Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verlof en centerparcs.

+12
Roodkapje
Diese
CCC
yes1984
Flip Fluitketel
Monnie
Susan
Printje
Tania
peach
Darius
Puggle
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. - Pagina 2 Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Diese ma 27 feb 2012 - 23:28

Susan schreef:Stel, in het worst case scenario, dat je tijdens dat weekend gaat bevallen, als je voor de 37 weken bevalt moet je toch naar het ziekenhuis en in het ziekenhuis waar je dan terechtkomt kunnen ze ook zo je gegevens opvragen. Natuurlijk wil je liever gewoon in je eigen ziekenhuis bevallen, met je eigen verloskundige erbij, maar het is niet zo dat je naar de rimboe gaat waar geen medische zorg voorhanden is.

Dat is natuurlijk zo, en het zal ook echt wel loslopen. Maar ik moet tijdens een bevalling bijvoorbeeld specifieke medicatie die bijna geen enkel zkh op voorraad heeft en er moet een protocol gevolgd worden waar weinig zkh kennis van hebben. Van te voren dacht ik daar ook niet zo bij na, maar toen ik dat nare voorgevoel kreeg vond ik het toch wel een hele onprettige gedachte dat ik op bijna 3 uur rijden van mijn eigen zkh zat...
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. - Pagina 2 Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Susan di 28 feb 2012 - 0:11

Diese schreef:
Susan schreef:Stel, in het worst case scenario, dat je tijdens dat weekend gaat bevallen, als je voor de 37 weken bevalt moet je toch naar het ziekenhuis en in het ziekenhuis waar je dan terechtkomt kunnen ze ook zo je gegevens opvragen. Natuurlijk wil je liever gewoon in je eigen ziekenhuis bevallen, met je eigen verloskundige erbij, maar het is niet zo dat je naar de rimboe gaat waar geen medische zorg voorhanden is.

Dat is natuurlijk zo, en het zal ook echt wel loslopen. Maar ik moet tijdens een bevalling bijvoorbeeld specifieke medicatie die bijna geen enkel zkh op voorraad heeft en er moet een protocol gevolgd worden waar weinig zkh kennis van hebben. Van te voren dacht ik daar ook niet zo bij na, maar toen ik dat nare voorgevoel kreeg vond ik het toch wel een hele onprettige gedachte dat ik op bijna 3 uur rijden van mijn eigen zkh zat...

In dat geval zou ik ook wel wat voorzichtiger zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. - Pagina 2 Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Ezzer di 28 feb 2012 - 0:20

Tja, je weet het natuurlijk nooit van te voren! Ik ben met 34 weken bevallen. Met dat in mijn achterhoofd zou ik bij een volgende zwangerschap dus nooit ver van huis gaan.
De kans dat je na 37wkn bevalt is nog altijd groter dan met 34 weken.
Wel zou ik pas laat boeken, nu voel je je goed maar dat kan tegen het eind best wel eens anders zijn. En een annuleringsverzekering is altijd handig.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. - Pagina 2 Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  SarahKey di 28 feb 2012 - 0:46

Als je je goed voelt, gaan!

Wij zijn niet meer op vakantie geweest (In de herfstvakantie voor het laatst een weekendje weg)
Maar wel naar familie gereden 1,5 uur rijden heen en weer 1,5 uur terug. Was met 37,5 weken.
Ik had zoiets: daar zijn ook wel ziekenhuizen mocht er wat gebeuren.

Weekendje weg had ik persoonlijk niet meer gedaan, puur omdat ik weinig meer kon de laatste weken. Wandelen ging al niet meer en was wel aan huis/buurt aanhankelijk. Ik had er persoonlijk dan niets meer aan gehad want ben juist een type die er veel op uit trekt en veel dingen wil zien/doen als ik een weekend weg ben. En dat had niet meer gekund en dat zou ik dan zonde van het geld vinden. En slapen wou sowieso al niet meer best, bleef het liefst lekker in mijn eigen bed slapen.

Ik zou niet teveel bij stil staan, wat als ik te vroeg beval? Dat gebeurt niet zo vaak en het is zonde om door zulke gedachten dingen te laten schieten. Mocht het kindje eerder komen, ach het zij zo. Mocht je kindje niet eerder komen zul je misschien balen dat je toch niet bent gegaan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. - Pagina 2 Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:54

Ja waarom niet? Ik zou dan wel niet al te ver van huis gaan voor de zekerheid. Lekker nog even samen genieten voordat de baby komt !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. - Pagina 2 Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum