Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
+2
M@niek
Monte
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
Monte schreef:Nou ik heb het nog netjes gehouden. Als dit jouw topic was geweest had jij gezegd dat ik beter moet Lezen! omdat het er al staat. Dus waarom doe je nou alsof ik een raar antwoord geef.Caribbeanlover schreef:Monte schreef:Het was een vlieg en ze heeft hem al gedood, dat zou je weten als je de reacties leest en niet alleen de openingspost.Caribbeanlover schreef:Zusje, het zou een wesp kunnen zijn aangezien het nu wat warmer word. Bovendien waren de muggen er ook nog in de herfst.
Ik ben niet verplicht om alles te lezen en wilde alleen hulp bieden meer niet!
Dus doe niet zo raar, jij geeft zelf veel onaardige antwoorden.
Ik doe niet raar en ik geef nu geen onaardige antwoorden dus wat lul je nou, sterker nog ik geef geen eens antwoord dus je lult sowieso!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Niet onaardig, CBL? Je kan Monte af. Dat is stout, niet lief, akelig.
Gast- Gast
Liever die vlieg dan die dooie muis die ik aantrof achter mn koelkast en al lekker helemaal aan de vloer vastgerot zat waardoor k het lijfje in tweeen trok toen ik m van de vloer probeerde te peuteren.....
Gast- Gast
CBL, dan zou het een koningin moeten zijn en die vliegen nu niet rond maar zitten ergens vastgebeten op een rustig plekje . Mijn angst voor een wesp was redelijk ongegrond maar ik vind ze gewoon doodeng haha en het klonk ook meer als een vlieg maar ik kon hem niet vinden, stom beest . Nu ligt hij op het aanrecht, nog wat met zijn pootje te trekken...
Gast- Gast
Yehhh..
Anyway, hier genoeg beesten! Rotmuggen hebben me al een stuk of 10 keer gestoken. Ik haat ze. Ik wil ze dood hebben
Anyway, hier genoeg beesten! Rotmuggen hebben me al een stuk of 10 keer gestoken. Ik haat ze. Ik wil ze dood hebben
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Liever die vlieg dan die dooie muis die ik aantrof achter mn koelkast en al lekker helemaal aan de vloer vastgerot zat waardoor k het lijfje in tweeen trok toen ik m van de vloer probeerde te peuteren.....
Haha had ik laatst ook. Maar goed, ik pak ze met een plastic zakje en kijk er gewoon niet naar... Wat voor een was het?
Laatst aangepast door Zusje op ma 27 feb 2012 - 10:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zero schreef: Yehhh..
Woon je aan het water?
Gast- Gast
Je laat hem lijden? Zielllug!Zusje schreef:CBL, dan zou het een koningin moeten zijn en die vliegen nu niet rond maar zitten ergens vastgebeten op een rustig plekje . Mijn angst voor een wesp was redelijk ongegrond maar ik vind ze gewoon doodeng haha en het klonk ook meer als een vlieg maar ik kon hem niet vinden, stom beest . Nu ligt hij op het aanrecht, nog wat met zijn pootje te trekken...
Gast- Gast
Zusje schreef:_Leaf_ schreef:Liever die vlieg dan die dooie muis die ik aantrof achter mn koelkast en al lekker helemaal aan de vloer vastgerot zat waardoor k het lijfje in tweeen trok toen ik m van de vloer probeerde te peuteren.....
Haha had ik laatst ook. Maar goed, ik pak ze met een plastic zakje en kijk er gewoon niet naar... Wat voor een was het?
Ja ik ook met een boterhamzakje haha. Geen idee wat voor een het er was, een bruine
Gast- Gast
Nou dit is anders een behoorlijk onaardig antwoord en zei ik het woordje nu? NEE(om maar even in jouw taalgebruik te spreken) Ik had het erover dat je heel vaak onaardige antwoorden geeft, buiten dit topic om. En dat je vaak tegen anderen zegt dat ze beter moeten lezen. Als ik dat tegen jou zeg, geef je weer een dom antwoord dat je niet verplicht bent alles te lezen. Nou dat zijn die mensen waartegen jij zo vaak zegt beter te moeten lezen, ook niet.Caribbeanlover schreef:Ik doe niet raar en ik geef nu geen onaardige antwoorden dus wat lul je nou, sterker nog ik geef geen eens antwoord dus je lult sowieso!Monte schreef:Nou ik heb het nog netjes gehouden. Als dit jouw topic was geweest had jij gezegd dat ik beter moet Lezen! omdat het er al staat. Dus waarom doe je nou alsof ik een raar antwoord geef.Caribbeanlover schreef:Monte schreef:Het was een vlieg en ze heeft hem al gedood, dat zou je weten als je de reacties leest en niet alleen de openingspost.Caribbeanlover schreef:Zusje, het zou een wesp kunnen zijn aangezien het nu wat warmer word. Bovendien waren de muggen er ook nog in de herfst.
Ik ben niet verplicht om alles te lezen en wilde alleen hulp bieden meer niet!
Dus doe niet zo raar, jij geeft zelf veel onaardige antwoorden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had meer van jou verwacht;-)Zusje schreef:Hij liet mij ook lijden!
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Ik had meer van jou verwacht;-)Zusje schreef:Hij liet mij ook lijden!
Dat hoor ik wel vaker
Gast- Gast
De koningin van een wegmier kan wel 20 jaar worden. Dat is toch wat... Een duif trouwens ook, smerige beesten...
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» iPhone 4S: ik hoor hen niet, zij mij wel
» niet dat ik erom zit te springen hoor...
» Mijn verjaardag over twee dagen.... ik weet het niet hoor.
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» slapen als het moet, maar het niet wil!
» niet dat ik erom zit te springen hoor...
» Mijn verjaardag over twee dagen.... ik weet het niet hoor.
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» slapen als het moet, maar het niet wil!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: