h&m positiekleding
+2
Pandora
tweeling
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
h&m positiekleding
Kopen jullie ook online via de h&m wel eens positiekleding? Alles wat ik wil hebben is steeds uitverkocht Weet iemand of ze vaak nieuwe dingen op de site hebben?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: h&m positiekleding
's Ochtends vroeg kijken, tussen 6 en 8 uur, verschilt een beetje per dag geloof ik. Dat deed ik tenminste altijd toen ik nog vaak daar kocht.
Gast- Gast
Ik heb positiekleding van H&M.
Moet trouwens zeggen dat ik de broeken wel klein vind vallen hoor, ik draag normaal mat 40/42 maar heb van mijn positiebroeken mt. 44 moeten kopen!
Moet trouwens zeggen dat ik de broeken wel klein vind vallen hoor, ik draag normaal mat 40/42 maar heb van mijn positiebroeken mt. 44 moeten kopen!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Heb nu een lichtgrijze en donkerblauwe broek, ik vind het heerlijk zitten. Wil alleen graag nog een witte strakke en die zijn allemaal uitverkocht in mijn maat, grrrr
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Heb nu een lichtgrijze en donkerblauwe broek, ik vind het heerlijk zitten. Wil alleen graag nog een witte strakke en die zijn allemaal uitverkocht in mijn maat, grrrr
Marktplaats? Of elders op internet?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik ging altijd naar de dichtst bijzijnde H&M winkel met positiekleding!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Pandora schreef:Ik heb positiekleding van H&M.
Ja dat heb ik ook. Keek toevallig vanmorgen nog in mijn broek en die is ook 44 (draag mn positiebroeken nog) terwijl ik normaal 42 had.
Gast- Gast
Ik ben gewoon naar de winkel gegaan, omdat idd ook veel was uitverkocht in mijn maat.
Helaas zit de H&M niet bij mij in de buurt. En de H&M die wel vlakbij is hier, verkoopt geen positiekleding!
Helaas zit de H&M niet bij mij in de buurt. En de H&M die wel vlakbij is hier, verkoopt geen positiekleding!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Welke h&m verkoopt eigenlijk positiekleding in de winkel?
Die hier in de buurt volgens mij niet helaas.
Op internet vis ik er ook altijd naast, zie ik wat leuks, is het weer uitverkocht .
Die hier in de buurt volgens mij niet helaas.
Op internet vis ik er ook altijd naast, zie ik wat leuks, is het weer uitverkocht .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
In Etten-Leur en Breda wordt er positiekleding verkocht.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: