Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afscheidskadootje mentor leidster kdv

2 plaatsers

Ga naar beneden

Afscheidskadootje mentor leidster kdv Empty Afscheidskadootje mentor leidster kdv

Bericht  Nana ma 10 jan 2011 - 9:23

Hallo meiden,

Aangezien hier nogal wat meiden in de kinderopvang werken en wellicht zijn er moeders die al een keer voor dezelfde situatie hebben gestaan even een vraag. De mentor leidster van mijn zoontje gaat weg bij het kinderdagverblijf omdat ze een nieuwe baan heeft. Het is een hartstikke leuk mens en daarom wil ik graag een leuk kadootje en knutsel aan haar geven voor haar afscheid. Maar wat zal ik maken en geven? Wie heeft orginele ideetjes?

Alvast bedankt!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidskadootje mentor leidster kdv Empty Re: Afscheidskadootje mentor leidster kdv

Bericht  Lotus_ ma 10 jan 2011 - 9:47

Ik heb op 2 verschillende kinderdagverblijven gewerkt. Ik vond het beide keren bij mijn afscheid al erg leuk als er door ouders/kinderen aan gedacht was. Van de 1 kreeg ik een kaartje, van een ander een tekening en van weer een ander een bloem. Dit vond ik al erg leuk. Van sommige kreeg ik meer, maar het ging mij meer om het gebaar. Dat iemand de moeite neemt om iets voor je te maken of kopen.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: