Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas

3 plaatsers

Ga naar beneden

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas Empty Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas

Bericht  Aziraphale ma 27 feb 2012 - 22:13

Hoi!
Ik ben al een poosje op zoek naar een stoere, simpele, kleine schoudertas van leer in cognac kleur. Het liefst een beetje met zo'n handgemaakte look.
Heeft iemand een idee waar ik die kan kopen? Mag ook online zijn (graag zelfs).

Een beetje zoals op deze foto, de middelste cognackleurige tas. Mag zelfs nog wel simpeler qua omslag.

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas B04a131e
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas Empty Re: Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:26

Ik heb er vorig jaar een gekocht op de leermarkt (deze stond toen op de zomerfeesten in Nijmegen). Heb nog steeds spijt dat ik er niet nog 3 heb gekocht in grotere maten haha.

Heb toen overal gezocht waar die kraam nog meer kon staan maar heb het niet meer gevonden. Kan je ook niet verder helpen, want echt zo'n clean mooi tankleurig tasje van echt leer is heel moeilijk te vinden. (Altijd zitten er wel weer frutseltjes aan o.i.d.)

Succes ermee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas Empty Re: Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas

Bericht  Aziraphale ma 27 feb 2012 - 22:30

Ik heb een leuke gevonden! Bij 'Granny was Groovy', een vintage online winkeltje.
Heb 'm net besteld smile

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas C61f63a0
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas Empty Re: Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:31

Oooh kijk! Wat een lieverd Very Happy leukk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas Empty Re: Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas

Bericht  Jeanette ma 27 feb 2012 - 22:33

Aziraphale, die is cute!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas Empty Re: Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas

Bericht  Toet ma 27 feb 2012 - 23:58

Wat een leuk tasje!

Ik heb ook een super leuke, die is van mijn moeder geweest, ding is 30 jaar oud. Hij lijkt een beetje op die uit de OP maar dan iets simpeler en vierkanter. Heel mooi tasje en ik krijg er veel complimenten over.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas Empty Re: Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas

Bericht  Aziraphale di 28 feb 2012 - 0:50

Leuk is dat Toet! Ik ga binnenkort ook even bij m'n moeder checken, die bewaart altijd alles en had vroeger ook altijd leuke tassen.

Ik heb wel een heel gaaf, antiek, zwart handtasje met zo'n oude sluiting erop. Die is van mijn oma geweest en daar speelde ik vroeger altijd mee. Maar ik vind een handtas erg lastig, wil altijd een schouderband erbij. Nu vraag ik me af of dat tasje niet toevallig nog sluitinkjes aan de zijkant had waar een leren riempje aan kan... Ding ligt vast ook bij m'n moeder op zolder!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas Empty Re: Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum