voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Jetje schreef:Annemie: ik ben een 'extremer geval' maar bij mij duurde het beide keren een behoorlijke tijd voor ik uberhaupt een cyclus had...
Ja, het is ook pas 5 weken, maar toch maak ik me al druk, erg he? Ik kijk het nog wel ff aan.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Jetje schreef:Annemie: ik ben een 'extremer geval' maar bij mij duurde het beide keren een behoorlijke tijd voor ik uberhaupt een cyclus had...
Ja, het is ook pas 5 weken, maar toch maak ik me al druk, erg he? Ik kijk het nog wel ff aan.
Ik was de vorige keer 18 dagen overtijd. Ga je naar de dokter, word je de volgende dag ongesteld.... .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werd de 1e keer na 37 dagen ongesteld, en sindsdien ben ik het nog niet regelmatig. Vroeger kon ik er de klok op gelijk zetten. Wachten is lastig hè?! Zeker als je vergelijkingsmateriaal hebt van de vorige keer.
Linnie, spannend. Ik zou in ieder geval even testen voor dinsdag
Linnie, spannend. Ik zou in ieder geval even testen voor dinsdag
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik heb vakantie!!!!!!!!!!!
Heerlijk ben er echt zo aan toe gewoon.
De kinderen knappen langzaam op, hopelijk hebben we het dan weer even gehad. De kuur slaat aan bij de oudste, hij is alleen nog erg snel moe.
Ikzelf ben ook erg moe momenteel, lag gister om 9 uur in bed en vanmorgen toen de wekker ging kon ik er nog niet uitkomen. Ik hoop dat de kinderen morgen een beetje uitslapen.
Hoe is het met jullie?
Heerlijk ben er echt zo aan toe gewoon.
De kinderen knappen langzaam op, hopelijk hebben we het dan weer even gehad. De kuur slaat aan bij de oudste, hij is alleen nog erg snel moe.
Ikzelf ben ook erg moe momenteel, lag gister om 9 uur in bed en vanmorgen toen de wekker ging kon ik er nog niet uitkomen. Ik hoop dat de kinderen morgen een beetje uitslapen.
Hoe is het met jullie?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb het erg druk op mijn werk.... over 3 maanden heb ik zekerheid over een vast contract, hoop zo erg dat het goedkomt. Dat zou toch extra zekerheid geven als ik zwanger word.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@Janedoe wat fijn dat er niks bijzonders uit de echo is gekomen! En dat je terug mag komen als je weer geen ingu krijgt...maar hopen dat deze cuclus beter gaat.
@Linnie; had jij ook alwerr je nod gehad? Wel goed dat je een afspraak maakt bij de HA.
Reageer ff snel vanaf de telefoon maar er is weinig geschteven ivm eerder weken.
Hier gaat het goed, vandaag dagje vrij. Volgende week mijn nod.
@Linnie; had jij ook alwerr je nod gehad? Wel goed dat je een afspraak maakt bij de HA.
Reageer ff snel vanaf de telefoon maar er is weinig geschteven ivm eerder weken.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
SleepingBeauty schreef:@Janedoe wat fijn dat er niks bijzonders uit de echo is gekomen! En dat je terug mag komen als je weer geen ingu krijgt...maar hopen dat deze cuclus beter gaat.
Gisteren moest ik ongesteld worden, maar nog steeds niks.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik wil mij ook graag aanmelden in dit topic.
Mijn man en ik zijn vanaf deze maand bezig om zwanger te worden.
Ik ben zelf 26 jaar en mijn man is 30 en het wordt ons 1ste kindje. Wil iemand mij toevoegen in het tabel of kan ik dat ook zelf doen?
Mijn man en ik zijn vanaf deze maand bezig om zwanger te worden.
Ik ben zelf 26 jaar en mijn man is 30 en het wordt ons 1ste kindje. Wil iemand mij toevoegen in het tabel of kan ik dat ook zelf doen?
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
@ bolus, jammer, maar op naar de volgende ronde
@ MAS, hoe is het bij jou?
@ PC, ben jij al ongi?
@ Linnie, spannend hoor bij jou. Goed dat je een afspraak bij de ha hebt laten maken. Het is nooit verkeerd om e.a te onderzoeken.
@Miccie, welkom hier.
@SB, ook aan het wachten dus. Wanneer was ook alweer je nod
@ Mom of 2, geniet van je vakantie, heeft je man ook vakantie?
@ Janedoe, fijn dat er niets uit de echo is gekomen. Nu hopelijk de ongi ook nog goed op gang.
@ messofort, kan me voorstellen dat je wat zekerheid vanuit je werk wilt hebben.
@ Muis, welk merk ovu testen heb je gebruikt. ik wilze volgende maand ook gaan gebruiken als het deze maand niet gelukt is.
@ all, nou gisteren was het een goed sollicitatiegesprek nu afwachten tot volgende week donderdag, dan hoor ik pas meer. Hier verder geen bijzonderheden. Ga even lekker in de tuin aan het werk en morgen gaan we even naar Obelink naar tenten kijken en daarna heb ik slaapdienst.
@ MAS, hoe is het bij jou?
@ PC, ben jij al ongi?
@ Linnie, spannend hoor bij jou. Goed dat je een afspraak bij de ha hebt laten maken. Het is nooit verkeerd om e.a te onderzoeken.
@Miccie, welkom hier.
@SB, ook aan het wachten dus. Wanneer was ook alweer je nod
@ Mom of 2, geniet van je vakantie, heeft je man ook vakantie?
@ Janedoe, fijn dat er niets uit de echo is gekomen. Nu hopelijk de ongi ook nog goed op gang.
@ messofort, kan me voorstellen dat je wat zekerheid vanuit je werk wilt hebben.
@ Muis, welk merk ovu testen heb je gebruikt. ik wilze volgende maand ook gaan gebruiken als het deze maand niet gelukt is.
@ all, nou gisteren was het een goed sollicitatiegesprek nu afwachten tot volgende week donderdag, dan hoor ik pas meer. Hier verder geen bijzonderheden. Ga even lekker in de tuin aan het werk en morgen gaan we even naar Obelink naar tenten kijken en daarna heb ik slaapdienst.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Annemie schreef:Wanneer werden jullie dan ongesteld na het stoppen met de pil? De vorige keer dat ik gestopt was, was ik gewoon na 29 dagen ongesteld en dat bleef elke maand zo tussen de 28-30 dagen, maar nu ben ik 5 weken geleden gestopt, maar ben nog steeds niet ongesteld... is dat normaal? Baal stiekem wel een beetje, ik dacht het wel hetzelfde zou gaan als vorige keer, maar niet dus
na 115 dagen (PCO'tje bleek later)
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annemie schreef:Wanneer werden jullie dan ongesteld na het stoppen met de pil? De vorige keer dat ik gestopt was, was ik gewoon na 29 dagen ongesteld en dat bleef elke maand zo tussen de 28-30 dagen, maar nu ben ik 5 weken geleden gestopt, maar ben nog steeds niet ongesteld... is dat normaal? Baal stiekem wel een beetje, ik dacht het wel hetzelfde zou gaan als vorige keer, maar niet dus
Na 10 weken ongeveer, daarna elke 5 weken.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Annemie schreef:Wanneer werden jullie dan ongesteld na het stoppen met de pil? De vorige keer dat ik gestopt was, was ik gewoon na 29 dagen ongesteld en dat bleef elke maand zo tussen de 28-30 dagen, maar nu ben ik 5 weken geleden gestopt, maar ben nog steeds niet ongesteld... is dat normaal? Baal stiekem wel een beetje, ik dacht het wel hetzelfde zou gaan als vorige keer, maar niet dus
Na 10 weken ongeveer, daarna elke 5 weken.
er is dus nog hoop voor mij:D Ik zit dit weekend op 10 weken.
en lees hierboven iemand over 115 dagen... pff. ik moet me nu al inhouden om niet de dokter te bellen, maar ik ben bang dat ik toch weer weggestuurd word.
linnie ik zou inderdaad wel even testen voor de tijd. je weet maar nooit:D
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
boekenwurm83 schreef:en lees hierboven iemand over 115 dagen... pff. ik moet me nu al inhouden om niet de dokter te bellen, maar ik ben bang dat ik toch weer weggestuurd word.
De 2e ronde was 114 dagen. Wel mooi regelmatig dus, alleen een beetje lang Nu kan ik er een grapje over maken, maar toen vond ik het verschrikkelijk hoor
Tussendoor ook regelmatig bij de huisarts geweest, maar kreeg niets. Pas toen ik 24 uur per dag zo'n buikpijn had dat ik niet rechtop kon staan mocht ik naar de gyn. Daar bleek ik PCO te hebben en dat veroorzaakte ook de buikpijn.
Annie24- Ratel
Hallo,
Ik zit inmiddels op dag 34 en heb sinds een week rare, lage, samentrekkende buikpijn. Heb net getest en het was negatief. Word een beetje gek van die lange cycli! En dan ook elke keer maar 1 dag ongesteld, dus volgens mij heb je dan geen ei gehad. Ik ga de huisarts eens bellen en ovulatietesten kopen.
Ben dus nog niet ongesteld.
Ik zit inmiddels op dag 34 en heb sinds een week rare, lage, samentrekkende buikpijn. Heb net getest en het was negatief. Word een beetje gek van die lange cycli! En dan ook elke keer maar 1 dag ongesteld, dus volgens mij heb je dan geen ei gehad. Ik ga de huisarts eens bellen en ovulatietesten kopen.
Ben dus nog niet ongesteld.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Annie24 schreef:boekenwurm83 schreef:en lees hierboven iemand over 115 dagen... pff. ik moet me nu al inhouden om niet de dokter te bellen, maar ik ben bang dat ik toch weer weggestuurd word.
De 2e ronde was 114 dagen. Wel mooi regelmatig dus, alleen een beetje lang Nu kan ik er een grapje over maken, maar toen vond ik het verschrikkelijk hoor
Tussendoor ook regelmatig bij de huisarts geweest, maar kreeg niets. Pas toen ik 24 uur per dag zo'n buikpijn had dat ik niet rechtop kon staan mocht ik naar de gyn. Daar bleek ik PCO te hebben en dat veroorzaakte ook de buikpijn.
maar als je toch continu een cyclus van rond de 115 dagen hebt dan moet je toch uiteindelijk wel iets krijgen van de huisarts? je hebt dan toch geen eisprong en je hebt een kinderwens dus dan kun je daar toch niet eeuwig mee rond blijven lopen of zie ik dat nou verkeerd. Rare huisarts!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Ik lees stiekem met jullie mee en hoop binnenkort hier mee te kunnen schrijven!
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Hi all,
Wat lief dat er toch nog steeds naar me gevraagd wordt ook al ben ik een paar dagen niet online geweest
Heb wel stiekem steeds een beetje mee gelezen...
Maar omdat ik er minder bezig mee wil zijn reageer ik expres niet. Dan zijn mijn gedachten ook niet continue bij kinderen krijgen. Dat is eigenlijk wel prettig haha.
Hier gaat het goed. Dat wil zeggen ik voel me goed en ben er minder mee bezig. Ik voelde me op een gegeven moment er zo somber over. Vooral omdat we alweer een poos bezig zijn. En een nicht van me is bijna uitgerekend. Onze kinderen schelen maar een paar maanden. En zij was binnen 2 maanden alweer zwanger. Ik vond dat allemaal zo oneerlijk....
Maar ja onze tijd komt vast wel. En ik moet me niet zo druk maken en juist genieten van de dingen die ik wél heb, want dat zijn er genoeg
Wat wel jammer is, is dat ik nog steeds niet ongesteld ben en op dag 43 zit nu.
Maar ik zat te denken... die positieve testen straks was het me eisprong...
Dan zou ik a.s. woensdag ongeveer ongesteld moeten worden. Want dan is het 14 dagen na de laatste positieve test.
Ben ik het dan voor dat weekend nog niet dan doe ik even een zwangerschapstest en mocht die negatief zijn dan ga ik toch naar de huisarts. Want het is allemaal toch wel raar anders. Want zo regelmatig is mijn cyclus ook niet... en dat was voor de zwangerschap wel.
Nou ja... we wachten af dus... ik hou jullie in de gaten :-)
Wat lief dat er toch nog steeds naar me gevraagd wordt ook al ben ik een paar dagen niet online geweest
Heb wel stiekem steeds een beetje mee gelezen...
Maar omdat ik er minder bezig mee wil zijn reageer ik expres niet. Dan zijn mijn gedachten ook niet continue bij kinderen krijgen. Dat is eigenlijk wel prettig haha.
Hier gaat het goed. Dat wil zeggen ik voel me goed en ben er minder mee bezig. Ik voelde me op een gegeven moment er zo somber over. Vooral omdat we alweer een poos bezig zijn. En een nicht van me is bijna uitgerekend. Onze kinderen schelen maar een paar maanden. En zij was binnen 2 maanden alweer zwanger. Ik vond dat allemaal zo oneerlijk....
Maar ja onze tijd komt vast wel. En ik moet me niet zo druk maken en juist genieten van de dingen die ik wél heb, want dat zijn er genoeg
Wat wel jammer is, is dat ik nog steeds niet ongesteld ben en op dag 43 zit nu.
Maar ik zat te denken... die positieve testen straks was het me eisprong...
Dan zou ik a.s. woensdag ongeveer ongesteld moeten worden. Want dan is het 14 dagen na de laatste positieve test.
Ben ik het dan voor dat weekend nog niet dan doe ik even een zwangerschapstest en mocht die negatief zijn dan ga ik toch naar de huisarts. Want het is allemaal toch wel raar anders. Want zo regelmatig is mijn cyclus ook niet... en dat was voor de zwangerschap wel.
Nou ja... we wachten af dus... ik hou jullie in de gaten :-)
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Annie24 schreef:Annemie schreef:Wanneer werden jullie dan ongesteld na het stoppen met de pil? De vorige keer dat ik gestopt was, was ik gewoon na 29 dagen ongesteld en dat bleef elke maand zo tussen de 28-30 dagen, maar nu ben ik 5 weken geleden gestopt, maar ben nog steeds niet ongesteld... is dat normaal? Baal stiekem wel een beetje, ik dacht het wel hetzelfde zou gaan als vorige keer, maar niet dus
Na 126 dagen.....
zo even alsnog goed ge-quote
Maar na 126 dagen dus
Laatst aangepast door JaneDoe op vr 16 maa 2012 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Annie24 schreef:Annemie schreef:Wanneer werden jullie dan ongesteld na het stoppen met de pil? De vorige keer dat ik gestopt was, was ik gewoon na 29 dagen ongesteld en dat bleef elke maand zo tussen de 28-30 dagen, maar nu ben ik 5 weken geleden gestopt, maar ben nog steeds niet ongesteld... is dat normaal? Baal stiekem wel een beetje, ik dacht het wel hetzelfde zou gaan als vorige keer, maar niet dus
Na 126 dagen.....
Je quote verkeerd
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:JaneDoe schreef:Annie24 schreef:Annemie schreef:Wanneer werden jullie dan ongesteld na het stoppen met de pil? De vorige keer dat ik gestopt was, was ik gewoon na 29 dagen ongesteld en dat bleef elke maand zo tussen de 28-30 dagen, maar nu ben ik 5 weken geleden gestopt, maar ben nog steeds niet ongesteld... is dat normaal? Baal stiekem wel een beetje, ik dacht het wel hetzelfde zou gaan als vorige keer, maar niet dus
Na 126 dagen.....
Je quote verkeerd
o ja haha, oops....
had t niet door
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Even bijgelezen hoor, heb het heel druk momenteel, maar heb nu even een moment van rust
Triesje: Wat fijn dat je weer ongesteld bent geworden!
Vlinderjoy: Ik duim voor jou dat jij ook een positieve test mag hebben!
Yasmine: Fijn dat je bloedverlies weg is en dat je ook een nagenoeg negatieve test had!
Weegschaal: Ook hier nogmaals, supersupersupergefeliciteerd!
Muis: Wat fijn dat je afgelopen week eindelijk een positieve ovulatietest had!
Bolus: Balen dat je ongesteld bent geworden, maar dan heb je wel duidelijkheid nu! Hopen op een betere ronde nu!
Boekenwurm: Wat balen dat je cyclus maar niet op gang komt. Vervelend is dat hé. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt of dat anders je huisarts je kan helpen.
JaneDoe: Fijn dat het allemaal goed is meegevallen. Je baarmoederslijmvlies moet normaal gezien wat dikker worden zodat je eitje goed kan innestelen. Maar dat is zeker geen PCO hoor, dan zou je arts dat wel gezegd hebben. PCO zijn allemaal kleine cystes op je eierstokken, dat zie je heel duidelijk op de echo (bij mij toch).
Jetje: Ook welkom hier!
Roos: Spannend hoor, hopelijk mag je vriend zijn baan behouden!
Linnie: Spannend hoor, hopelijk heb je deze keer geen lange cyclus maar eeen positieve test!
Annemie: Ik ben ook niet zo'n fijn voorbeeld van ongesteld worden na het stoppen met de pil haha . Bij mij is het uiteindelijk ook opgewekt, maar bleek later dat ik PCO heb.
Miccie: Welkom! Ik zal je bij in het lijstje zetten!
Nillis: Ik duim voor je dat je volgende donderdag positief nieuws krijg!!
Muurvlindertje: Zijn jullie nu wel al officieel bezig omdat je ovulatietesten gaat kopen?
Pussycat: Balen die onzekerheid! Hopelijk was het toch je ei en word je komende week ongesteld!
@ All, ik ben heel erg druk, daarom dat ik wat minder hier op het forum te vinden ben. Morgen heb ik afgesproken met Weegschaal, ga ik haar eindelijk ontmoeten
Triesje: Wat fijn dat je weer ongesteld bent geworden!
Vlinderjoy: Ik duim voor jou dat jij ook een positieve test mag hebben!
Yasmine: Fijn dat je bloedverlies weg is en dat je ook een nagenoeg negatieve test had!
Weegschaal: Ook hier nogmaals, supersupersupergefeliciteerd!
Muis: Wat fijn dat je afgelopen week eindelijk een positieve ovulatietest had!
Bolus: Balen dat je ongesteld bent geworden, maar dan heb je wel duidelijkheid nu! Hopen op een betere ronde nu!
Boekenwurm: Wat balen dat je cyclus maar niet op gang komt. Vervelend is dat hé. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt of dat anders je huisarts je kan helpen.
JaneDoe: Fijn dat het allemaal goed is meegevallen. Je baarmoederslijmvlies moet normaal gezien wat dikker worden zodat je eitje goed kan innestelen. Maar dat is zeker geen PCO hoor, dan zou je arts dat wel gezegd hebben. PCO zijn allemaal kleine cystes op je eierstokken, dat zie je heel duidelijk op de echo (bij mij toch).
Jetje: Ook welkom hier!
Roos: Spannend hoor, hopelijk mag je vriend zijn baan behouden!
Linnie: Spannend hoor, hopelijk heb je deze keer geen lange cyclus maar eeen positieve test!
Annemie: Ik ben ook niet zo'n fijn voorbeeld van ongesteld worden na het stoppen met de pil haha . Bij mij is het uiteindelijk ook opgewekt, maar bleek later dat ik PCO heb.
Miccie: Welkom! Ik zal je bij in het lijstje zetten!
Nillis: Ik duim voor je dat je volgende donderdag positief nieuws krijg!!
Muurvlindertje: Zijn jullie nu wel al officieel bezig omdat je ovulatietesten gaat kopen?
Pussycat: Balen die onzekerheid! Hopelijk was het toch je ei en word je komende week ongesteld!
@ All, ik ben heel erg druk, daarom dat ik wat minder hier op het forum te vinden ben. Morgen heb ik afgesproken met Weegschaal, ga ik haar eindelijk ontmoeten
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | Wel/niet zwanger | Hoeveelste kindje |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Yasmine | 30/36 | April/mei 2011 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | Zwanger! | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Boekenwurm | 28/28 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muis | 24/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Tweeling | 25/32 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Limburg85 | 26/31 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Nina86 | 25/26 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Smaragdje | 22/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
L!ND@ | 27/28 | februari 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
MAS | 25/26 | Februari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Highway | 28/27 | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Miccie | 26/30 | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
blondje1313 | 31/29 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
sabje | 27/30 | Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muurvlindertje | 26/30 | juni/juli 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Mom-Of-2 | 29/35 | eind 2012 | Nog niet zwanger | 3e kindje |
Alyssa- Prater
Wat is dan PCO? Kun je dat ook krijgen nadat je al een kindje hebt gekregen? Dus als je voor de tweede gaat??
Ik google wel even..
Ik google wel even..
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
PCO heb je, zover ik weet, altijd al. Dus als je de vorige keer geen cystes op je eierstokken had, lijkt mij dat je dat nu ook niet plots krijgt. En 5 weken is nog niet zo heel lang hé, je lichaam zal misschien wel moeten wennen. Zijn jullie ook al bezig, Annemie? Zoja, wil je ook in de lijst?
Alyssa- Prater
Alyssa, wat leuk dat jullie gaan daten. Ik zou dat echt super eng vinden. Is dit de eerste keer dat jullie elkaar gaan ontmoeten? Het lijkt me echt ontzettend leuk, maar volgens mij zou ik mega verlegen zijn. Heb jij al meerder meiden ontmoet?
Ik ben inderdaad blij dat ik een positieve ovutest had. Dacht dat ze het bij mij niet deden ofzo, of dat ik hem gemist had. Aangezien we ons proberen te houden aan om de dag zou het niet zo'n ramp zijn, maar dan had ik geen idee wanneer ik ongeveer ongesteld zou moeten worden en van dat broekloeren word ik zo chagie. Hoe gaat het met jou?
Annemie, kom je ook gezellig mee kletsen? Ik heb geen verstand van pco, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Joss en Miccie welkom. Wordt het voor jullie beide het eerste kindje?
Boekenwurm, balen van je cyclus. Ik ben ook niet erg regelmatig en vind het elke keer weer spannend hoe mijn cyclus is.
Nillis, ik heb de ovulatietesten van sensitest.nl. Ze zijn goedkoop, makkelijk in gebruik, worden thuis geleverd en op internet las ik veel positieve reacties. Ik persoonlijk vond het in begin echt een gedoe, maar eigenlijk valt het wel mee. De eerste week twijfelde ik of ik me aan alle eisen moest houden, maar uiteindelijk wel gedaan. Hoe gek het ook klinkt, ik was veel minder bezig met zwanger worden. Juist doordat ik wist dat ik geen ei had, dacht ik niet bij elk signaaltje "kan dit mijn ei zijn?" "wat voel ik nou" "wanneer kan ik een zwangerschapstest doen" etc. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.
Pc, echt vervelend dat je nog geen zekerheid hebt. Jij gebruikt toch ook ovulatietesten of was je daar al weer vanaf?
All, ik heb echt mega zere borsten en ze zijn wel een cupmaat groter. Wat een gekke dingen doen die hormonen toch met je lichaam hè. Elke keer heb ik net voor ik ongesteld moet worden echt meloenen van borsten haha. Verder weinig mee gemaakt hier. Vandaag een famieliedag geregeld, en verder lekker rustig aan doen. Morgen een feestje van mijn schoonzusje, en voor de rest weet ik het nog niet. Jullie nog plannen?
Ik ben inderdaad blij dat ik een positieve ovutest had. Dacht dat ze het bij mij niet deden ofzo, of dat ik hem gemist had. Aangezien we ons proberen te houden aan om de dag zou het niet zo'n ramp zijn, maar dan had ik geen idee wanneer ik ongeveer ongesteld zou moeten worden en van dat broekloeren word ik zo chagie. Hoe gaat het met jou?
Annemie, kom je ook gezellig mee kletsen? Ik heb geen verstand van pco, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Joss en Miccie welkom. Wordt het voor jullie beide het eerste kindje?
Boekenwurm, balen van je cyclus. Ik ben ook niet erg regelmatig en vind het elke keer weer spannend hoe mijn cyclus is.
Nillis, ik heb de ovulatietesten van sensitest.nl. Ze zijn goedkoop, makkelijk in gebruik, worden thuis geleverd en op internet las ik veel positieve reacties. Ik persoonlijk vond het in begin echt een gedoe, maar eigenlijk valt het wel mee. De eerste week twijfelde ik of ik me aan alle eisen moest houden, maar uiteindelijk wel gedaan. Hoe gek het ook klinkt, ik was veel minder bezig met zwanger worden. Juist doordat ik wist dat ik geen ei had, dacht ik niet bij elk signaaltje "kan dit mijn ei zijn?" "wat voel ik nou" "wanneer kan ik een zwangerschapstest doen" etc. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.
Pc, echt vervelend dat je nog geen zekerheid hebt. Jij gebruikt toch ook ovulatietesten of was je daar al weer vanaf?
All, ik heb echt mega zere borsten en ze zijn wel een cupmaat groter. Wat een gekke dingen doen die hormonen toch met je lichaam hè. Elke keer heb ik net voor ik ongesteld moet worden echt meloenen van borsten haha. Verder weinig mee gemaakt hier. Vandaag een famieliedag geregeld, en verder lekker rustig aan doen. Morgen een feestje van mijn schoonzusje, en voor de rest weet ik het nog niet. Jullie nog plannen?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012