Mijn tiffany
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mijn tiffany
haha sorry ik ben echt een forumvervuiler met al mijn topics. Maar ik heb mijzelf ten huwelijk gevraagd vandaag
Gast- Gast
Re: Mijn tiffany
mhuhaha
waar blijft die echte dan= heb wel zin in een chocolademan met je vrijgezellen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Goochempie schreef:mhuhaha
Ja ik vraag het elke dag aan mijn vriend mij hij heeft even geen centjes hahaha
We kunnen ook wel een "Faux Vrijgezellenfeest" houden, niemand die het hoeft te weten hoor
Gast- Gast
Punk'd schreef:Goochempie schreef:mhuhaha
We kunnen ook wel een "Faux Vrijgezellenfeest" houden, niemand die het hoeft te weten hoor
true, ik heb al eens gedaan alsof ik ging trouwen met vriendinnen in de kroeg, ik was 17 maar iedereen geloofde het en gaf me gratis drinken
ik wil ook shoppen... maar ben zo blut!
Guus- Kletskop
Gaaf!!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goochempie schreef:Punk'd schreef:Goochempie schreef:mhuhaha
true, ik heb al eens gedaan alsof ik ging trouwen met vriendinnen in de kroeg, ik was 17 maar iedereen geloofde het en gaf me gratis drinken
Ik ben nu ook blut na die ring hoor
Haha nee serieus.. Ik moet ook even rustig doen. Heb steeds minder werk en vanaf 16 maart ben ik waarschijnlijk werkloos.. Help.. Hoe moet dat nu met mijn shopverslaving.
Ga ik zelf kleding maken Wordt je mijn modelleke.. jaaa leukk gaan we doen
Gast- Gast
Me .
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:Goochempie schreef:Punk'd schreef:Goochempie schreef:mhuhaha
Ik ben nu ook blut na die ring hoor
Haha nee serieus.. Ik moet ook even rustig doen. Heb steeds minder werk en vanaf 16 maart ben ik waarschijnlijk werkloos.. Help.. Hoe moet dat nu met mijn shopverslaving.
Ga ik zelf kleding maken Wordt je mijn modelleke.. jaaa leukk gaan we doen
jaaa leuk!
ik ben ook weer dingen aan het opknappen, (ben nhu allemaal pareltjes op bloemetjes aan het naaien om een saai jurkje op te leuken
ik heb wel een naaimachine!
damn, kom eens deze kant op wonen jij!
Guus- Kletskop
Jaa dat wil ik zo graag he! Dan kunnen we allemaal leuke dingen doen Of niet.. gewoon lekker thee drinken
Nog 2 jaar wachten dan is mijn vriend klaar met mijn studie en verhuist hij mee naar the wild wild west
Nog 2 jaar wachten dan is mijn vriend klaar met mijn studie en verhuist hij mee naar the wild wild west
Gast- Gast
Punk'd schreef:Jaa dat wil ik zo graag he! Dan kunnen we allemaal leuke dingen doen Of niet.. gewoon lekker thee drinken
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:Punk'd schreef:Jaa dat wil ik zo graag he! Dan kunnen we allemaal leuke dingen doen Of niet.. gewoon lekker thee drinken
hahaha ik dacht er ineens aan dat een jaar geleden (in het weekend) verhuisde ik naar mijn kamer in Amsterdam.. Een jaar geleden + 4 weken verhuis ik weer terug
Gast- Gast
Punk'd schreef:Goochempie schreef:Punk'd schreef:Jaa dat wil ik zo graag he! Dan kunnen we allemaal leuke dingen doen Of niet.. gewoon lekker thee drinken
hahaha ik dacht er ineens aan dat een jaar geleden (in het weekend) verhuisde ik naar mijn kamer in Amsterdam.. Een jaar geleden + 4 weken verhuis ik weer terug
jaaa maar toen was je alleen,
je bent inmiddels al mijlen verder! en tegen die tijd heb je van NY geleerd, dan kan je het hier al helemaal aan!
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:Punk'd schreef:Goochempie schreef:Punk'd schreef:Jaa dat wil ik zo graag he! Dan kunnen we allemaal leuke dingen doen Of niet.. gewoon lekker thee drinken
jaaa maar toen was je alleen,
je bent inmiddels al mijlen verder! en tegen die tijd heb je van NY geleerd, dan kan je het hier al helemaal aan!
Jaa ik moet gewoon mensen om mij heen hebben. En ik dacht dat ik dat niet nodig had (zelfkennis hier joh haha)
Gast- Gast
Goocheemm wat gaan we eigenlijk doen die 30 mrt. Jou lieve hond aaien dat staat wel op mijn lijstje. En voor het eerste in mijn leven sushi eten..
Gast- Gast
we kunnennnnn...
shoppen in DH, even ploffen en thee e.d. (of natuurlijk de eerste fles wijn open) en party outfits aan -> sushi eten in Scheveningen darna Crazy Piano's? rollend naar huis jij een beeb mogen in de logeerkamer op het superdeluxe luchtbed met dekbedjes en de volgende ochtend kunnen we lekker wakker worden op het strand met Nala
dat was zo ongeveer het plan
en mn vriend hobbelt er zo af en toe tussendoor
shoppen in DH, even ploffen en thee e.d. (of natuurlijk de eerste fles wijn open) en party outfits aan -> sushi eten in Scheveningen darna Crazy Piano's? rollend naar huis jij een beeb mogen in de logeerkamer op het superdeluxe luchtbed met dekbedjes en de volgende ochtend kunnen we lekker wakker worden op het strand met Nala
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:we kunnennnnn...
Jaaah I'm soo in .. Nee serieus ik heb er echt heel veel zin in. Lijkt mij super gezellig.
Ik heb wel zin om te partyén met jullie chickss
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: