dag van de leidster
+2
Annie24
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
dag van de leidster
we kregen laatst een mail van het KDV dat het volgende week dag van de leidster is...
doen ze bij jullie nog wat leuks op het KDV?
doen ze bij jullie nog wat leuks op het KDV?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: dag van de leidster
Ik heb ook net een mail gehad! Aan ons wordt gevraagd samen met je kindje een ketting te maken (macaroni, papier, noem maar op) Moet alleen even kijken hoe en wat. Y. kan nog niets zelf, dus moet mama maar even crea bea gaan doen ben ik bang...
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Volgende week?? En die mis ik zomaar??
Bij ons wordt er eigenlijk maar weinig aan gedaan...
Bij ons wordt er eigenlijk maar weinig aan gedaan...
Gast- Gast
hier word dan het KDV helemaal rood gemaakt geloof ik, en je kindje moet dan het liefst in rode kleertjes komen en dan zou het leuk zijn om voor de leidsters een rood cadeautje mee te nemen en die zijn ze deze week aan het verzamelen....
heb net even rode cadeautasjes gekocht en potjes van een kweeksetje voor aardbeien en cherry tomaten... heb nu 4 cadeautjes gemaakt, k weet niet precies hoeveel leidsters er zijn eigenlijk. zag in de bak ook al losse dingen van 1 soort liggen dus dan denk ik dat ik met 4 wel aardig goed zit... nu nog ff kaartje er aan hangen met haar naam dr op. misschien nog een leuke tekst maar ben daar niet zo goed in hahaha
wat jammer dat ze er dus niet overal wat aan doen dus?
leuk dus nog ff crea aan de gang met macaroni? misschien een leuke voet/handafdruk als hanger dr onger hangen?
heb net even rode cadeautasjes gekocht en potjes van een kweeksetje voor aardbeien en cherry tomaten... heb nu 4 cadeautjes gemaakt, k weet niet precies hoeveel leidsters er zijn eigenlijk. zag in de bak ook al losse dingen van 1 soort liggen dus dan denk ik dat ik met 4 wel aardig goed zit... nu nog ff kaartje er aan hangen met haar naam dr op. misschien nog een leuke tekst maar ben daar niet zo goed in hahaha
wat jammer dat ze er dus niet overal wat aan doen dus?
leuk dus nog ff crea aan de gang met macaroni? misschien een leuke voet/handafdruk als hanger dr onger hangen?
duckie- Ratel
Zo wat zijn ze bij jullie fanatiek!
Van wie krijg je dan zo'n mail? Van de ouderraad ofzo?
Wij krijgen vaak een kleinigheidje en gaan zelf die dag met de kindjes lekker eten of iets dergelijks. De leuke dingen moeten we zelf mee komen, anders gebeurt er niks.
Wij krijgen vaak een kleinigheidje en gaan zelf die dag met de kindjes lekker eten of iets dergelijks. De leuke dingen moeten we zelf mee komen, anders gebeurt er niks.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Zo wat zijn ze bij jullie fanatiek!
hier kreeg ik de mail van de oudercommissie inderdaad, vind het wel leuk dat ze er wat voor doen dat je er even aan denkt
duckie- Ratel
Ik heb een brief van de oudercommisie in haar vakje gekregen.
Daar zat een gekleurd A4tje, en een hartjes mal in.
Of we dat hartje op het gekleurde blaadje willen overtrekken (schelt hun veel werk) en dan leuk versieren, evt foto en tekst. Dan maken ze er bovenin 2 kleine gaatjes en maken ze een slinger van alle hartjes die zijn binnengekomen.
Zelf neem ik op de dag (als ik niet ana het bevallen ben) wat lekkers voor ze mee.
Daar zat een gekleurd A4tje, en een hartjes mal in.
Of we dat hartje op het gekleurde blaadje willen overtrekken (schelt hun veel werk) en dan leuk versieren, evt foto en tekst. Dan maken ze er bovenin 2 kleine gaatjes en maken ze een slinger van alle hartjes die zijn binnengekomen.
Zelf neem ik op de dag (als ik niet ana het bevallen ben) wat lekkers voor ze mee.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik geef de leidsters van mijn dochter een kleinigheidje, iets leuks, moet nog even kijken wat. En waarschijnlijk nog iets lekkers erbij.
Onze ouderraad is niet zo actief, soms doen ze zelf wel wat maar betrekken niet alle ouders/kinderen er bijvoorbeeld bij.
Onze ouderraad is niet zo actief, soms doen ze zelf wel wat maar betrekken niet alle ouders/kinderen er bijvoorbeeld bij.
moepie- Kletskop
Mijn vriend zit in de oudercommissie, dus ik mocht meedenken over de dag van de leidster
Vorig jaar hebben de leidsters een leuk verse setje gekregen (chocolaatjes, thee, maskertje enz.) Maar vanuit de directie mag dit niet meer, omdat leidsters op andere locaties niet zulke cadeautjes krijgen...
In ieder geval gaat de oudercommissie de lokalen versieren en is aan alle ouders gevraagd om een bloem te maken, daar maken ze een hoed van.
Vanuit het kinderdagverblijf krijgen ze dan nog een cadeautje geloof ik...
Vorig jaar hebben de leidsters een leuk verse setje gekregen (chocolaatjes, thee, maskertje enz.) Maar vanuit de directie mag dit niet meer, omdat leidsters op andere locaties niet zulke cadeautjes krijgen...
In ieder geval gaat de oudercommissie de lokalen versieren en is aan alle ouders gevraagd om een bloem te maken, daar maken ze een hoed van.
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Annie24 schreef:Ik heb ook net een mail gehad! Aan ons wordt gevraagd samen met je kindje een ketting te maken (macaroni, papier, noem maar op) Moet alleen even kijken hoe en wat. Y. kan nog niets zelf, dus moet mama maar even crea bea gaan doen ben ik bang...
Heeft iemand trouwens een idee wat ik kan doen? Y. kan iig nergens iets op tekenen/verven ofzo, want met 7 maandjes kan hij dat natuurlijk nog niet. Knutselspulletjes hebben we dus ook niet in huis. Wil wel graag iets maken, anders voel ik me ook zo lullig
Annie24- Ratel
Annie: Heb je ook geen gekleurd papier ofzo? Ouders zou je een groot hart kunnen maken en dan een foto van je zooontje erop. En eventueel nog leuk versieren met stiften/gekleurde figuurtijes o.i.d
Of je gaat vanavond nog koekjes bakken en die verpak je in een leuk zakje met een kaartje eraan
Of je maakt een tegoedbon voor een keertje cake/cupcakes of zoiets
Of je gaat vanavond nog koekjes bakken en die verpak je in een leuk zakje met een kaartje eraan
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
vlindertje schreef:Annie: Heb je ook geen gekleurd papier ofzo? Ouders zou je een groot hart kunnen maken en dan een foto van je zooontje erop. En eventueel nog leuk versieren met stiften/gekleurde figuurtijes o.i.d
Wat dat betreft wel genoeg inspiratie, maar er wordt in de ontvangen mail gevraagd een ketting te maken. Zover gaat mijn inspiratie niet, haha! Mijn vriend gaf net al aan een leuk lint te kopen op de markt en dan van een foto van Y. een mooie hanger te maken voor eraan.....
Annie24- Ratel
LindaK schreef:Mijn vriend zit in de oudercommissie, dus ik mocht meedenken over de dag van de leidster
Ook leuk zeg!! Ik zou het super waarderen als ons lokaal leuk versierd was.
Wist helemaal niet dat je vriend in de oudercommissie zat, vind hij het leuk?
moepie- Kletskop
moepie schreef:LindaK schreef:Mijn vriend zit in de oudercommissie, dus ik mocht meedenken over de dag van de leidster
Ook leuk zeg!! Ik zou het super waarderen als ons lokaal leuk versierd was.
Wist helemaal niet dat je vriend in de oudercommissie zat, vind hij het leuk?
Ja hij vindt het wel leuk Hij is vrij zakelijk, maar daardoor zijn er al een aantal dingen positief veranderd!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Soortgelijke onderwerpen
» Dag van de leidster
» Leidster kdv op non-actief...
» Afscheidskadootje mentor leidster kdv
» leidster kdv bevallen - kleinigheidje
» Kinderen leidster ratio
» Leidster kdv op non-actief...
» Afscheidskadootje mentor leidster kdv