Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 11 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:04

VeryCherry schreef:Weet je al wat je gaat halen Smikk?
En heb je mijn nieuwe bad-ass huisdier al gezien?
Nee, ik zie daar wel. Ik heb een foto voorbij zien komen op FB. Waar hebben jullie die vandaan Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 10:06

Die heeft mijn vriend stiekem voor me meegenomen uit de dierentuin. Hij was niet te koop en hij heeft net zo lang gezeurd tot hij hem mee kreeg Very Happy
En N mocht op een hoogwerker een dino schoonmaken, oh je had z'n koppie moeten zien Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:10

Sjaantje schreef:Yessen moet je bewaren, dat worden later collector's items Wink
Ah, ik heb bij deze dus toestemming om ze te houden. Ik ga er alleen echt nooit meer in lezen denk ik angel

Ik ben nu van oude kaarsen nieuwe kaarsen aan het maken. Scheelt weer iets weggooien angel

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 10:11

Ik heb alleen de allerlaatste Yes nog smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:11

VeryCherry schreef:Die heeft mijn vriend stiekem voor me meegenomen uit de dierentuin. Hij was niet te koop en hij heeft net zo lang gezeurd tot hij hem mee kreeg Very Happy
En N mocht op een hoogwerker een dino schoonmaken, oh je had z'n koppie moeten zien Very Happy
Ow, waauw! Wat gaaf! Hebben jullie mooi voor elkaar!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 10:12

Smikkell schreef:
VeryCherry schreef:Die heeft mijn vriend stiekem voor me meegenomen uit de dierentuin. Hij was niet te koop en hij heeft net zo lang gezeurd tot hij hem mee kreeg Very Happy

Uhu, ik wist ook helemaal niet dat we naar de dierentuin gingen, heb echt zo genoten en ik vond het supergezellig dat mijn zusje ook mee was. Eindelijk was ze weer mijn kleine zusje die in de speeltuin wilde spelen, in plaats van het dametje van ál twaalf smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:17

VeryCherry schreef:
Smikkell schreef:

Uhu, ik wist ook helemaal niet dat we naar de dierentuin gingen, heb echt zo genoten en ik vond het supergezellig dat mijn zusje ook mee was. Eindelijk was ze weer mijn kleine zusje die in de speeltuin wilde spelen, in plaats van het dametje van ál twaalf smile
Wat fijn! Goed dat die andere kant er blijkbaar ook 'gewoon' nog is en ze daar aan toe kan geven op dit soort momenten.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 27 feb 2012 - 10:19

Smikkell schreef:
Sjaantje schreef:Yessen moet je bewaren, dat worden later collector's items Wink
Ah, ik heb bij deze dus toestemming om ze te houden. Ik ga er alleen echt nooit meer in lezen denk ik DagCafé - Pagina 11 166342
Hoeft ook niet, gewoon bewaren tot ze minstens € 100,- per stuk waard zijn!

Dat van die kaarsen vind ik dan weer erg goed bedacht van je. Ga je ze dan wel opbranden?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 10:21

Smikkell schreef:
VeryCherry schreef:
Smikkell schreef:

Uhu, ik wist ook helemaal niet dat we naar de dierentuin gingen, heb echt zo genoten en ik vond het supergezellig dat mijn zusje ook mee was. Eindelijk was ze weer mijn kleine zusje die in de speeltuin wilde spelen, in plaats van het dametje van ál twaalf DagCafé - Pagina 11 561177
Wat fijn! Goed dat die andere kant er blijkbaar ook 'gewoon' nog is en ze daar aan toe kan geven op dit soort momenten.

Ja echt, het was geweldig Very Happy En ze kéék niet eens naar haar telefoon. Ze was gewoon weer echt mijn kleine zusje ^^
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:22

Sjaantje schreef:
Smikkell schreef:
Ah, ik heb bij deze dus toestemming om ze te houden. Ik ga er alleen echt nooit meer in lezen denk ik DagCafé - Pagina 11 166342
Hoeft ook niet, gewoon bewaren tot ze minstens € 100,- per stuk waard zijn!

Dat van die kaarsen vind ik dan weer erg goed bedacht van je. Ga je ze dan wel opbranden?
Ja. Ik heb een bak met allemaal half opgebrande kaarsen. Niet mooi en handig om nog te gebruiken. Ik ben ze nu aan het smelten en heb lontjes hangen in theekopjes van de kringloop. Als het kaarsvet zo is gesmolten, dan giet ik het in de kopjes! Het zijn van die oma's theeservieskopjes met gouden randjes!

Laatst aangepast door Smikkell op ma 27 feb 2012 - 10:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:22

VeryCherry schreef:
Smikkell schreef:
VeryCherry schreef:
Smikkell schreef:

Uhu, ik wist ook helemaal niet dat we naar de dierentuin gingen, heb echt zo genoten en ik vond het supergezellig dat mijn zusje ook mee was. Eindelijk was ze weer mijn kleine zusje die in de speeltuin wilde spelen, in plaats van het dametje van ál twaalf DagCafé - Pagina 11 561177

Ja echt, het was geweldig Very Happy En ze kéék niet eens naar haar telefoon. Ze was gewoon weer echt mijn kleine zusje ^^
I love you

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 10:22

Oh Smikk, mag ik dat donderdag zien? Ik ga morgen even naar de kringloop met mijn mams en ze komt haken.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:24

VeryCherry schreef:Oh Smikk, mag ik dat donderdag zien? Ik ga morgen even naar de kringloop met mijn mams en ze komt haken.
Ja hoor. Ze zullen er donderdag nog wel staan angel

Leuk dat je moeder ook zo'n kringloopfan is. Ik ga morgen die tas met spullen brengen, dus dan heb ik ook een reden om meteen even een rondje te doen. En als ik wol ga halen ben ik zo dicht in de buurt van die andere twee.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 10:25

Ik ben op zoek naar zo'n oma-lamp zeg maar, met zo'n grote kap. Tot nu toe nog nergens gezien Sad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:29

VeryCherry schreef:Ik ben op zoek naar zo'n oma-lamp zeg maar, met zo'n grote kap. Tot nu toe nog nergens gezien Sad
Jaaa! I love you
Die wil ik zelf ook nog wel eens tegenkomen. Ga je zelf nog iets met de kap doen dan? Andere stof bijvoorbeeld?

Edit: bedoel je op een houten voet?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 10:30

Yup, ik wil hem bekleden met bloemenstof en dan achter de bank bij het raam zetten. Dat is zooo'n donker hoekje, mag best wat gezellig I love you Maar misschien heb ik morgen geluk en loop ik er tegenaan.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje ma 27 feb 2012 - 10:33

Benieuwd naar het eindresultaat van je kaarsen, smikk!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:37

Sjaantje schreef:Benieuwd naar het eindresultaat van je kaarsen, smikk!
Ze zijn nu aan het drogen.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 27 feb 2012 - 10:39

Hoe smelt je de oude kaarsen dan? Au bain marie, denk ik? Of gewoon in een pannetje?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:41

[quote="VeryCherry"]Ik ben op zoek naar zo'n oma-lamp zeg maar, met zo'n grote kap. Tot nu toe nog nergens gezien Sad[/]

Die heeft mijn oma nerd Ik verwacht dat ze niet heel lang meer leeft, zal aan je denken laughcry Laughing Gelukkig heb ik alles wat ik wil jaren geleden al bij familie aangegeven/geclaimd Cool al weet ik niet wat ik het allemaal moet laten dan :P

Laatst aangepast door Reva op ma 27 feb 2012 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:42

Sjaantje schreef:Hoe smelt je de oude kaarsen dan? Au bain marie, denk ik? Of gewoon in een pannetje?
Ik heb een pannentje met gekookt water. Daar zet ik een oud schaaltje in met restjes kaarsen. Ik heb de pan van dan het vuur.

In een kopje (of wat je wil gebruiken) hang ik een lontje. Lontje haal ik ook weer uit de oude kaarsen. Dan giet ik het gesmolten kaarsvet erbij en zorg ik dat het lontje in het midden blijft. Ik gebruik daar zelf een schaar voor. Goed laten drogen en dan kun je hem branden.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 27 feb 2012 - 10:45

Smikkell schreef:
Sjaantje schreef:Hoe smelt je de oude kaarsen dan? Au bain marie, denk ik? Of gewoon in een pannetje?
Ik heb een pannentje met gekookt water. Daar zet ik een oud schaaltje in met restjes kaarsen. Ik heb de pan van dan het vuur.

In een kopje (of wat je wil gebruiken) hang ik een lontje. Lontje haal ik ook weer uit de oude kaarsen. Dan giet ik het gesmolten kaarsvet erbij en zorg ik dat het lontje in het midden blijft. Ik gebruik daar zelf een schaar voor. Goed laten drogen en dan kun je hem branden.

wat een gedoe, dan koop ik liever nieuwe
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 10:45

[quote="Reva"]
VeryCherry schreef:Ik ben op zoek naar zo'n oma-lamp zeg maar, met zo'n grote kap. Tot nu toe nog nergens gezien Sad[/]

Die heeft mijn oma DagCafé - Pagina 11 827601 Ik verwacht dat ze niet heel lang meer leeft, zal aan je denken DagCafé - Pagina 11 394967 Laughing Gelukkig heb ik alles wat ik wil jaren geleden al bij familie aangegeven/geclaimd Cool al weet ik niet wat ik het allemaal moet laten dan :P

Whahaha, das lief Wink
Wat heb je allemaal al geclaimd?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Erin ma 27 feb 2012 - 10:45

Daar ben ik weer!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 10:46

ExpressoB schreef:
Smikkell schreef:

wat een gedoe, dan koop ik liever nieuwe
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen