Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Empty Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 21:13

..Dus als je als man zijnde alleen 's avonds naar het feest gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Empty Re: Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 21:18

Met een pantalon en een overhemd zit je meestal wel goed.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Empty Re: Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 21:20

freakielief schreef:Met een pantalon en een overhemd zit je meestal wel goed.smile
Idd, dat kan altijd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Empty Re: Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 21:22

Ja dacht ik zelf ook al wel.. maar mijn vriend draagt nooit pantalons.. ook geen idee of het bij m past eigenlijk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Empty Re: Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 21:24

Een nette zwarte broek dan? Mijn broer heeft een hele hoop zwarte spijkerbroeken. Ik vind het een beetje oubollig, persoonlijk, maar ze zijn mooi zwart en ogen als een nette broek.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Empty Re: Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 21:27

Rush schreef:Een nette zwarte broek dan? Mijn broer heeft een hele hoop zwarte spijkerbroeken. Ik vind het een beetje oubollig, persoonlijk, maar ze zijn mooi zwart en ogen als een nette broek.
Is inderdaad ook nog een optie. Een hele donkere spijkerbroek kan eventueel ook, maar dan moet je wel zeker weten dat het bruidspaar dat ook kan waarderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Empty Re: Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest

Bericht  minoessepoes do 25 aug 2011 - 21:34

Mijn vriend heeft laatst een linnen broek aan gehad maar dan wel een wat " netter" model, wat dus wat weg had van een panthalon in beige. Dat gecombineerd met wit overhemd en een colbert (geen pak dus) in blauw met een beige streep (was eenw at meer casual colbert, niet van het materiaal waar pakken van worden gemaakt maar meer van katoen). En daaronder had hij zijn werkschoenen en riem die hij bij zijn pak draagt in cognac kleur. Ik vond het wel een geschikte outfit voor een zomerse bruiloft.

Persoonlijk vind ik dat een nette spijkerbroek gecombineerd met een overhemd, nette schoenen en riem en een colbertje voor het avond feest ook wel kan. Maar de dames op de afdeling van mijn vriend (was een bruiloft van een collega), waren het daar niet mee eens.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Empty Re: Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 21:35

Ik vind een aparter bovenstuk wel mooi. (Moet wel echt bij je vriend/man passen)

Zoiets: (En dan met een goed zittend pantalon of een nette rechte chino).

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Image1xl

Niet helemaal tot boven dicht hoor :P
Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Image1xl

Blouse met een soort sjaal
Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Image1xl

Een goed zittende chino (dat hoogwater zou ik alleen achterwege laten haha)
Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Image1xl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest Empty Re: Wat is leuke kleding voor een man op een bruiloftsfeest

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum