Opzoek naar kleine campings in frankrijk
+3
Parisienne
Verde
Pink!
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Opzoek naar kleine campings in frankrijk
Wie weet of helpt mee zoeken?
Ik ben opzoek naar een kleine camping ( max 80 a 100 plaatsen, liefst minder) in frankrijk
Kindervriendelijk
Aan water
En hij moet natuurlijk wel goed zijn ( uit eigen ervaring of bijv van zoover )
Ik ben opzoek naar een kleine camping ( max 80 a 100 plaatsen, liefst minder) in frankrijk
Kindervriendelijk
Aan water
En hij moet natuurlijk wel goed zijn ( uit eigen ervaring of bijv van zoover )
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Re: Opzoek naar kleine campings in frankrijk
Heb je al een regio in beeld waar je ongeveer naartoe wil? Hier is een link naar de website van de Groene Vakantiegids, allemaal kleinschalige campings op het platteland. Je moet alleen wel zoeken op regio en dan kan je elke camping aanklikken voor meer info.
Is ook in boekvorm te krijgen, wij leenden m altijd bij de bibliotheek voor de vakantie en schreven dan een aantal die ons aanspraken over.
Is ook in boekvorm te krijgen, wij leenden m altijd bij de bibliotheek voor de vakantie en schreven dan een aantal die ons aanspraken over.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Nou voor dit jaar graag naar bretagne, maar andere zijn ook welkom dan kunnen we meteen voor volgend jaar kijken haha
Pink!- Prater
Ik ben jarenlang op vakantie geweest naar Camping Mas de la Cam, in de Cevennen. Een mooie, vrij kleine en kindvriendelijke camping. In een heel mooie omgeving. Lieve eigenaren, aardig personeel, schoon en netjes sanitair, een heerlijk zwembad en een leuke speeltuin. Het ligt aan de rivier 'de Gardon'. Deze rivier heeft een diepe en ondiepe kant, gescheiden door een dam. Aan de grasstrook langs de kant kan je lekker zitten/liggen. De ondiepe kant is ideaal voor (kleine) kinderen om in rond te lopen, dammetjes te bouwen, visjes te vangen/zoeken, enz. De diepere kant is perfect om lekker in rond te zwemmen.
Een heerlijke, mooie en vrij rustige camping. Wij hebben hier jaren achter elkaar genoten! Ik heb hier zelfs mijn vriend ontmoet
Camping Mas de la Cam
Een heerlijke, mooie en vrij rustige camping. Wij hebben hier jaren achter elkaar genoten! Ik heb hier zelfs mijn vriend ontmoet
Camping Mas de la Cam
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Thnx dat klinkt heerlijk!
Pink!- Prater
Parisienne schreef:Ik ben jarenlang op vakantie geweest naar Camping Mas de la Cam, in de Cevennen. Een mooie, vrij kleine en kindvriendelijke camping. In een heel mooie omgeving. Lieve eigenaren, aardig personeel, schoon en netjes sanitair, een heerlijk zwembad en een leuke speeltuin. Het ligt aan de rivier 'de Gardon'. Deze rivier heeft een diepe en ondiepe kant, gescheiden door een dam. Aan de grasstrook langs de kant kan je lekker zitten/liggen. De ondiepe kant is ideaal voor (kleine) kinderen om in rond te lopen, dammetjes te bouwen, visjes te vangen/zoeken, enz. De diepere kant is perfect om lekker in rond te zwemmen.
Camping Mas de la Cam
Daar ben ik vroeger ook heel vaak geweest ! Inderdaad een erg leuke camping toentertijd. Hoe het daar nu is weet ik alleen niet.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het als kind altijd heerlijk gehad op La Tuque in de buurt van Cahors. Het was toen nog wel een naturisten camping en ik lees ook dat de eigenaar ondertussen met pensioen is. Maar er werd altijd wel wat georganiseerd voor de gasten. Het is klein, er was een hele leuke gemeenschappelijke barbecue waar het iedere avond druk was.
Het ligt tussen de bomen op een mooie rustige locatie.
Het ligt tussen de bomen op een mooie rustige locatie.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Dank je silly-one, ik ben even aan t lezen en dat klinkt ook goed!
Pink!- Prater
Oh echt? Wat toevallig! Ik ben er ook vroeger geweest, 9 tot 10 jaar geleden voor het laatst. 15 jaar geleden kwam ik er denk ik voor het eerst. En jij?Summerlovin schreef:Daar ben ik vroeger ook heel vaak geweest ! Inderdaad een erg leuke camping toentertijd. Hoe het daar nu is weet ik alleen niet.Parisienne schreef:Ik ben jarenlang op vakantie geweest naar Camping Mas de la Cam, in de Cevennen. Een mooie, vrij kleine en kindvriendelijke camping. In een heel mooie omgeving. Lieve eigenaren, aardig personeel, schoon en netjes sanitair, een heerlijk zwembad en een leuke speeltuin. Het ligt aan de rivier 'de Gardon'. Deze rivier heeft een diepe en ondiepe kant, gescheiden door een dam. Aan de grasstrook langs de kant kan je lekker zitten/liggen. De ondiepe kant is ideaal voor (kleine) kinderen om in rond te lopen, dammetjes te bouwen, visjes te vangen/zoeken, enz. De diepere kant is perfect om lekker in rond te zwemmen.
Camping Mas de la Cam
Parisienne- Ratel
Ik denk dat voor mij de eerste keer ook 15 jaar terug was. Ben toen 3 jaar achter elkaar geweest. Ongeveer dezelfde periode dus! Haha. Misschien sta je wel op mijn vakantiefoto's van toenParisienne schreef:Oh echt? Wat toevallig! Ik ben er ook vroeger geweest, 9 tot 10 jaar geleden voor het laatst. 15 jaar geleden kwam ik er denk ik voor het eerst. En jij?Summerlovin schreef:Daar ben ik vroeger ook heel vaak geweest ! Inderdaad een erg leuke camping toentertijd. Hoe het daar nu is weet ik alleen niet.Parisienne schreef:Ik ben jarenlang op vakantie geweest naar Camping Mas de la Cam, in de Cevennen. Een mooie, vrij kleine en kindvriendelijke camping. In een heel mooie omgeving. Lieve eigenaren, aardig personeel, schoon en netjes sanitair, een heerlijk zwembad en een leuke speeltuin. Het ligt aan de rivier 'de Gardon'. Deze rivier heeft een diepe en ondiepe kant, gescheiden door een dam. Aan de grasstrook langs de kant kan je lekker zitten/liggen. De ondiepe kant is ideaal voor (kleine) kinderen om in rond te lopen, dammetjes te bouwen, visjes te vangen/zoeken, enz. De diepere kant is perfect om lekker in rond te zwemmen.
Camping Mas de la Cam
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Misschien zaten we wel in dezelfde 'groep' of hingen we samen rond bij de tafeltennistafels Heb je een PM gestuurd!
Parisienne- Ratel
Wij zijn twee jaar terug naar deze camping geweest:
http://www.camping-le-curtelet.com/nl/index.html
Ligt in het zuid-oosten van Frankrijk, aan de Zwitserse grens. Werkelijk prachtige omgeving en een hele leuke, kleinschalige camping, waar 's avonds van alles georganiseerd wordt door de eigenaar (die een beetje Nederlands praat).
Is kindvriendelijk, klein en ligt direct aan Lac d'Aiguebelette, een helder, niet te koud meer.
http://www.camping-le-curtelet.com/nl/index.html
Ligt in het zuid-oosten van Frankrijk, aan de Zwitserse grens. Werkelijk prachtige omgeving en een hele leuke, kleinschalige camping, waar 's avonds van alles georganiseerd wordt door de eigenaar (die een beetje Nederlands praat).
Is kindvriendelijk, klein en ligt direct aan Lac d'Aiguebelette, een helder, niet te koud meer.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Er is een camping in La Roche sur Grane en die is echt fantastisch. Mooie plek, prachtig uitzicht, een zwembad, speeltuintje en 's avonds kun je aan een grote tafel aanschuiven waar je met zn allen kan eten bij de eigenaar en zijn vrouw. Zo leuk!
Hoe gezellig is dit!
Hoe gezellig is dit!
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Tof Harrison! Dat ziet er heel gezellig uit!
Bedankt voor alle tip! Ik heb ze opgeslagen
Bedankt voor alle tip! Ik heb ze opgeslagen
Pink!- Prater
Wij gaan dit jaar naar deze camping: http://www.domaine-les-moulins.com/nl/
Het is niet het kleine wat we wilde maar alles echt alles zat al vol. Deze is aan het strand dus prima, zijn we er toch even een weekje tussen uit.
Na deze zomer gaan we meteen boeken voor volgend jaar zodat we op een kleine camping kunnen staan
Het is niet het kleine wat we wilde maar alles echt alles zat al vol. Deze is aan het strand dus prima, zijn we er toch even een weekje tussen uit.
Na deze zomer gaan we meteen boeken voor volgend jaar zodat we op een kleine camping kunnen staan
Pink!- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Frankrijk/Spanje campings en mooie plekken
» opzoek naar een bbq
» Opzoek naar een studie
» Op de bonnefooi naar Frankrijk
» Met de auto naar Frankrijk
» opzoek naar een bbq
» Opzoek naar een studie