Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

positiekleding

+3
Wennes
Susan
PiP
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

positiekleding - Pagina 2 Empty Re: positiekleding

Bericht  keverke26 vr 24 feb 2012 - 21:59

dit is ook wel een leuke site met veel korting: [url=http://www.casamama.nl]www.casamama.nl[/url] toen ik zwanger was heb ik hier een heel leuk wikkelvestje gekocht voor 10 euro.

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 22:36

Ik heb mijn positiebroeken (ook in de vorige zwangerschap) vooral bij Prenatal gekocht. Shirtjes/jurkjes (al dan niet positie) bij Hema, H&M, The Sting, Prenatal etc.. Heb ook iets van 5 positiebroeken van mijn collega te leen gekregen. Heb jij niet iemand waar je van kunt lenen? Veel zwangerschapsjurkjes/rokjes kun je ook na de zwangerschap zo aan, dus dat vind ik dan niet zonde geld, omdat je het langere tijd kunt gebruiken. Zo heb ik op de Negenmaandenbeurs de beursaanbieding van Prenatal gekocht (dat blauw/zwarte jurkje, maar dan in het grijs/rood) voor maar 25 euro, die kun je ook makkelijk na de zwangerschap nog dragen! smile

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel vr 24 feb 2012 - 22:40

Toen ik zwanger was had ik alleen positiebroeken en 1positiejurk gekocht aangeschaft en voor de rest heb ik over het algemeen mijn eigen keding aangehad. Ik heb veel tuniekjes/lang vallende shirtjes/stretch rokjes en jurkjes. Ook heb ik van mijn zus positiekleding geleend of kocht ik kleding die ik na de bevalling ook nog aan kon.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud