het: 'ik-zoek topic'
+13
Laced
mauwmauw
Mom-Of-3
Annemie
Pien
Liadan
LMCurious
-Ieniemienie-
Ibbeltje
Parisienne
Annie24
holaagirl
PapillonRose
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: het: 'ik-zoek topic'
Als je me misschien kan vertellen hoe ik foto's kan plaatsen doe ik dat
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
ik heb nog wel een luiertas bruin met roze voor je,van little company.PapillonRose schreef:Bedankt voor de tips over luiertassen van Kruidvat. Hier lag er laatst alleen een donkere, maar ik zal van de week nog eens gaan kijken, hopelijk heb ik dan meer geluk!
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik zoek nog steeds deze beker van Kiddyboo :
Op internet is ie iedere keer uitverkocht of ik betaal me scheel aan verzendkosten
Ook zoek ik 4 poppetjes van Little People : een kat, hond, kip of haan en een konijntje
S. heeft nu de boerderij en ik wil er extra poppetjes bij (ik wil niet meer dan 2 euro per poppetje uitgeven)
Op internet is ie iedere keer uitverkocht of ik betaal me scheel aan verzendkosten
Ook zoek ik 4 poppetjes van Little People : een kat, hond, kip of haan en een konijntje
S. heeft nu de boerderij en ik wil er extra poppetjes bij (ik wil niet meer dan 2 euro per poppetje uitgeven)
Gast- Gast
Mom-Of-2 schreef:Als je me misschien kan vertellen hoe ik foto's kan plaatsen doe ik dat
ik doe het altijd via www.imageshack.us, daar kun je ze uploaden uit je bestanden en dan de direct link kopiëren. Je kunt ze ook uploaden via mijnalbum en dan hier plaatsen door de afbeeldingslocatie (rechter muisknop) te kopieren plakken en tussen [img ] link [ /img ] (zonder spaties) te zette.
Gast- Gast
Dank je!
Mom-Of-3- Prater
Heb je daar misschien een foto van?mauwmauw schreef:ik heb nog wel een luiertas bruin met roze voor je,van little company.PapillonRose schreef:Bedankt voor de tips over luiertassen van Kruidvat. Hier lag er laatst alleen een donkere, maar ik zal van de week nog eens gaan kijken, hopelijk heb ik dan meer geluk!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Heb je daar misschien een foto van?mauwmauw schreef:ik heb nog wel een luiertas bruin met roze voor je,van little company.PapillonRose schreef:Bedankt voor de tips over luiertassen van Kruidvat. Hier lag er laatst alleen een donkere, maar ik zal van de week nog eens gaan kijken, hopelijk heb ik dan meer geluk!
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik zoek een vestje voor mijn zoontje! Wil er niet teveel geld aan uitgeven, dus misschien heeft een van jullie nog een leuk vestje liggen! Het gaat om een vestje wat hij, nu het weer wat mooier weer aan het worden is, kan aantrekken naar buiten toe als we gaan wandelen (hij ligt nog in de wagenbak). Mijn zoon zit sinds een paar weken in maat 68. Iemand?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
@laced: ik kan thuis even kijken voor je... mijn zoontje zit inmiddels in 80/86 dus 68 kan ik makkelijk missen. Je mag dit gewoon gratis hebben hoor alleen weet ik niet of ik echt een warm genoeg vestje heb.. Ik zoek het morgen even voor je op wat ik nog heb in die maat!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wat lief roodkapje! Ik hoor het wel of je nog iets hebt in maat 68.
Laced- Kletskop
Laced: ik heb vanmiddag even snel gekeken... kwam 2 vestjes in 68 tegen. Heb mijn telefoon niet mee naar mijn werk dus kan even geen foto plaatsen.. Morgen zet ik het hier even neer. Ik weet niet of ze warm genoeg zijn voor in de wagen maar ik wil ze anders je sowieso wel toesturen hoor.. Kijk maar of je het wat vindt dan....
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik ben op zoek naar meisjes kleding maat 92....
Mom-Of-3- Prater
Roodkapje schreef:Laced: ik heb vanmiddag even snel gekeken... kwam 2 vestjes in 68 tegen. Heb mijn telefoon niet mee naar mijn werk dus kan even geen foto plaatsen.. Morgen zet ik het hier even neer. Ik weet niet of ze warm genoeg zijn voor in de wagen maar ik wil ze anders je sowieso wel toesturen hoor.. Kijk maar of je het wat vindt dan....
Roodkapje, ik stuur je even een pm. Zie nu pas je berichtje!
Laced- Kletskop
Ik ben op zoek naar broekjes maat 74 en 80, bij voorkeur 2 dezelfde omdat ik ze eigenlijk altijd hetzelfde aankleed.
Gast- Gast
Ik up dit topic even.
Ik zoek een tutdoekje voor onze zoon.
Ik heb hier via het forum van iemand 2 tutdoekjes overgekocht en wit met roze/paarse stippen van lodger en een blauwe ronde (ene kant effen blauw soort badstof/zachte stof en andere kant blauwe met witte stipjes, afgewerkt met groen koortje)
Dat ronde tutdoekje is hij helemaal aan verslaafd. wie o wie heeft deze toen verkocht aan mij en weet waar het doekje te koop is. of weet iemand zo wat voor doekje ik bedoel. (ik ga straks een foto maken maar hij slaapt er nu mee, hij slaapt er altijd mee) ik kan er geen merk op vinden.
Ik zoek een tutdoekje voor onze zoon.
Ik heb hier via het forum van iemand 2 tutdoekjes overgekocht en wit met roze/paarse stippen van lodger en een blauwe ronde (ene kant effen blauw soort badstof/zachte stof en andere kant blauwe met witte stipjes, afgewerkt met groen koortje)
Dat ronde tutdoekje is hij helemaal aan verslaafd. wie o wie heeft deze toen verkocht aan mij en weet waar het doekje te koop is. of weet iemand zo wat voor doekje ik bedoel. (ik ga straks een foto maken maar hij slaapt er nu mee, hij slaapt er altijd mee) ik kan er geen merk op vinden.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Volgens mij heb je die van mij overgenomen toen!
Dat ronde ding komt bij de zeeman weg! Hopelijk hebben ze hem nog, ik wil hier anders ook nog wel ff kijken. Maar dat is ruim een jaar geleden.
Dat ronde ding komt bij de zeeman weg! Hopelijk hebben ze hem nog, ik wil hier anders ook nog wel ff kijken. Maar dat is ruim een jaar geleden.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
ik kon niet meer terugvinden van wie ik het had overgenomen en hij is helemaal dramatisch als het doekje de wasmachine in moet en hij moet slapen.
Dan moet ik nog maar weer eens naar de zeeman toe, daar heb ik nog niet gekeken voor tutdoekjes.
zou dit anders ongeveer gelijk zijn qua stof?
http://www.babypark.nl/koeka-speendoekje-rome-turquoise.html?ref=regular_paid_search&keyword=&origin=pla&gclid=CK2yub__97cCFZIPtAodWDgAVw
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik heb hier zo'n soort doekje liggen van lodger. Is dat wat je zoek?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» "ik zoek"-topic
» Shampoo: ik zoek een topic
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Algemeen ik zoek topic
» "ik zoek"-topic
» Shampoo: ik zoek een topic
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Algemeen ik zoek topic
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: