Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Botox of andere vorm van injectables?

+16
Bacio
Caroow
TGR
Antibes
Paper Crown
minoessepoes
loura
Minx
ThinkPink
Urban Naked
Shisha
Tullow
Jeanette
Blond
Monte
Arwyn
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  - Pagina 2 Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Monte do 1 maa 2012 - 2:47

Maar carmen Pfaff heeft toch helemaal geen botox? Wat ik heb gezien in de serie is dat ze een facelift en een ooglidcorrectie heeft gehad, daarom kijkt ze zo.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Botox of andere vorm van injectables?  - Pagina 2 Empty Re: Botox of andere vorm van injectables?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 2:48

Facelift dan, ik ben er niet in thuis.

Al vermoed ik wel botox, ze heeft een stalen voorhoofd gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 2:49

Botox of andere vorm van injectables?  - Pagina 2 Joan-Rivers-030209L_4

Charlie schreef:Ik vind Carmen Pfaff er helemaal niet mooier op geworden, zeker niet in combinatie met die vreselijk opgeföhnde Rache Hazes coupe!

Vrouwen met botox lijken gewoon op oudere dames met botox, ipv jonger.

Idd, ik vond haar hier voor ook mooier.

Er loopt hier in de stad een vrouw rond als Catwoman, zo ontzettend zonde. Heel overdreven, echt heel lelijk.

Hier heeft ze wel wat van weg:

Plaatje hier boven dus, onder lukt weer eens niet...

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 1 maa 2012 - 4:12

Charlie schreef:Ik vind Carmen Pfaff er helemaal niet mooier op geworden, zeker niet in combinatie met die vreselijk opgeföhnde Rache Hazes coupe!

Vrouwen met botox lijken gewoon op oudere dames met botox, ipv jonger.

Huh maar op de na foto heeft ze toch juist haar haar gewoon op een staart?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 4:49

Ik zou het denk ik niet doen.

Muv een ooglidcorrectie door bijv. hangende oogleden, hoofdpijn krijgen o.i.d.

Wat ik wel lelijk vind trouwens haha, misschien toch wel botox, is dat ik 2 hele erge lachrimpels heb in mijn wangen. Zelfs als ik niet lach zie je ze zitten. Nu zeggen mensen altijd dat dat gewoon leuk is want dan lach je veel.. haha jaa misschien is het zonder ook wel uitdrukkingsloos.. maar toch ik weet het niet helemaal laughcry

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink do 1 maa 2012 - 6:19

Carrie schreef:
Twellie schreef:
ThinkPink schreef:Ten eerste vind ik de gezichtsuitdrukking er niet beter op worden en ten tweede horen rimpels erbij als je ouder wordt.

Dit bijvoorbeeld. Carmen Pfaff is 56 jaar, die hoeft er toch niet meer bij te lopen als een barbiepop Evil or Very Mad

Botox of andere vorm van injectables?  - Pagina 2 Voor+na+operatie+carmen+pfaff

Nou, ik vind dit wel een grote verbetering, kan nauwelijks geloven dat dit dezelfde persoon is.

Me to! Vind het heel erg mooi gedaan. Hoezo loopt ze erbij als een barbiepop ThinkPink? Wat een rare opmerking. 56 is helemaal nog niet zo oud hoor, en ze ziet er hartstikke goed uit.
Ik zeg niet dat 56 oud is maar wat ik wil zeggen met 'barbiepop' is dat ze er toch niet meer uit hoeft te zien als 20 (bij wijze van spreken). Ouder worden hoort er nou eenmaal bij en ja daar horen ook rimpels bij. En die heb ik 10x liever dan dat ik mijn gezicht zo op laat trekken omdat ik er nog als 20 uit wil zien terwijl ik al 'op leeftijd' ben.

Ben het trouwens met Charlie eens wat betreft dat Rachel Hazes haar Laughing

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bacio do 1 maa 2012 - 7:28

Ik zou het zeker wel doen! Ik denk dat er heel veel mensen in je omgeving zijn die botox gebruiken waarvan je t helemaal niet weet. Het hoeft er helemaal niet nep of raar uit te zien.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:11

Er schijnen tegenwoordig ook injectables te zijn, die vanuit het buikvet wordt gehaald en op die manier weer in het gezicht wordt gespoten. Een heel vies verhaal, maar het schijnt er natuurlijker uit te zien dan botox.

Gast
Gast

Bericht  Yaelynn do 1 maa 2012 - 8:40

Hmmm misschien injectables voor lipvergroting :P (ik heb het over de mond dames)

Maar ik ben in het bezit van natuurlijke botox: vet. In mijn gezicht zie je dan nauwelijks rimpels omdat het vet mijn huid opbolt, alleen als ik lach zie je wel vetspleetjes (hoe moet ik het nou noemen?)

Waar ik wel mee zit zijn mijn oogleden die zie je nauwelijks!! Dus als ik oogschaduw op doe is het de moeite niet want daarboven zakt alles er toch overheen.. Dus eyelift is a big YES

x
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  SoGood vr 2 maa 2012 - 2:28

Ja hoor, spuit mijn fronsrimpel maar weg. Lijntjes vind ik niet erg, maar kan er door mijn fronsrimpel som zó chagrijnig uitzien.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SoGood vr 2 maa 2012 - 2:30

Dat die Carmen er nu zoveel beter en jonger uitziet komt ook omdat ze die clownwenkies heeft laten fatsoeneren. :shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 2:35

Sogood schreef:Dat die Carmen er nu zoveel beter en jonger uitziet komt ook omdat ze die clownwenkies heeft laten fatsoeneren. :shock:

Wat is dat?

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 2 maa 2012 - 2:39

Botox of andere vorm van injectables?  - Pagina 2 Clown_298-390
Gisele schreef:
Sogood schreef:Dat die Carmen er nu zoveel beter en jonger uitziet komt ook omdat ze die clownwenkies heeft laten fatsoeneren. :shock:

Wat is dat?

Wenkbrauwen die lijken op die van een clown.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 2:41

Ik schrik me wild, maar snap nu wat je bedoelt.... clown

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 2 maa 2012 - 2:42

Haha, ik schrok zelf ook toen ik ging Googlen. Ik haat clowns!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  RYW vr 2 maa 2012 - 3:30

Sogood schreef:Haha, ik schrok zelf ook toen ik ging Googlen. Ik haat clowns!

Haha ik schrok er ook van, ineens zo'n hysterische clown in beeld clown
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura vr 2 maa 2012 - 3:36

Ik las clownen kies... Ik dacht wat is dat nou?? haha
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caribbeanlover vr 2 maa 2012 - 13:19

Arwyn schreef:Mwah, nee, ik denk het niet.
Zou niet weten waarom wel.
Als ik rimpels krijg, draag ik ze hopelijk met trots ;)

Maar iedereen heeft toch zowat rimpels op het voorhoofd als je fronst?

Dus waarschijnlijk heb jij die ook.

Ik heb ze niet, alleen een aantal ini mini lijntjes die je haast niet ziet. Voor mij niet gauw botox.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: