Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas
Hoi!
Ik ben al een poosje op zoek naar een stoere, simpele, kleine schoudertas van leer in cognac kleur. Het liefst een beetje met zo'n handgemaakte look.
Heeft iemand een idee waar ik die kan kopen? Mag ook online zijn (graag zelfs).
Een beetje zoals op deze foto, de middelste cognackleurige tas. Mag zelfs nog wel simpeler qua omslag.
Ik ben al een poosje op zoek naar een stoere, simpele, kleine schoudertas van leer in cognac kleur. Het liefst een beetje met zo'n handgemaakte look.
Heeft iemand een idee waar ik die kan kopen? Mag ook online zijn (graag zelfs).
Een beetje zoals op deze foto, de middelste cognackleurige tas. Mag zelfs nog wel simpeler qua omslag.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Op zoek naar een kleine, leren, cognackleurige schoudertas
Ik heb er vorig jaar een gekocht op de leermarkt (deze stond toen op de zomerfeesten in Nijmegen). Heb nog steeds spijt dat ik er niet nog 3 heb gekocht in grotere maten haha.
Heb toen overal gezocht waar die kraam nog meer kon staan maar heb het niet meer gevonden. Kan je ook niet verder helpen, want echt zo'n clean mooi tankleurig tasje van echt leer is heel moeilijk te vinden. (Altijd zitten er wel weer frutseltjes aan o.i.d.)
Succes ermee!
Heb toen overal gezocht waar die kraam nog meer kon staan maar heb het niet meer gevonden. Kan je ook niet verder helpen, want echt zo'n clean mooi tankleurig tasje van echt leer is heel moeilijk te vinden. (Altijd zitten er wel weer frutseltjes aan o.i.d.)
Succes ermee!
Gast- Gast
Ik heb een leuke gevonden! Bij 'Granny was Groovy', een vintage online winkeltje.
Heb 'm net besteld
Heb 'm net besteld
Aziraphale- Ratel
Oooh kijk! Wat een lieverd leukk
Gast- Gast
Aziraphale, die is cute!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuk tasje!
Ik heb ook een super leuke, die is van mijn moeder geweest, ding is 30 jaar oud. Hij lijkt een beetje op die uit de OP maar dan iets simpeler en vierkanter. Heel mooi tasje en ik krijg er veel complimenten over.
Ik heb ook een super leuke, die is van mijn moeder geweest, ding is 30 jaar oud. Hij lijkt een beetje op die uit de OP maar dan iets simpeler en vierkanter. Heel mooi tasje en ik krijg er veel complimenten over.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Leuk is dat Toet! Ik ga binnenkort ook even bij m'n moeder checken, die bewaart altijd alles en had vroeger ook altijd leuke tassen.
Ik heb wel een heel gaaf, antiek, zwart handtasje met zo'n oude sluiting erop. Die is van mijn oma geweest en daar speelde ik vroeger altijd mee. Maar ik vind een handtas erg lastig, wil altijd een schouderband erbij. Nu vraag ik me af of dat tasje niet toevallig nog sluitinkjes aan de zijkant had waar een leren riempje aan kan... Ding ligt vast ook bij m'n moeder op zolder!
Ik heb wel een heel gaaf, antiek, zwart handtasje met zo'n oude sluiting erop. Die is van mijn oma geweest en daar speelde ik vroeger altijd mee. Maar ik vind een handtas erg lastig, wil altijd een schouderband erbij. Nu vraag ik me af of dat tasje niet toevallig nog sluitinkjes aan de zijkant had waar een leren riempje aan kan... Ding ligt vast ook bij m'n moeder op zolder!
Aziraphale- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek een goede kleine camera voor weinig!
» Opzoek naar kleine campings in frankrijk
» Kleine eettafel (2pers) evt uit te klappen naar 4, waar??
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar...
» Opzoek naar kleine campings in frankrijk
» Kleine eettafel (2pers) evt uit te klappen naar 4, waar??
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: