Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van boehoe naar joehoe...?

+2
Polly
Antibes
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Van boehoe naar joehoe...? - Pagina 2 Empty Re: Van boehoe naar joehoe...?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 5:49

Zora schreef:Klinkt goed Nour. Kan me voorstellen dat alleen al het ergens aan gaan werken, en dus een soort vooruitzicht te hebben al een soort opluchting biedt. Het idee dat je nu echt iets kunt gaan doen!

Heb je het over 'mijn' horloge? Very Happy

Hee chick, ja idd. Dat is wel heel fijn. Het zal gefaseerd gaan, maar dat is niet erg. Jaaaaa, jouw horloge! Hoe kan het in godsnaam dat ik 'm nooit heb opgemerkt als we elkaar zagen? Aangeschoten waarschijnlijk... Wink Ben wel van plan binnenkort weer naar het noorden te gaan en zodra ik weet hoe of wat, ben je de eerste die het hoort. Ff checken of het dan eindelijk gaat lukken elkaar weer te zien. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van boehoe naar joehoe...? - Pagina 2 Empty Re: Van boehoe naar joehoe...?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 5:53

Oh ik bedoel het ook helemaal niet als zijnde tegenstrijdig hoor, ik vind het gewoon vervelend voor je dat het (soms) niet lukt dat zelf ook voor ogen te houden. Natuurlijk is het makkelijker om iemands anders situatie objectief te beoordelen, en dat je in je eigen situatie dat niet (helemaal) toepast. Want het zou natuurlijk fijner zijn als je jezelf niet wegcijfert en minder onzeker bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van boehoe naar joehoe...? - Pagina 2 Empty Re: Van boehoe naar joehoe...?

Bericht  Zora wo 7 maa 2012 - 8:23

Nour schreef:
Zora schreef:Klinkt goed Nour. Kan me voorstellen dat alleen al het ergens aan gaan werken, en dus een soort vooruitzicht te hebben al een soort opluchting biedt. Het idee dat je nu echt iets kunt gaan doen!

Heb je het over 'mijn' horloge? Very Happy

Hee chick, ja idd. Dat is wel heel fijn. Het zal gefaseerd gaan, maar dat is niet erg. Jaaaaa, jouw horloge! Hoe kan het in godsnaam dat ik 'm nooit heb opgemerkt als we elkaar zagen? Aangeschoten waarschijnlijk... Wink Ben wel van plan binnenkort weer naar het noorden te gaan en zodra ik weet hoe of wat, ben je de eerste die het hoort. Ff checken of het dan eindelijk gaat lukken elkaar weer te zien. Very Happy

Haha ik denk aangeschoten idd Very Happy Laat maar weten idd! Zo stom dat het steeds niet lukt... maarja onze drukke levens he :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van boehoe naar joehoe...? - Pagina 2 Empty Re: Van boehoe naar joehoe...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum