Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is op dit moment jouw grootste zorg?

+33
Cupcake
Thunder
Buddha88
Merai
anne87
Davinia
Rush
mzcharlotte
Faye
Paper Crown
Sweety
Sorella
Miss G
Tsjip
flower
Alex
Beachgirl
Tania
Monte
Dennenappel
Lejow
_Lacey_
Lady4
Schaapke
Blond
Roxi3
Mermaid
Parisienne
Minx
Antibes
Susan
Pompoen
Angela_1986
37 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat is op dit moment jouw grootste zorg? - Pagina 3 Empty Re: Wat is op dit moment jouw grootste zorg?

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 8:50

Haha, ja lijkt mij ook hoor. Ik zou het niet netjes vinden als ze hem daardoor geen kans zouden geven.

Laatst aangepast door Youandi op zo 26 feb 2012 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is op dit moment jouw grootste zorg? - Pagina 3 Empty Re: Wat is op dit moment jouw grootste zorg?

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 8:54

Wil je een lief of een eerlijk antwoord? Haha! angel Ik ben blij dat het einde in zicht is, terwijl ik het wel leuk vind om gym te geven aan mijn groep.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 9:07

Eerlijk natuurlijk smile Ik heb tot nu toe alleen maar negatieve verhalen gehoord, dus daar kan wel wat bij Wat is op dit moment jouw grootste zorg? - Pagina 3 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 9:13

@Youandi Ik doe hem nu in een halfjaar, binnen mijn studie. Het is druk, maar te doen. Mijn situatie is natuurlijk heel anders. Vooral veel praktisch, lesvoorbereidingen enzo, ik vind het niet moeilijk. Als je dingen nodig hebt (bijvoorbeeld de lesvoorbereiding) kun je altijd een berichtje sturen. Veel is overtypen uit een boek (Basisdocument Bewegingsonderwijs).

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 9:15

Ah bedankt Chipp smile Ik zal het onthouden smile

Gast
Gast

Bericht  flower zo 26 feb 2012 - 9:19

Mijn opa.

MIjn oma is vorige week geheel onverwachts overleden en ik maak mij zorgen om mijn opa omdat hij nu ineens alleen is
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 9:24

Ik ben blij dat het bijna klaar is. Ik vind het onzin dat je in blok 3 weer lesvoorbereidingen moet maken. Daar gaat de meeste tijd in zitten. Eigen vaardigheid en theorie vind ik daarentegen goed te doen.

Gast
Gast

Bericht  Tsjip zo 26 feb 2012 - 9:31

Chipp schreef:@Youandi Ik doe hem nu in een halfjaar, binnen mijn studie. Het is druk, maar te doen. Mijn situatie is natuurlijk heel anders. Vooral veel praktisch, lesvoorbereidingen enzo, ik vind het niet moeilijk. Als je dingen nodig hebt (bijvoorbeeld de lesvoorbereiding) kun je altijd een berichtje sturen. Veel is overtypen uit een boek (Basisdocument Bewegingsonderwijs).

Huh doe jij een tweejarige opleiding binnen een half jaar?

Ik moet er eigenlijk ook nog steeds aan beginnen maar ook mij staat het erg tegen. In mijn geval is het 2 jaar lang iedere maandagavond kwijt aan die opleiding en dan heb ik het nog niet eens over alle lessen die je moet geven, alle voorbereidingen die je op papier moet zetten en het financiële gedeelte... *zucht*

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 9:35

@Tsjip Ja, bij mijn opleiding kan dat. In januari moest ik wel bepaalde competenties op het eindniveau afsluiten en mijn eerste drie jaar, plus onderzoek van eerste minor vierde jaar ingeleverd hebben. Ik doe het nu fulltime. Ik loop 2 dagen stage per week en moet drie dagen naar school.

Gast
Gast

Bericht  Miss G zo 26 feb 2012 - 9:57

Ik maak mij zorgen om mijn schoonzus die manisch depresief is, en zichzelf helemaal aan het afsluiten is van de buitenwereld en ook soms expres haar medicijnen niet in neemt.
Hierdoor maak ik mij ook zorgen om mijn schoonvader die dit allemaal niet meer trekt en er bijna aan onderdoor gaat.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Antibes zo 26 feb 2012 - 9:59

Ok, ik kan hem schrappen als zorg. Het is gewoon onmogelijk.. Nu avondje janken, dan slapen en dan maar eens na gaan denken over een verhuizing naar Maastricht.. Sad

Ik weet het, "valt het in het niet", maar voor mij lijkt het even het einde van mijn toekomst dit.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Sorella zo 26 feb 2012 - 10:35

Mijn rouwproces.

Mijn baan en financiele situatie houden mij bezig. Ik werk op het moment maar twee dagen per week en geestelijk (en daardoor ook lichamelijk) trek ik het niet om meer te werken maar ik verdien zelfs te weinig om m'n vaste lasten te betalen. Helaas heb ik geen recht op bijstand omdat ik nog thuis woon waar ik voorlopig ook niet weg kan omdat ik geen geld heb.

Verder ben ik druk bezig met therapie en de beerput die daardoor geopend wordt houdt me bezig en geeft me (weer) veel verdriet, angst en onzekerheid.

Mijn oom vecht al ruim een jaar tegen kanker, hij heeft nu twee keer de hooste doses bestralingen gehad. Zijn oog en oogkas zijn al 'geruimd' -serieus, zo noemt de arts het - en we moeten nu weer wachten op scans. Helaas heeft hij zeer agressief en snelgroeiend weefsel dus het is allemaal heel spannend. Helemaal omdat een andere oom van mij twee jaar geleden is overleden, ook aan een hersentumor.

Een knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken Wat is op dit moment jouw grootste zorg? - Pagina 3 699888
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 10:59

geld en relatie.

Gast
Gast

Bericht  Sweety zo 26 feb 2012 - 11:09

Werk en gevoelens voor een bepaald persoon.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 11:11

Sweety schreef:Werk en gevoelens voor een bepaald persoon.

+1 eigenlijk wel.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 26 feb 2012 - 11:28

Echte zorgen heb ik niet. Maar ik vraag me af of ik over 2 maandjes eindelijk zwanger mag zijn. Soms zou ik willen dat ik een glazenbol had. Dan kon ik heel eventjes naar de toekomst kijken gewoon om te kijken of het het allemaal waard is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Faye zo 26 feb 2012 - 14:37

Je kan het ook zo bekijken: Ieder leeft in zijn eigen 'kader'. Dat kader is afhankelijk van wat er in het verleden is gebeurd en wat er nu speelt in je leven. We zien allemaal dat het ene probleem heftiger is dan het andere en ik hoop ook dat het er voor diegenen en naasten betere tijden zullen komen, maar je moet ook je eigen leven leiden. Dus er is ook niet echt sprake van : mijn probleem doet er niet echt toe, want voor jou is het nu wel belangrijk. We streven er allemaal naar zo gelukkig mogelijk te zijn, gelukkig!
(hoop niet dat het verkeerd valt, bekijk het een tikkeltje analytisch)

Sterkte voor iedereen die het nu moeilijk heeft.

Faye
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 17
Registratiedatum : 13-02-12

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 19:29

Mijn studie en onze financiële situatie. Mijn vriend heeft schulden en zijn salaris gaat bijna compleet op aan aflossingen. Gelukkig is dit eind juni afgelopen Wat is op dit moment jouw grootste zorg? - Pagina 3 561177

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte zo 26 feb 2012 - 20:12

Het apartement van mijn vriend (we willen het zo graag kwijt) en geld. Op een positieve manier maak ik me zorgen over de bruiloft (a.s. woensdag al!)
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Susan zo 26 feb 2012 - 21:29

Antibes schreef:Ok, ik kan hem schrappen als zorg. Het is gewoon onmogelijk.. Nu avondje janken, dan slapen en dan maar eens na gaan denken over een verhuizing naar Maastricht.. Sad

Ik weet het, "valt het in het niet", maar voor mij lijkt het even het einde van mijn toekomst dit.

Maar je hebt die toets toch pas zaterdag? Ik zou het zeker wel proberen als ik jou was. Je haalt altijd torenhoge cijfers, stel dat je nu een keer een 6 of een 7 zou halen, dan heb je de toets toch ook al gehaald? Ik kan me niet voorstellen dat jij opeens een onvoldoende zou halen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Rush zo 26 feb 2012 - 21:33

Uhm, weinig bijzonders.

Het enige is dat ik hoop dat de schade, waarbij we beide schuldig bevonden zijn, niet alsnog volledig op mijn schouders terecht komt omdat de tegenpartij het niet met de uitspraak eens is. Anders ben ik nog een keer €400 lichter. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Davinia zo 26 feb 2012 - 21:38

Mijn grootste zorg op dit moment is morgen en m'n moeder en oom. Ze zijn donderdag hun moeder verloren (mijn oma dus) en morgen is de begrafenis. Daar zie ik erg tegenop, omdat ik chronisch ziek ben en niet te lang van huis kan zijn. En ik zie op tegen de pijn die ik ga krijgen.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 22:55

Ik heb geen hele grote zorgen maar wil wel ontzettend graag mijn 2 laatste modules halen en in juni kunnen afstuderen. Ik ben er stiekem best bang voor om uitloop te hebben, maar daar verzet ik mij tegen. Dat wil ik gewoon niet.

Verder maak ik mij ook wel zorgen over of ik een baan vind na mijn studie. Ik weet dat ik voor 2 jaar hier in Nijmegen en omgeving een baan moet vinden en dat ik over 2 jaar in de randstad kan gaan zoeken. (veel meer kansen in mijn sector). Die twee jaar moet ik dus maar even door. Waarschijnlijk onder mijn niveau voor een bagger loontje maar goed als het niet anders is, dan is het niet anders.

Ligt ook wel aan mijzelf hoor, ik vind namelijk bijna niets leuk en de dingen die ik echt heel graag wil kunnen hier niet. Of ik moet een eigen bedrijf beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 23:24

Wat een heftige zorgen allemaal zeg. Hoop dat voor iedereen het zo positief mogelijk uitpakt.

Ik maak me eigenlijk nergens echt zorgen om. Er zijn wel zorgwekkende dingen maar die lijken nu juist net allemaal de goede kant op te gaan dus op het moment ben ik eigenlijk meer hoopvol dan echt bezorgd!

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 26 feb 2012 - 23:47

Susan schreef:
Antibes schreef:Ok, ik kan hem schrappen als zorg. Het is gewoon onmogelijk.. Nu avondje janken, dan slapen en dan maar eens na gaan denken over een verhuizing naar Maastricht.. Sad

Maar je hebt die toets toch pas zaterdag? Ik zou het zeker wel proberen als ik jou was. Je haalt altijd torenhoge cijfers, stel dat je nu een keer een 6 of een 7 zou halen, dan heb je de toets toch ook al gehaald? Ik kan me niet voorstellen dat jij opeens een onvoldoende zou halen.

Er doen honderden mensen mee en de beste tachtig gaan door, een voldoende halen zou je het niet mee redden.. Het was letterlijk onmogelijk als ik nog 4x moest doen wat ik afgelopen weekend gered had. Maar er is nieuws, net mental breakdown gehad op stage en mijn begeleider heeft me naar huis gestuurd.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: