nachtkleding bij koorts
+5
PapillonRose
Mida4you
Teddyaapje
Annemie
chipa
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
nachtkleding bij koorts
F heeft 39.5c koorts en twijfel nu wat ik hem aan moet doen voor de nacht. Normaal draagt hij een warme pyjama en slaapzak zonder mouwen. Is veel te warm nu. Maar zomerslaapzak lijkt me weer te koud. Mss katoenen zomerpyjama en winterslaapzak? Dekentje of lakentje is geen optie want daar gaat hij aan trekken en van zich af trappen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: nachtkleding bij koorts
Mijn zoontje had vorige week 40,5 graden, hij lag toen in een winterslaapzak met mouwen, een romper met korte mouwen en een truitje van een pyama, geen broekje aan.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
T. had vrijdag 39.2, we hebben hem een zetpil gegeven (hij kon ook niet slapen) en alleen zn romper met lange mouwen aangedaan in de winterslaapzak zonder mouwen. Toen hij sliep heb ik een lakentje over hem heen gelegd (geen deken). Op zn kamer zal t snachts rond de 17 graden zijn denk ik.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wat zijn hier veel kindjes die koorts hebben of hebben gehad. Mijn dochter had vorige week 40 graden koorts. We hebben haar ook een zetpil gegeven. Had haar toen een romper met lange mouw en een pyama aangedaan en dan in een normale slaapzak. Deken half over haar heen.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Misschien alleen een romper met lange mouwe aandoen in de slaapzak? Of wel een warme pyama en dan toch een zomerslaapzak?
Hier had ze laatst koorts en toen heb ik een andere slaapzak gepakt. Ik heb nog een soort voorjaars/herfstvariant. Dunner dan een winterslaapzak, en dikker dan een zomerslaapzak, zonder mouwen. Daaronder een normale pyama en dat ging goed.
Hier had ze laatst koorts en toen heb ik een andere slaapzak gepakt. Ik heb nog een soort voorjaars/herfstvariant. Dunner dan een winterslaapzak, en dikker dan een zomerslaapzak, zonder mouwen. Daaronder een normale pyama en dat ging goed.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
V had zaterdag 40 graden,we hebben hem toen een romper met korte mouw aangedaan,een katoene pyjama en een dekentje over hem heen,oja en een zetpil gegeven.V zijn kamertje is erg koud.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik had haar met alleen een romper met lange mouwen en een winterslaapzak zonder mouwen in bed gelegd. Met een zetpil was de koorts snel weg, maar ze had ook "maar" 38,6. Was gewoon overdag, een graad of 17 op de slaapkamer denk ik. 's Avonds dr gewone pyama enzo, ze had geen koorts meer.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
hier ook alleen een romper met lange mouwen, en een mouw loze winterslaapzak.
Gast- Gast
F ligt nu in een romper met lange mouwen, flanellen pyjama en een voorjaars/zomerslaapzak (die van de hema met sterren. Aanbieding 9 euro) hoop dat het goed is zo en dat hij lekker slaapt vannacht.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Onze zoon heeft vorige week ook flinke koorts gehad, tegen de 40 graden aan.
We hebben hem in een dunne slaapzak met een romper met lange mouwen gelegd, hij was net een kacheltje... en we hebben hem een zetpilletje gegeven, verder extra water bij het drinken in, soms gewoon flesje water. Gelukkig goede plasluiers en hij dronk goed. Nu hoest en proest hij nog wat, maar verder is ie er weer doorheen.
We hebben hem in een dunne slaapzak met een romper met lange mouwen gelegd, hij was net een kacheltje... en we hebben hem een zetpilletje gegeven, verder extra water bij het drinken in, soms gewoon flesje water. Gelukkig goede plasluiers en hij dronk goed. Nu hoest en proest hij nog wat, maar verder is ie er weer doorheen.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Hier vorige week een meisje met 41,2 koorts, bleek een dubbele oorontsteking te zijn.
Ze had een romper zonder mouwen aan, een winter pyjamajasje en een herfst slaapzak zonder mouwen. En geen sokken.
Ze had een romper zonder mouwen aan, een winter pyjamajasje en een herfst slaapzak zonder mouwen. En geen sokken.
Mel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 146
Punten : 158
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: