Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag?

+16
L!ND@
Makamba
Kat1980
Viva
SarahKey
Jelin
Teddyaapje
ixis
Monte
Clapperdie
Jade
Papillio
Aggi
Ayla
mickey
LMCurious
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag? Empty gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag?

Bericht  LMCurious di 28 feb 2012 - 20:53

ik ben benieuwd....hebben we mama's die op punt bevallen staan?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag? Empty Re: gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 20:55

Bij mij in FB is iemand vann8 bevallen!

Gast
Gast

gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag? Empty Re: gaan er hier nog schrikkelkindjes geboren worden vandaag?

Bericht  mickey di 28 feb 2012 - 20:57

Mijn zus is nu 40 weken en 5 dagen zwanger!! Het zou dus kunnen, maar ze hoopt zelf van niet.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ayla di 28 feb 2012 - 20:57

Alleen Tania en Clapperdie lopen op het eind... Maar zijn nog niet uitgerekend.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Aggi di 28 feb 2012 - 21:30

Ojee, lijkt me wel een aparte dag om te bevallen of jarig te zijn Very Happy
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Papillio di 28 feb 2012 - 21:31

Ik ben over 4 weken uitgerekend, dus uk moet nog maar mooi even blijven zitten. En vandaag al helemaal! Heb de baby al ff streng toegesproken dat ie vandaag niet komen mag Wink
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Jade di 28 feb 2012 - 21:31

Het lijkt me verschrikkelijk! Elk jaar gaat je geboortedatum voorbij, zonder dat je hem hebt meegemaakt.

Ik hoop dat die kindjes nog even 24 uur blijven zitten!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 21:48

Ik was vier jaar geleden op 15 maart uitgerekend en heb toen héél hard gehoopt dat hij niet de 29e zou komen. Is ook niet gebeurd gelukkig!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 21:54

Ik ken ook iemand die op 29 februari is geboren. Bij het aangeven is gezegd dat ze mochten kiezen of dat de geboortedatum gewoon de 29e zou zijn, of 1 maart. Ivm schrikkeljaar. Ze hebben gekozen voor de echte geboortedatum.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie di 28 feb 2012 - 22:25

Hier (gelukkig) nog geen tekenen van naderende bevalling!

Earane is ook bijna uitgerekend dus misschien verrast zij ons nog wel. Of Tania inderdaad!

Ik heb de afspraak gemaakt met ons humpie dat hij vanaf morgen mag komen! Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 22:39

Mijn ex was op de de 29e jarig.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 22:56

Mijn moeder was in '88 op de 28e van mij uitgerekend (dat was ook schrikkeljaar).. thank god kwam ik de 12e al Laughing

Lijkt mij echt niets schrikkeljaar.. Maarja je doet er vrij weinig aan he. En je viert het toch wel gewoon dus uiteindelijk tja..

Gast
Gast

Bericht  Monte di 28 feb 2012 - 23:39

Jade schreef:Het lijkt me verschrikkelijk! Elk jaar gaat je geboortedatum voorbij, zonder dat je hem hebt meegemaakt.

+1
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ixis di 28 feb 2012 - 23:53

Punk'd schreef:Mijn moeder was in '88 op de 28e van mij uitgerekend (dat was ook schrikkeljaar).. thank god kwam ik de 12e al Laughing

Lijkt mij echt niets schrikkeljaar.. Maarja je doet er vrij weinig aan he. En je viert het toch wel gewoon dus uiteindelijk tja..

Dan zijn wij bijna even oud! Mijn moeder was in '88 op 7 maart uitgerekend. Ik lag echter in een stuit en was besloten voor een keizersnee die vanwege de vakantie van de dokter op 29 februari gepland stond. Mijn vader heeft toen gevraagd of dat niet 1 maart kon worden. Nu ben ik morgen dus jarig smile
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Teddyaapje wo 29 feb 2012 - 0:06

Mij lijkt het juist wel speciaal om vandaag jarig te zijn.

Een vriendin van me was zaterdag uitgeteld...spannend dus!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Jelin wo 29 feb 2012 - 0:09

Ik was 4 jaar geleden op 22 februari uitgerekend. Ik liep overtijd. Mijn dochter is 2 maart geboren gelukkig.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  SarahKey wo 29 feb 2012 - 0:11

Ik zou het echt niet leuk vinden om op deze dag officieel jarig te zijn.
Was dan ook blij dat ik begin februari was uitgerekend en dat meneer ook toen geboren werd.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  LMCurious wo 29 feb 2012 - 0:20

vind het altijd leuk al die verhalen die mensen ermee hebben.
Ik geloof dat ik het niet zo erg zou vinden deze dag te bevallen.
Het heeft wel iets vind ik altijd.
En we vieren verjaardagen toch vrijwel nooit op de dag zelf, dus wat betreft...
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  Viva wo 29 feb 2012 - 0:25

Aan de ene kant is het grappig als je vandaag bevalt, maar voor de kindjes ijkt het me niet leuk, dat je verjaardag voorbij gaat.
En van die rotgrapjes dat je dus zoveel x jonger bent omdat je verjaardag maar x aantal keer geweest is.

Ik zou er liever niet op willen bevallen, maar dat gebeurd ook niet Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Kat1980 wo 29 feb 2012 - 0:29

Wat dat betreft heeft T een rot dag om jarig te zijn, op 31 december.
Die dag is er wel weer ieder jaar, maar iedereen heeft al vaak plannen voor die dag Cry
Afgelopen keer zijn wel mijn schoonouders en schoonzus met man 's middags even langs geweest (wonen vlakbij), maar hebben we het pas een week later gevierd. Denk dat we het zo maar ieder jaar moeten oplossen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Makamba wo 29 feb 2012 - 0:36

Jade schreef:Het lijkt me verschrikkelijk! Elk jaar gaat je geboortedatum voorbij, zonder dat je hem hebt meegemaakt.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 0:36

als het dit jaar nou geen schrikkeljaar was geweest, dan was ik uitgerekend om m'n dochters verjaardag, de zwangerschap bij beide kinderen is op 11/11 begonnen, de één in '09 en de ander in '11

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 29 feb 2012 - 0:38

Rejoy. schreef:als het dit jaar nou geen schrikkeljaar was geweest, dan was ik uitgerekend om m'n dochters verjaardag, de zwangerschap bij beide kinderen is op 11/11 begonnen, de één in '09 en de ander in '11

Dat is wel heeel grappig! Dat zie je wel vaker,dat je in een bepaalde periode vruchtbaarder bent dan in andere periodes.

Ik hoop voor je kindjes dat ze niet op dezelfde dag jarig zullen zijn!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 0:41

Jade schreef:
Rejoy. schreef:als het dit jaar nou geen schrikkeljaar was geweest, dan was ik uitgerekend om m'n dochters verjaardag, de zwangerschap bij beide kinderen is op 11/11 begonnen, de één in '09 en de ander in '11

Dat is wel heeel grappig! Dat zie je wel vaker,dat je in een bepaalde periode vruchtbaarder bent dan in andere periodes.

Ik hoop voor je kindjes dat ze niet op dezelfde dag jarig zullen zijn!

wat dat betreft maakt het bij mij denk ik niet zoveel uit, ik ben al eens in mei zwanger geraakt, in augustus en twee keer in november dus, wel heel toevallig dat bij de zwangerschappen op precies dezelfde dag zijn ontstaan.
En w.b. die verjaardagen: misschien heb ik dan nog wel liever dat ze op dezelfde dag jarig zijn, dan dat er één dag tussen zit ofzo.

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ wo 29 feb 2012 - 0:42

Teddyaapje schreef:Mij lijkt het juist wel speciaal om vandaag jarig te zijn.

Een vriendin van me was zaterdag uitgeteld...spannend dus!
+1
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: