Kinderen duwen...(kopieergedrag)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kinderen duwen...(kopieergedrag)
Wij kwamen het weekend een meisje tegen van de creche. Ze speelden even samen, maar vrij snel duwde zij met twee handen onze zoon om. N.athan was erg verbaasd en stond weer op. Ze moest het van haar papa goedmaken en gaf onze zoon een kus. Maar direct daarna duwde ze hem weer keihard met twee handen om, zo *plof* tegen de grond. Nu moest hij wel huilen....
Maar nu haalde ik hem vandaag van de creche op en wat zie ik....hij duwt zo een ander kindje op de grond. Vervolgens loopt hij direct naar hem toe om hem een kus te geven.
Hij ziet het (volgens mij) gewoon als spelletje nu! Maar ik schrok mij rot...Ik wil niet dat hij andere kindjes nu gaat omduwen. Ik denk dat hij zich niet beseft wat hij nu doet, maar het is wel heel fout.
Ik heb hem toegesproken en uitgelegd dat hij dat niet mag doen maar volgens mij heeft hij er gewoon sch*t aan!!
(hij kopieert overigens alles, want rook aan zijn billen om te ruiken of hij gepoept had en vervolgens ging hij bij alle babys op de creche aan de billen ruiken of zij ook gepoept hadden, hahahah)
Wat zouden jullie doen in dit geval? en hoe zou je je kind toespreken?
Maar nu haalde ik hem vandaag van de creche op en wat zie ik....hij duwt zo een ander kindje op de grond. Vervolgens loopt hij direct naar hem toe om hem een kus te geven.
Hij ziet het (volgens mij) gewoon als spelletje nu! Maar ik schrok mij rot...Ik wil niet dat hij andere kindjes nu gaat omduwen. Ik denk dat hij zich niet beseft wat hij nu doet, maar het is wel heel fout.
Ik heb hem toegesproken en uitgelegd dat hij dat niet mag doen maar volgens mij heeft hij er gewoon sch*t aan!!
(hij kopieert overigens alles, want rook aan zijn billen om te ruiken of hij gepoept had en vervolgens ging hij bij alle babys op de creche aan de billen ruiken of zij ook gepoept hadden, hahahah)
Wat zouden jullie doen in dit geval? en hoe zou je je kind toespreken?
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Re: Kinderen duwen...(kopieergedrag)
Lastig zeg! Je moet dus ook echt opletten wat je doet nu haha.
Ik zou hem elke keer vertellen dat het niet leuk is wat hij doet, dat hij het zelf ook niet leuk vond toen het meisje hem omduwde. Misschien kun je hem zeggen dat hij ook een kusje mag geven zonder eerst te duwen of misschien kun je iets anders verzinnen ipv duwen, bijv. een aai over de bol oid.
Ik zou hem elke keer vertellen dat het niet leuk is wat hij doet, dat hij het zelf ook niet leuk vond toen het meisje hem omduwde. Misschien kun je hem zeggen dat hij ook een kusje mag geven zonder eerst te duwen of misschien kun je iets anders verzinnen ipv duwen, bijv. een aai over de bol oid.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dreumesen die slaan en duwen
» Afvallen bij kinderen
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» kinderen en een hond?
» Gezinnen met 3 kinderen
» Afvallen bij kinderen
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen