - Pagina 2 Empty Re: gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag?

Bericht  Jade wo 29 feb 2012 - 0:50

Rejoy. schreef:
Jade schreef:
Rejoy. schreef:als het dit jaar nou geen schrikkeljaar was geweest, dan was ik uitgerekend om m'n dochters verjaardag, de zwangerschap bij beide kinderen is op 11/11 begonnen, de één in '09 en de ander in '11

Dat is wel heeel grappig! Dat zie je wel vaker,dat je in een bepaalde periode vruchtbaarder bent dan in andere periodes.

Ik hoop voor je kindjes dat ze niet op dezelfde dag jarig zullen zijn!

wat dat betreft maakt het bij mij denk ik niet zoveel uit, ik ben al eens in mei zwanger geraakt, in augustus en twee keer in november dus, wel heel toevallig dat bij de zwangerschappen op precies dezelfde dag zijn ontstaan.
En w.b. die verjaardagen: misschien heb ik dan nog wel liever dat ze op dezelfde dag jarig zijn, dan dat er één dag tussen zit ofzo.

Maar dat is als ze uit huis zijn wel lastig, lijkt me:P. Ach, het zal allemaal wel goed komen!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag? - Pagina 2 Empty Re: gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 1:09

Rejoy. schreef:
Jade schreef:
Rejoy. schreef:als het dit jaar nou geen schrikkeljaar was geweest, dan was ik uitgerekend om m'n dochters verjaardag, de zwangerschap bij beide kinderen is op 11/11 begonnen, de één in '09 en de ander in '11

Dat is wel heeel grappig! Dat zie je wel vaker,dat je in een bepaalde periode vruchtbaarder bent dan in andere periodes.

wat dat betreft maakt het bij mij denk ik niet zoveel uit, ik ben al eens in mei zwanger geraakt, in augustus en twee keer in november dus, wel heel toevallig dat bij de zwangerschappen op precies dezelfde dag zijn ontstaan.
En w.b. die verjaardagen: misschien heb ik dan nog wel liever dat ze op dezelfde dag jarig zijn, dan dat er één dag tussen zit ofzo.

Mijn zus en ik zijn 5 dagen na elkaar jarig. Als we het samen wilde vieren kon dat maar alleen was ook geen probleem.. :P

Gast
Gast

Bericht  Tania wo 29 feb 2012 - 1:17

Ik wil heel graag bevallen maar niet vandaag! Gelukkig nog geen aanwijzingen dat de bevalling gaat beginnen en anders blijf ik gewoon net zolang weeen wegpuffen tot het 0.00 is Laughing .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Earane wo 29 feb 2012 - 1:19

Hier nog geen tekenen van een naderende bevalling gelukkig! Net zoals bij Clapperdie mag de kleine van mij vanaf morgen komen Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LMCurious wo 29 feb 2012 - 2:00

Kat1980 schreef:Wat dat betreft heeft T een rot dag om jarig te zijn, op 31 december.
Die dag is er wel weer ieder jaar, maar iedereen heeft al vaak plannen voor die dag Cry
Afgelopen keer zijn wel mijn schoonouders en schoonzus met man 's middags even langs geweest (wonen vlakbij), maar hebben we het pas een week later gevierd. Denk dat we het zo maar ieder jaar moeten oplossen.

Zo is mijn vader op 5 dec. geboren, en heeft mijn oma toen direct besloten dat dat voortaan elk jaar op 5 november gevierd zou worden. En dat is inmiddels al 55 jaar zo, haha!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ugly Betty wo 29 feb 2012 - 2:01

Mijn neefje is vandaag voor de 2e x echt jarig, wel een rare dag inderdaad.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lotus_ wo 29 feb 2012 - 2:54

Jade schreef:
Rejoy. schreef:
Jade schreef:

Maar dat is als ze uit huis zijn wel lastig, lijkt me:P. Ach, het zal allemaal wel goed komen!

Ik heb 2 ooms die op dezelfde dag jarig zijn. Ze hebben er op zich geen moeite mee. Alleen zijn ze begin januari jarig waardoor het vaak moeilijk is om ze beide apart te vieren ivm alle nieuwjaarsreceptie's die iedereen heeft.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: