Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

4 plaatsers

Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 0:08


20.06.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

20.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

21.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum


Volgende status is 'bij PostNL distributie' en ten slotten 'Aflevering'. Hier staat nog niets bij vermeld.



Ik ben bang voor morgen, maar dan ben ik er niet, en het is best een groot pakket.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Pien di 21 jun 2011 - 0:09

Bij mij stond er steeds zending nog niet gesorteerd, al vanaf 18 juni. Toch ging vanmorgen de deurbel en stond daar een meneer van POstNL met ons pakket!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 0:11

dat heb ik ook al gehad. Dat het nog maar in het sorteercentrum zou zitten en de volgende dag waren ze al langs geweest om het te leveren :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Tiara di 21 jun 2011 - 0:16

Toevallig heb ik vandaag precies hetzelfde! Ik was zelfs al teleurgesteld dat het niet kwam vandaag, maar net stond de postbode wel voor de deur! Misschien een storing bij Track en Trace?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 0:16

Ik zou het gewoon ff in de gaten houden, en als je het echt dringend moet weten gewoon even bellen naar TNT.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 0:20

Er is dus nog hoop. Ik ben bewust vanochtend boodschappen gaan doen, zodat ik vanmiddag thuis ben voor de pakketjesbezorger.

Wacht geduldig af....voel me net zo'n klein kindje eigenlijk hihi...terwijl het enkel speelgoed is voor X. Cool

Wehkamp pakketje zou vandaag ook bij DHL servicepunt liggen, maar moest nog 1 euro betalen om te bewijzen dat ik 'betrouwbaar' ben...dus dat wordt ook morgen pas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 0:21

Ik heb precies hetzelfde...
Het balkje waar normaal gesproken chauffeur is onderweg staat is al wel oranje, maar de tekst staat er niet onder.
Bij mijn oude pakketjes zijn ze dezelfde dag geleverd als bij de 2e zending in gesorteerd in sorteercentrum!
Dus ik hoop zo dat hij straks langs komt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 1:21

spannend...er staat nu bij PostNL distributie...alleen nog geen extra info, alleen oranje balkje. Hoop het zo...kan de kleine man straks lekker spelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 1:30

Bij mij staat er nu wel: chauffeur is onderweg!! Very Happy:D
Laat het pakje maar komen! bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Spring di 21 jun 2011 - 1:32

Ik hoop het! Zit op meerdere dingen te wachten haha.
Pakketje van hm, daar wacht ik al heel lang op.
Pakketje van kleertjes.com
Pakketje van hummbee.com
en mijn mei tai uit Engeland!

De meid van de pakketjes komt vaak laat in de middag bij ons. Volgens mij woont ze hier in de straat en gaat ze daarom als laatste naar ons toe.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 1:34

ivax schreef:spannend...er staat nu bij PostNL distributie...alleen nog geen extra info, alleen oranje balkje. Hoop het zo...kan de kleine man straks lekker spelen!

Wat heb je besteld? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 1:36

Bij ons komt die jongen rond deze tijd.
Dus ik zit steeds als een ik auto hoor al te kijken Embarassed
En als ik niet thuis ben dan brengt hij het standaard bij de buren of legt het bij mooi weer achter huis smile
Meestal maak ik ook even een praatje met hem als ik thuis ben, met mooi weer krijgt hij een ijsje.
Goh wat ben ik goed voor mijn pakketjesman haha.
(ik werk ook bij de post alleen dan niet de pakketservice maar echt de post)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Spring di 21 jun 2011 - 1:45

@Daisy,
haha geweldig.

Wij hebben een kastje achter het huis staan, daar doen ze het ook wel in. Dan ligt er een briefje met 'pakket ligt in het kastje'.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  PiP di 21 jun 2011 - 2:20

Biancy schreef:Ik hoop het! Zit op meerdere dingen te wachten haha.
Pakketje van hm, daar wacht ik al heel lang op.
Pakketje van kleertjes.com
Pakketje van hummbee.comen mijn mei tai uit Engeland!

De meid van de pakketjes komt vaak laat in de middag bij ons. Volgens mij woont ze hier in de straat en gaat ze daarom als laatste naar ons toe.

Heb ik vandaag binnen gekregen Very Happy

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 2:34

Hier nog steeds geen pakketje Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 5:44

Hij is binnen....!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden? Empty Re: PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum