Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ingegroeide haartjes schaamstreek

+10
Vanilla Queen
Jasmina
Roodtomaatje
Blond
Faye
Monte
Marsy28
Sylvana
Zininzon
Pompoen
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ingegroeide haartjes schaamstreek - Pagina 2 Empty Re: Ingegroeide haartjes schaamstreek

Bericht  Pompoen ma 19 maa 2012 - 1:40

Ja, als het zo blijft, dan stop ik er zeker mee. Scrubben doe ik ook al... pfff ik vind dit stom. Volgens mij komt het gewoon doordat ik zo absurd snel herstel ofzo, hechtingen moeten er bij mij ook altijd na 4 dagen al uit omdat ze anders gaan ontsteken omdat het al helemaal dicht is en mijn lijf ze kwijt wil...

Rauwe biefstuk...wat een gruwelijke omschrijving Laughing. Zo ziet het er gelukkig niet uit en pussige korstjes heb ik ook niet. Gewoon allemaal nare rode bultjes...niet dat dat er nou zo lekker uit ziet, haha maar 't kan dus nog erger.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ingegroeide haartjes schaamstreek - Pagina 2 Empty Re: Ingegroeide haartjes schaamstreek

Bericht  Jade di 20 maa 2012 - 8:24

Ik heb ook een ontzettend geirriteerde huid. Ik scheer mij maximaal 2x per week en soms is dat zelfs nog te vaak!

Na het scheren smeer ik alles in met " na het scheren creme/olie van etos". Als ik alles goed insmeer heb ik veeeel minder last van irritatie! Verder helpt het mij ook om scheergel van gilette te gebruiken EN een goed scheermesje!

Sinds ik dit allemaal gebruik is het echt verbeterd!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Pompoen di 20 maa 2012 - 10:22

't is echt meer de ingegroeide haartjes waar ik last van heb... van alle haartjes die teruggroeien groeit serieus ongeveer de helft in. Dat word rood, geïrriteerd of gaat zelfs een beetje ontsteken. De lotion helpt hier niet tegen en met scheren is het probleem dat ze gelijk beginnen terug te groeien en dan gelijk gaan irriteren... Ik moet op de een of andere manier iets vinden waardoor die haartjes niet ingroeien want dat is het probleem... Snap er eigenlijk niets van!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: