Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ben jij dankbaar voor/ blij om?

+8
Zonnetje
Poisongirl
bolus26
Merai
Jeanette
Dennenappel
SarahKey
Faye
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar ben jij dankbaar voor/ blij om? - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij dankbaar voor/ blij om?

Bericht  Lavendel di 28 feb 2012 - 7:39

1: Mijn lieve vriend
2: Mijn ouders en zussen met wie ik een hechte band heb
3: Mijn lieve vriendinnen met wie ik leuke dingen kan doen maar ook mee kan praten
3: Mijn onbezorgde fijne jeugd
4: Dat na mijn fantastische basisschool tijd mijn middelbare school + studententijd net zo mooi waren
5: De kans die ik nu heb gekregen door op mijn 1e sollicitatiegesprek aangenomen te worden bij een baan waar ik niet eens voor gestudeerd heb
6: De mooie maar veel te korte reizen die ik heb gemaakt (Mexico, Japan, Zuid-Korea en New York)
7: Mijn leuke kamer midden in het centrum
8: Het fijne vooruitzicht dat ik binnen nu en een paar maanden ga samenwonen
8: Het feit dat ik nog een 2e master heb kunnen doen+ een bestuursjaar en Erasmus semester. Dat zit er nu allemaal niet echt meer in.
9: Mijn gezondheid die helemaal perfect is, ik ben echt nooit ziek
10: De gezondheid van mijn familie en vrienden
11: Het feit dat mijn ouders nog bij elkaar zijn
12: Het feit dat mijn beide zussen ook gelukkig zijn met een leuke partner en een goede baan
13: Dat ik heb losgelaten dat ik per direct mijn droombaan moet vinden, mijn hele leven is nog vrij om op welke manier dan ook te worden ingevuld
13: Mijn lieve kleine neefje
14: Dat ik vroeger de liefste hond ever had
15: Mijn groep neven en nichten die allemaal zo op elkaar lijken qua humor en met wie ik veel lol heb.
16: Mijn positiviteit, ik ben echt bijna nooit chagrijnig
17: De veranderingen in mijn persoonlijkheid de afgelopen jaren, ik ben minder verlegen en kom beter uit mijn woorden
18: De leuke kleding in mijn kast en mijn salaris zodat ik vanaf nu nog meer leuke kleding kan kopen
19: Alle heerlijke slechte vrouwen series op tv
20: De mogelijkheid om dit jaar weer heerlijk op vakantie gaan
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij dankbaar voor/ blij om? - Pagina 2 Empty Re: Waar ben jij dankbaar voor/ blij om?

Bericht  Mermaid di 28 feb 2012 - 7:45

Mooie lijstjes.

20 dingen waar ik dankbaar voor ben:

1) Dat ik de laatste weken meer heb kunnen werken dan verwacht.
2) Dat ik in een stad woon waar ik al jaren wil wonen.
3) Mijn vriend.
4) Een leuke, normale schoonfamilie (dat had ik bij mijn ex niet)
5) Dat ik gelukkig ben.
6) Dat ik nu een goede band met mijn moeder heb.
7) De vriendschappen die ik heb.
8.) Dat ik de dingen heb kunnen doen waar ik van droomde toen ik jonger was.
9) Dat ik uit een fijne familie kom.
10) Dat mijn familie gezond is.
11) Mijn neefjes en nichtje.
12) Dat ik eindelijk gestopt ben met nagelbijten.
13) Dat ik vrijdag op reis ga.
14) Dat ik door het werk van mijn vriend naar landen ga waar ik nooit over heb durven dromen.
15) Dat ik een galajurk heb kunnen vinden voor weinig geld.
16) Dat mijn bloemen pas na 1,5 week slecht beginnen te worden.
17) Dat ik mijn koffer al heb ingepakt en hij nog dicht gaat ook.
18) dat ik mijn haar lichter heb geverfd vandaag.
19) Dat ik hele leuke, schattige huisdiertjes heb.
20) Dat ik bijna alles heb wat ik wil in mijn leven.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bolleke di 28 feb 2012 - 21:33

Ik ben dankbaar voor:

1) Allereerst mijn lieve zoon.
2) Dat mijn zoon en ouders allemaal in goede gezondheid verkeren en dat ik daar geen zorgen om heb.
3) Mijn huis, waar ik lekker mijn gang kan gaan, ruimte genoeg heb en een leuk tuintje heb.
4) Mijn vrienden, die geukkig ook allemaal in goede gezondheid verkeren.
5) Mijn buren, super mensen waar ik altijd terecht kan, passen op Christ.ian als het moet, en ik krijg ontzettend veel van hun, zjn eigenlijk wel een soort familie geworden.
6) Mijn eigen gezondheid, al heb ik dit jaar 2 keer het gevoel gehad dat mijn lichaam mij in de steek liet, maar er zijn ergere dingen.
7) Mijn lieve hondjes natuurlijk die altijd mega blij zijn en atijd tevreden, ook al ben ik soms veel weg.
8)De mogelijkheid dat ik een tweede kans heb gekregen om te studeren.
9) Dat ik uit een muzikaal gezin kom en dat ik ontzettend kan genieten van muziek maken en luisteren.
10) Dat ik een leuke jeugd heb gehad, met thuis ook wel wat strubbelingen maar dat ik kan terug kijken op een leuke kindertijd.
11) Dat het ondanks wat ik allemaal heb mee gemaakt de laatste jaren heel erg goed gaat met mij, en dat ik eigenlijk mijn eigen kracht heb leren kennen.
12) Dat ik een hele goede band met mijn ouders heb, gaat allemaal vanzelf, bijna nooit moeilijkheden, en als, dan is het zo uitgesproken.
13) Dat ik vlakbij een mooi bos woon waar ik met mijn honden in 10 minuten ben.
14) Dat ik in een leuke wijk woon waar de school dichtbij is en genoeg andere kinderen zijn.
15) Als ik blijf nadenken kom ik misschien nog op 5 punten, maar dit vind ik wel even voldoende. Best moeilijk 20 punten bedenken, maar wel goed om eens te bedenken waar je allemaal dankbaar voor kunt zijn.
16) Oh ik weet er nog 1, dat mijn poes weer naar binnen is gekomen na een half jaar niet naar binnen te willen omdat ze beledigd was dat ik een andere hond had genomen toen mijn kleine jonge hondje overleden was. Ze sloeg hem steeds op zijn neus, de andere dus, en weigerde echt binnen te komen, moest haar buiten eten geven. En opeens kwam ze binnen en ging naast me op de bank liggen. En nu zijn zij en hond dikke maatjes Cool

Laatst aangepast door kruimelje op di 28 feb 2012 - 21:33; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ging iets mis)
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 21:35

Dankbaar / blij:

-mijn gezondheid

-mijn financiele situatie

-mijn vriendschappen

-dat mijn familie in goede gezondheid verkeert en dat ik een goede band met ze heb

-de relatie met mijn vriend

-het huis waarin ik woon en alle mooie spulletjes om me heen

-het land waarin ik woon, ik ben best blij dat ik in Nederland woon, je zal nu maar in bijv. Griekenland wonen..

-mijn autootje, de collega waarmee ik carpool is langdurig ziek en als ik vorig jaar geen auto had gekocht, had ik nu altijd met de bus gemoeten

-dat ik een paar keer per jaar reizen/reisjes kan maken, heerlijk, ik doe niets liever dan dat

-dat ik dicht bij natuur woon, ik kan zo het bos in, naar het water, of lekker het platteland op. Ik vind het heerlijk om lekker in de natuur te zijn

-dat ik een leuk vrijwilligersplekje heb gevonden

-dat ik ondanks dat ik in een vrij klein dorp woon, toch leuk kan winkelen, er zit nl. een erg leuke kledingwinkel :P

-dat ik kan schaatsen en er ook zo van geniet als er natuurijs ligt!

-Dat wij in de achtertuin een grote druivenstruik hebben die ieder jaar lekkere blauwe druiven geeft

-Dat mijn moeder mij zulke leuke e-mailtjes stuurt, ze is nu op vakantie en stuurt mij iedere dag een verslag van haar gebeurtenissen

Ik kom zo niet op 20, maar wie weet vul ik de lijst later wel aan..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: