Toch maar naar de huisarts (hoest)?
+5
Lenthe
Pompoen
Hoochie
silly-one
Zora
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Toch maar naar de huisarts (hoest)?
Vorige week ben ik eindelijk gestopt met de neusspray (na 3 weken ofzo). Gebruik het meestal langer dan een week. En ik weet dat het heel slecht is en wilde na 1 week stoppen, maar toen zat mijn neus nog zo dicht dat ik niet kon slapen. Dan gebruik ik het liever nog dan dat ik steeds wakker word van een verstopte neus.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Toch maar naar de huisarts (hoest)?
Ik probeer met neuspray echt niet langer dan een week te gebruiken, is echt rotspul. Ik combineer het ook vaak met zoutoplossing en soms gebruik ik kinderneusspray, daar zit gewoon minder van die troep in. Maar ja de gewone neuspray werkt als een tierelier dus als mijn neus verstopt is en het duurt langer dan een week dan gebruik ik het soms ook wel wat langer.
Maar je moet er wel mee uitkijken want het is verslavend in die zin dat op een gegeven moment je neusslijmvlies gewoon vanzelf weer opzwelt als je er mee stopt en dan heb je dus een verstopte neus en wil je het weer gebruiken terwijl dat komt omdat je het te lang hebt gebruikt!
Maar je moet er wel mee uitkijken want het is verslavend in die zin dat op een gegeven moment je neusslijmvlies gewoon vanzelf weer opzwelt als je er mee stopt en dan heb je dus een verstopte neus en wil je het weer gebruiken terwijl dat komt omdat je het te lang hebt gebruikt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nog een keer naar de huisarts?
» Ga je voor dit naar de huisarts?
» Hoesten.. naar huisarts?
» Als je naar de huisarts wilt...
» Teruggaan naar huisarts?
» Ga je voor dit naar de huisarts?