DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Nee, ik zie daar wel. Ik heb een foto voorbij zien komen op FB. Waar hebben jullie die vandaanVeryCherry schreef:Weet je al wat je gaat halen Smikk?
En heb je mijn nieuwe bad-ass huisdier al gezien?
Gast- Gast
Die heeft mijn vriend stiekem voor me meegenomen uit de dierentuin. Hij was niet te koop en hij heeft net zo lang gezeurd tot hij hem mee kreeg
En N mocht op een hoogwerker een dino schoonmaken, oh je had z'n koppie moeten zien
En N mocht op een hoogwerker een dino schoonmaken, oh je had z'n koppie moeten zien
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ah, ik heb bij deze dus toestemming om ze te houden. Ik ga er alleen echt nooit meer in lezen denk ikSjaantje schreef:Yessen moet je bewaren, dat worden later collector's items
Ik ben nu van oude kaarsen nieuwe kaarsen aan het maken. Scheelt weer iets weggooien
Gast- Gast
Ik heb alleen de allerlaatste Yes nog
Ow, waauw! Wat gaaf! Hebben jullie mooi voor elkaar!VeryCherry schreef:Die heeft mijn vriend stiekem voor me meegenomen uit de dierentuin. Hij was niet te koop en hij heeft net zo lang gezeurd tot hij hem mee kreeg
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, waauw! Wat gaaf! Hebben jullie mooi voor elkaar!VeryCherry schreef:Die heeft mijn vriend stiekem voor me meegenomen uit de dierentuin. Hij was niet te koop en hij heeft net zo lang gezeurd tot hij hem mee kreeg
Uhu, ik wist ook helemaal niet dat we naar de dierentuin gingen, heb echt zo genoten en ik vond het supergezellig dat mijn zusje ook mee was. Eindelijk was ze weer mijn kleine zusje die in de speeltuin wilde spelen, in plaats van het dametje van ál twaalf
Wat fijn! Goed dat die andere kant er blijkbaar ook 'gewoon' nog is en ze daar aan toe kan geven op dit soort momenten.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ow, waauw! Wat gaaf! Hebben jullie mooi voor elkaar!VeryCherry schreef:Die heeft mijn vriend stiekem voor me meegenomen uit de dierentuin. Hij was niet te koop en hij heeft net zo lang gezeurd tot hij hem mee kreeg
Uhu, ik wist ook helemaal niet dat we naar de dierentuin gingen, heb echt zo genoten en ik vond het supergezellig dat mijn zusje ook mee was. Eindelijk was ze weer mijn kleine zusje die in de speeltuin wilde spelen, in plaats van het dametje van ál twaalf
Gast- Gast
Hoeft ook niet, gewoon bewaren tot ze minstens € 100,- per stuk waard zijn!Smikkell schreef:Ah, ik heb bij deze dus toestemming om ze te houden. Ik ga er alleen echt nooit meer in lezen denk ikSjaantje schreef:Yessen moet je bewaren, dat worden later collector's items
Dat van die kaarsen vind ik dan weer erg goed bedacht van je. Ga je ze dan wel opbranden?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Wat fijn! Goed dat die andere kant er blijkbaar ook 'gewoon' nog is en ze daar aan toe kan geven op dit soort momenten.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ow, waauw! Wat gaaf! Hebben jullie mooi voor elkaar!VeryCherry schreef:Die heeft mijn vriend stiekem voor me meegenomen uit de dierentuin. Hij was niet te koop en hij heeft net zo lang gezeurd tot hij hem mee kreeg
Ja echt, het was geweldig En ze kéék niet eens naar haar telefoon. Ze was gewoon weer echt mijn kleine zusje ^^
Ja. Ik heb een bak met allemaal half opgebrande kaarsen. Niet mooi en handig om nog te gebruiken. Ik ben ze nu aan het smelten en heb lontjes hangen in theekopjes van de kringloop. Als het kaarsvet zo is gesmolten, dan giet ik het in de kopjes! Het zijn van die oma's theeservieskopjes met gouden randjes!Sjaantje schreef:Hoeft ook niet, gewoon bewaren tot ze minstens € 100,- per stuk waard zijn!Smikkell schreef:Ah, ik heb bij deze dus toestemming om ze te houden. Ik ga er alleen echt nooit meer in lezen denk ikSjaantje schreef:Yessen moet je bewaren, dat worden later collector's items
Dat van die kaarsen vind ik dan weer erg goed bedacht van je. Ga je ze dan wel opbranden?
Laatst aangepast door Smikkell op ma 27 feb 2012 - 10:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Wat fijn! Goed dat die andere kant er blijkbaar ook 'gewoon' nog is en ze daar aan toe kan geven op dit soort momenten.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ow, waauw! Wat gaaf! Hebben jullie mooi voor elkaar!VeryCherry schreef:Die heeft mijn vriend stiekem voor me meegenomen uit de dierentuin. Hij was niet te koop en hij heeft net zo lang gezeurd tot hij hem mee kreeg
Ja echt, het was geweldig En ze kéék niet eens naar haar telefoon. Ze was gewoon weer echt mijn kleine zusje ^^
Gast- Gast
Oh Smikk, mag ik dat donderdag zien? Ik ga morgen even naar de kringloop met mijn mams en ze komt haken.
Ja hoor. Ze zullen er donderdag nog wel staanVeryCherry schreef:Oh Smikk, mag ik dat donderdag zien? Ik ga morgen even naar de kringloop met mijn mams en ze komt haken.
Leuk dat je moeder ook zo'n kringloopfan is. Ik ga morgen die tas met spullen brengen, dus dan heb ik ook een reden om meteen even een rondje te doen. En als ik wol ga halen ben ik zo dicht in de buurt van die andere twee.
Gast- Gast
Ik ben op zoek naar zo'n oma-lamp zeg maar, met zo'n grote kap. Tot nu toe nog nergens gezien
Jaaa!VeryCherry schreef:Ik ben op zoek naar zo'n oma-lamp zeg maar, met zo'n grote kap. Tot nu toe nog nergens gezien
Die wil ik zelf ook nog wel eens tegenkomen. Ga je zelf nog iets met de kap doen dan? Andere stof bijvoorbeeld?
Edit: bedoel je op een houten voet?
Gast- Gast
Yup, ik wil hem bekleden met bloemenstof en dan achter de bank bij het raam zetten. Dat is zooo'n donker hoekje, mag best wat gezellig Maar misschien heb ik morgen geluk en loop ik er tegenaan.
Benieuwd naar het eindresultaat van je kaarsen, smikk!
Ze zijn nu aan het drogen.Sjaantje schreef:Benieuwd naar het eindresultaat van je kaarsen, smikk!
Gast- Gast
Hoe smelt je de oude kaarsen dan? Au bain marie, denk ik? Of gewoon in een pannetje?
[quote="VeryCherry"]Ik ben op zoek naar zo'n oma-lamp zeg maar, met zo'n grote kap. Tot nu toe nog nergens gezien [/]
Die heeft mijn oma Ik verwacht dat ze niet heel lang meer leeft, zal aan je denken Gelukkig heb ik alles wat ik wil jaren geleden al bij familie aangegeven/geclaimd al weet ik niet wat ik het allemaal moet laten dan
Die heeft mijn oma Ik verwacht dat ze niet heel lang meer leeft, zal aan je denken Gelukkig heb ik alles wat ik wil jaren geleden al bij familie aangegeven/geclaimd al weet ik niet wat ik het allemaal moet laten dan
Laatst aangepast door Reva op ma 27 feb 2012 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb een pannentje met gekookt water. Daar zet ik een oud schaaltje in met restjes kaarsen. Ik heb de pan van dan het vuur.Sjaantje schreef:Hoe smelt je de oude kaarsen dan? Au bain marie, denk ik? Of gewoon in een pannetje?
In een kopje (of wat je wil gebruiken) hang ik een lontje. Lontje haal ik ook weer uit de oude kaarsen. Dan giet ik het gesmolten kaarsvet erbij en zorg ik dat het lontje in het midden blijft. Ik gebruik daar zelf een schaar voor. Goed laten drogen en dan kun je hem branden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb een pannentje met gekookt water. Daar zet ik een oud schaaltje in met restjes kaarsen. Ik heb de pan van dan het vuur.Sjaantje schreef:Hoe smelt je de oude kaarsen dan? Au bain marie, denk ik? Of gewoon in een pannetje?
In een kopje (of wat je wil gebruiken) hang ik een lontje. Lontje haal ik ook weer uit de oude kaarsen. Dan giet ik het gesmolten kaarsvet erbij en zorg ik dat het lontje in het midden blijft. Ik gebruik daar zelf een schaar voor. Goed laten drogen en dan kun je hem branden.
wat een gedoe, dan koop ik liever nieuwe
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
[quote="Reva"]
Whahaha, das lief
Wat heb je allemaal al geclaimd?
VeryCherry schreef:Ik ben op zoek naar zo'n oma-lamp zeg maar, met zo'n grote kap. Tot nu toe nog nergens gezien [/]
Whahaha, das lief
Wat heb je allemaal al geclaimd?
Daar ben ik weer!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Ik heb een pannentje met gekookt water. Daar zet ik een oud schaaltje in met restjes kaarsen. Ik heb de pan van dan het vuur.Sjaantje schreef:Hoe smelt je de oude kaarsen dan? Au bain marie, denk ik? Of gewoon in een pannetje?
wat een gedoe, dan koop ik liever nieuwe
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: