Positiekleding
+8
Dora
snoezel
Bluestar
Muppetje
Puggle
Printje
Viva
tweeling
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Positiekleding
Ik kan niet echt via de zoekfunctie een antwoord vinden maar waar is nou echt leuke positiekleding te koop? En dan niet op internet maar echt in de winkels. Bijons in de stad verkoopt de h&m al geen positiekleding, dus eigenlijk alleen prenatal. Esprit etc wordt dat ook ergens in winkels verkocht weet iemand dat toevallig?
Vinden jullie die positiebroeken ook zo iritant zitten? Die knoop + sticksels duwen alsnog heel hard in mijn buik terwijl de broek dan verder wel goed zit, heel iritant. Ik zoek eigenlijk treggings die je dan met een lang shirtje aan kan doen maar die kan ik nergens vinden, hebben jullie tips???
Vinden jullie die positiebroeken ook zo iritant zitten? Die knoop + sticksels duwen alsnog heel hard in mijn buik terwijl de broek dan verder wel goed zit, heel iritant. Ik zoek eigenlijk treggings die je dan met een lang shirtje aan kan doen maar die kan ik nergens vinden, hebben jullie tips???
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Positiekleding
Het merk mamalicious hangt bij prenatal in de winkels. Dat is wel een leuk merk.
Anders zou je naar een grotere prenatal moeten gaan?
Eerlijk gezegd heb ik al mijn broeken via internet gekocht:P
Dus veel tips heb ik niet.
Oh en ik vind ze juist heerlijk zitten! Heb er nu ook 1 zonder band sinds vandaag, daarbij moet ik denk ik een riem om want die zakt nog wel wat af.
Oh en ik vind ze juist heerlijk zitten! Heb er nu ook 1 zonder band sinds vandaag, daarbij moet ik denk ik een riem om want die zakt nog wel wat af.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik had ook best veel van Miss Etam, die had toen best leuke dingen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Idd prenatal of Miss etam. Of bij de babydump. Ik ben er niet zo in thuis omdat ik gewoon normale kleding draag. Ik heb 2 positiespijker rokjes online gekocht. Broeken draag ik zoiezo nooit en heb ik ook niet
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Viva schreef:Het merk mamalicious hangt bij prenatal in de winkels. Dat is wel een leuk merk.
Wat gek dat het bij mij dan zo vreselijk voelt, heb het liefstaltijd leggings en jurkjes aan maar ik moet broeken aan ivm mijn werk. Waar op internet heb je ze gekocht?
tweeling- Prater
Ik heb veel (te veel). Hoop van Mamalicious, en Prenatal eigen merk. Ik heb overigens wel n hoop online besteld
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Ik heb veel (te veel). Hoop van Mamalicious, en Prenatal eigen merk. Ik heb overigens wel n hoop online besteld
Heb je ook treggings gevonden toevallig
tweeling- Prater
tweeling schreef:Muppetje schreef:Ik heb veel (te veel). Hoop van Mamalicious, en Prenatal eigen merk. Ik heb overigens wel n hoop online besteld
Heb je ook treggings gevonden toevallig
Nee. Wel heb ik, uhm...
Drie spijkerbroeken,
Twee nette broeken
Drie zomerbroeken
Een spijkerrokje
Drie rokjes
Vier jurkjes
En n hele buts shirts.
Heb wel n hoop gekocht op goedkope sites of in de aanbieding ( maakt dat t minder erg?)
Muppetje- Ratel
tweeling schreef:Viva schreef:Het merk mamalicious hangt bij prenatal in de winkels. Dat is wel een leuk merk.
Wat gek dat het bij mij dan zo vreselijk voelt, heb het liefstaltijd leggings en jurkjes aan maar ik moet broeken aan ivm mijn werk. Waar op internet heb je ze gekocht?
1, die nieuwe waarbij ik denk ik een riem om moet, heb ik bij morrisenmara gekocht.
2, waarvan er nog 1 moet binnenkomen, via H&M
En de andere 4 via marktplaats! (merk mamalicious)
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik heb zo ongeveer de hele H&M collectie online besteld, enige wat leuk is. Verder nog wat mamalicious spullen gekregen van een collega, zaten ook wel wat leuke dingen bij en 2 leggings van noppies die fijn zitten.
Gast- Gast
Mamalicious vind ik erg fijne broeken hebben! Bij een grote Prenatal vestiging hebben ze vaak ook leuke dingen hangen!
Bij H&M heb ik ook een broek gekocht, zit ok, maar niet perfect. Leggings vind ik persoonlijk van slechte kwaliteit daar.
Geen idee waar je woont, maar in Utrecht zit een leuk (klein winkeltje..) Werd er helemaal 'hebberig' toen ik daar binnenliep, en zal er bewust niet te vaak komen...
Bij H&M heb ik ook een broek gekocht, zit ok, maar niet perfect. Leggings vind ik persoonlijk van slechte kwaliteit daar.
Geen idee waar je woont, maar in Utrecht zit een leuk (klein winkeltje..) Werd er helemaal 'hebberig' toen ik daar binnenliep, en zal er bewust niet te vaak komen...
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Ik had bij de prenatal 2 mooie broeken gekocht, beide van mamalicious. Ik vond ze super lekker zitten. Het waren van die hele lage broeken (band eigenlijk onder je buik) en dan zo'n grote elastieke soort buikband eraan vast.
Ik had alleen die broek vrij vroeg in mijn zwangerschap gekocht, aan het eind paste ik er niet meer in Had te dikke benen gekregen.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap vooral jurkjes aangehad. Vond ik mooier en stukken lekkerder zitten. Ik had altijd gewoon legging eronder (niet positie). Wel met een lage band, dus dat die band gewoon onder mijn buik zat. Ik droeg ook vrij hoog en naar voren, dus kon prima.
Ik had alleen die broek vrij vroeg in mijn zwangerschap gekocht, aan het eind paste ik er niet meer in Had te dikke benen gekregen.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap vooral jurkjes aangehad. Vond ik mooier en stukken lekkerder zitten. Ik had altijd gewoon legging eronder (niet positie). Wel met een lage band, dus dat die band gewoon onder mijn buik zat. Ik droeg ook vrij hoog en naar voren, dus kon prima.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Waar woon je in de buurt?
Bij ons heeft de H&M ook positiekleding, en anders een prenatal of andere babyzaak.
Bij miss Etam kon ik niet slagen, alleen voor truitjes.
Bij ons heeft de H&M ook positiekleding, en anders een prenatal of andere babyzaak.
Bij miss Etam kon ik niet slagen, alleen voor truitjes.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
tweeling schreef:Ik kan niet echt via de zoekfunctie een antwoord vinden maar waar is nou echt leuke positiekleding te koop? En dan niet op internet maar echt in de winkels. Bijons in de stad verkoopt de h&m al geen positiekleding, dus eigenlijk alleen prenatal. Esprit etc wordt dat ook ergens in winkels verkocht weet iemand dat toevallig?
Kan je deze broek niet stellen? Ik had ook 2 broeken die ik smaller of breeder kon maken. Zat dan aan de zijkant/binnenkant een elastiek met knoopjes.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Bij de Prenatal hier heb je hele mooie spijkerbroeken. Verder heb ik veel online gekocht en miss Etam heeft met een beetje geluk ook hele leuke kleding. Wehkamp heeft ook leuke positiekleding, als je het in de winkel niet kunt vinden.
Verder hier hetzelfde als Puggle, ik draag ( en droeg in mijn zwangerschap ) eigenlijk nooit broeken, maar veel jurkjes. Ik had een paar positiejurken en verder mijn eigen kleding.
Oh ik zie dat je voor je werk broeken moet dragen, dan kun je er niet onderuit natuurlijk.
Verder hier hetzelfde als Puggle, ik draag ( en droeg in mijn zwangerschap ) eigenlijk nooit broeken, maar veel jurkjes. Ik had een paar positiejurken en verder mijn eigen kleding.
Oh ik zie dat je voor je werk broeken moet dragen, dan kun je er niet onderuit natuurlijk.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik heb nog maar 1 positiebroek gekocht en 1 jurkje (voor bruiloft over 2 maanden), verder draag ik nog normale kleding. Ik vind die broek heerlijk zitten, ik kan hem stellen met elastiek aan de binnenkant. Hij is van Mamalicious, gekocht bij Prenatal.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
whoooo muppetje, je bent maar negen mnd zwanger he
Bij l had ik niet veel aan postiemode gekocht, en verwacht nu niets bij te hoeven kopen. Eigenlijk maar twee dingen.
Spijkerrokje prenatal
Zwarte stretchbroek h&m
Verder gewone jurkjes, broeken en shirts gedragen. Draag ze nog altijd. Niet uitgelubberd oid.
Bij l had ik niet veel aan postiemode gekocht, en verwacht nu niets bij te hoeven kopen. Eigenlijk maar twee dingen.
Spijkerrokje prenatal
Zwarte stretchbroek h&m
Verder gewone jurkjes, broeken en shirts gedragen. Draag ze nog altijd. Niet uitgelubberd oid.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:whoooo muppetje, je bent maar negen mnd zwanger he
Spijkerrokje prenatal
Zwarte stretchbroek h&m
Jaja, ik weet t
Muppetje- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: