het: 'ik-zoek topic'
+13
Laced
mauwmauw
Mom-Of-3
Annemie
Pien
Liadan
LMCurious
-Ieniemienie-
Ibbeltje
Parisienne
Annie24
holaagirl
PapillonRose
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
het: 'ik-zoek topic'
We zijn vast allemaal wel eens op zoek naar een bepaald kledingstuk (nieuw of tweedehands). Misschien kunnen we hier een algemeen topic van maken waar we die vraag voor kunnen leggen aan de rest?
Ik ben op dit moment op zoek naar een extra zomerjasje. We willen hier liever niet teveel geld aan uitgeven, omdat ze er al eentje heeft. Daarom de vraag of iemand hier er nog eentje heeft liggen die we voor een zacht prijsje over mogen nemen. We zijn op zoek naar een vrolijk meiden-zomerjasje in maat 92 of een
kleine 98. Het liefst met een leuk modelletje (trenchcoat bijvoorbeeld)
en in felle kleuren. Lichte, pastelkleurige kleuren staan DL niet, daar
lijkt ze net een ziek spookje in.
Het maximale bedrag dat wij
uit willen geven aan een (2-hands) zomerjasje is ongeveer 10 euro, maar
minder mag natuurlijk altijd
Ik ben op dit moment op zoek naar een extra zomerjasje. We willen hier liever niet teveel geld aan uitgeven, omdat ze er al eentje heeft. Daarom de vraag of iemand hier er nog eentje heeft liggen die we voor een zacht prijsje over mogen nemen. We zijn op zoek naar een vrolijk meiden-zomerjasje in maat 92 of een
kleine 98. Het liefst met een leuk modelletje (trenchcoat bijvoorbeeld)
en in felle kleuren. Lichte, pastelkleurige kleuren staan DL niet, daar
lijkt ze net een ziek spookje in.
Het maximale bedrag dat wij
uit willen geven aan een (2-hands) zomerjasje is ongeveer 10 euro, maar
minder mag natuurlijk altijd
Gast- Gast
Re: het: 'ik-zoek topic'
Goed idee Rejoy! Helaas kan ik je met jouw zoektocht niet helpen, omdat we hier nog niet in die maat zitten.
Ik ben op zoek naar een luiertas. Mag zowel nieuw als tweedehands zijn. Niet te groot, want er hoeft niet zo gek veel meer in. Het liefst meisjesachtig en niet te duur (maximaal 30 euro). Tot nu toe heb ik zelf nog niks leuks gevonden en mijn luiertas begeeft het steeds verder, dus ik hoop op fijne tips
Ik ben op zoek naar een luiertas. Mag zowel nieuw als tweedehands zijn. Niet te groot, want er hoeft niet zo gek veel meer in. Het liefst meisjesachtig en niet te duur (maximaal 30 euro). Tot nu toe heb ik zelf nog niks leuks gevonden en mijn luiertas begeeft het steeds verder, dus ik hoop op fijne tips
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Goed idee Rejoy! Helaas kan ik je met jouw zoektocht niet helpen, omdat we hier nog niet in die maat zitten.
Heb niks tweedehands voor je. Maar wel een tip; het kruidvat heeft vaak goedkope en leuke luiertassen! (zag gisteren nog wat liggen) deze zijn vaak rond de 15,- dat is nog leuk! Succes!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
holaagirl schreef:PapillonRose schreef:Goed idee Rejoy! Helaas kan ik je met jouw zoektocht niet helpen, omdat we hier nog niet in die maat zitten.
Heb niks tweedehands voor je. Maar wel een tip; het kruidvat heeft vaak goedkope en leuke luiertassen! (zag gisteren nog wat liggen) deze zijn vaak rond de 15,- dat is nog leuk! Succes!
Dat wilde ik ook zeggen, dus +1
Wij hebben een effen zwarte van de Bambino. In de uitverkoop toen met 50% gekocht, dus voor € 7.50. We gebruiken de luiertas niet vaak, meestal alleen als we naar het CB moeten, maar voor dat geld vind ik het een goede tas
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb laatst een bloemetjestas gekocht bij de hema voor 10 euro. Het is officieel geen echte luiertas, maar wel ideaal in gebruik.
Ik heb nog wel een zwarte tas liggen van de hema waar ik wel vanaf wil, maar die is niet meisjesachtig
Ik heb nog wel een zwarte tas liggen van de hema waar ik wel vanaf wil, maar die is niet meisjesachtig
Gast- Gast
Ik wilde heel toevallig ook een soortgelijk topic openen!
Ik ben namelijk op zoek naar leuke houten puzzels voor N. Van die inleg-puzzels, met van die knopjes op de losse stukjes. Heb bij de Action gekeken maar de puzzels daar vind ik niet zo leuk. Waar kan ik voor een leuke prijs (een paar euro p/st) leuke, vrolijke, houten puzzels kopen?
Ik ben namelijk op zoek naar leuke houten puzzels voor N. Van die inleg-puzzels, met van die knopjes op de losse stukjes. Heb bij de Action gekeken maar de puzzels daar vind ik niet zo leuk. Waar kan ik voor een leuke prijs (een paar euro p/st) leuke, vrolijke, houten puzzels kopen?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ik wilde heel toevallig ook een soortgelijk topic openen!
Bij de kringloop ?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
@ PapillonRose: je hebt PM!
Parisienne- Ratel
wat is je budget voor een puzzel? Wij hebben er Ă©Ă©n van woezel en pip (intertoys). Y. heeft die puzzel ook en die kan ze inmiddels heel goed leggen en dat doet ze ook meerdere keren per dag!
Gast- Gast
Nou, ik wilde er eerst meerdere, dus dacht dan aan een euro of 4 per stuk. N. heeft er nu eentje, maar die vind ze niet zo leuk (hij is ook een beetje saai). Misschien vind ze een Woezel en Pip puzzel wel leuk.. ze is de laatste tijd gek op Woezel en Pip! Bij de Intertoys zei je? Hoe duur is 'ie?
Parisienne- Ratel
Rejoy,
ik heb een nieuw jasje liggen. Is van de prenatal, maat 86 maar valt erg ruim!
Ik wil er €10 exc verzenden voor hebben.
Het is deze:
ik heb een nieuw jasje liggen. Is van de prenatal, maat 86 maar valt erg ruim!
Ik wil er €10 exc verzenden voor hebben.
Het is deze:
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
dat is een leuk jasje ieniemienie, ik twijfel alleen over de maat. In de lente zit ze Ă©cht al wel in 92 en ik verwacht dat ze aan het eind van de zomer wel richting 98 gaat, helemaal in de breedte (bolle boeddhabuik ) denk je dat ze die gaat passen, of wordt het dan krap?
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Parisienne schreef:Ik wilde heel toevallig ook een soortgelijk topic openen!
Bij de kringloop ?
+1 daar heb ik er ook al heel wat vandaan!
En de hema heb ik ook twee gekocht!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik zal hem evn pakken, dan meet ik de maten even voor je op.Rejoy. schreef:dat is een leuk jasje ieniemienie, ik twijfel alleen over de maat. In de lente zit ze Ă©cht al wel in 92 en ik verwacht dat ze aan het eind van de zomer wel richting 98 gaat, helemaal in de breedte (bolle boeddhabuik ) denk je dat ze die gaat passen, of wordt het dan krap?
-Ieniemienie-- Kletskop
Zal eens gaan kijken bij de Kringloop, bij de Hema en de Intertoys. Die Woezel en Pip puzzel wil ik sowieso wel hebben!
Parisienne- Ratel
Maten van het jasje zijn:
Bovenkant mouw+schouderblad = 37cm breed
Onderkant mouw vanaf oksel = 26 cm breed
Schouderblad tot beneden = 44cm
Vanaf oksel tot beneden = 27 cm
Oksel tot oksel rugkant = 34 cm
oksel tot oksel voorkant = 32 cm
Ik probeer hem vanmiddag anders wel even bij mn dochter. Die heeft nu 86/92.
Maar wij hebben zoveel jasjes dat deze (omdat die nog nieuw is) willen verkopen.
Bovenkant mouw+schouderblad = 37cm breed
Onderkant mouw vanaf oksel = 26 cm breed
Schouderblad tot beneden = 44cm
Vanaf oksel tot beneden = 27 cm
Oksel tot oksel rugkant = 34 cm
oksel tot oksel voorkant = 32 cm
Ik probeer hem vanmiddag anders wel even bij mn dochter. Die heeft nu 86/92.
Maar wij hebben zoveel jasjes dat deze (omdat die nog nieuw is) willen verkopen.
-Ieniemienie-- Kletskop
ik ga even een ander jasje erbij pakken om na te meten! Vind 'm wel erg leuk (en mijn man ook) namelijk!
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Goed idee Rejoy! Helaas kan ik je met jouw zoektocht niet helpen, omdat we hier nog niet in die maat zitten.
Weet niet of het al gezegd is, maar heb je al in de kruidvat-krantjes gekeken? Daar staan vaak best leuke tassen in van truespirit
edit ; waren er dus meer met dat idee haha
Gast- Gast
parisienne, ik heb veel te veel van dat soort puzzels uit Joris' tijd, dus kan er wel een paar missen. Wil er ook wel een paar bewaren voor Milou natuurlijk.
Ik kan nog wel even een foto voor je maken, maar heb er een in strand/zee thema, een van jip en janneke en verder zou ik even moeten kijken, volgens mij een met boerderij dieren, en eentje van soort roodkapje/bos iets. mocht je eventueel interesse hebben in iets hoor ik het wel.
Ik kan nog wel even een foto voor je maken, maar heb er een in strand/zee thema, een van jip en janneke en verder zou ik even moeten kijken, volgens mij een met boerderij dieren, en eentje van soort roodkapje/bos iets. mocht je eventueel interesse hebben in iets hoor ik het wel.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb voor Yara toen houten puzzels via marktplaats gekocht, ik had toen 10 puzzels voor 12 euro geloof ik. Dus je zou ook nog op marktplaats kunnen kijken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik zoek een lichtgrijs bolerotje en legging in maat 68 of 74. De legging moet overigens echt 74zijn. Om dan niet grijs melee maar echt een mooie kleur grijs. Het moet bij een vrij chique rokje namelijk.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Bedankt voor de tips over luiertassen van Kruidvat. Hier lag er laatst alleen een donkere, maar ik zal van de week nog eens gaan kijken, hopelijk heb ik dan meer geluk!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Parisienne schreef:Ik wilde heel toevallig ook een soortgelijk topic openen!
Ik heb ze van de Zeeman, die zijn ook erg leuk, en heel goedkoop!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zoek iemand die interesse heeft in wat babyspullen zoals:
- speelkleed van Ikea
- paars wieg/kinderwagen deken
- roze wieg/kinderwagen deken
- verschillende lakentjes wieg/kinderwagen
- lakentjes voor in het ledikant
- paars deken voor ledikant
- blauw deken voor ledikant
- wikkeldeken /omslagdoek voor in de maxi cosi ( Hema, roze)
- roze wipstoeltje van lief!
Maar weet alleen niet hoe ik foto's moet plaatsen. Ik vergeet vast nog een paar dingen
- speelkleed van Ikea
- paars wieg/kinderwagen deken
- roze wieg/kinderwagen deken
- verschillende lakentjes wieg/kinderwagen
- lakentjes voor in het ledikant
- paars deken voor ledikant
- blauw deken voor ledikant
- wikkeldeken /omslagdoek voor in de maxi cosi ( Hema, roze)
- roze wipstoeltje van lief!
Maar weet alleen niet hoe ik foto's moet plaatsen. Ik vergeet vast nog een paar dingen
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
mom-of-2, ik denk dat je daarvoor beter een topic kunt maken in de verkooppijler, anders wordt dit een verkoop-topic, in plaats van een topic waarin we elkaar helpen om dingen te zoeken.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» "ik zoek"-topic
» Shampoo: ik zoek een topic
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Algemeen ik zoek topic
» "ik zoek"-topic
» Shampoo: ik zoek een topic
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Algemeen ik zoek topic
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: