Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

afscheidscadeau voor de zusters

+15
Error
TukTuk
CCC
teletascha
Mom-Of-3
Sylvana
Happydobby
Shy
Caribbeanlover
mzcharlotte
blondje1313
Atelier Madame
Lady4
Jilke
Lejow
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Lejow za 25 feb 2012 - 6:23

Mom-Of-2 schreef:Of een gipsafdruk van handje en/ of voetje

Ik vrees dat dat ergens verdwijnt..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  teletascha za 25 feb 2012 - 22:08

Ik zou zelf juist gaan voor iets niet te blijvends, denk ik. Over een half jaar zijn ze alweer 50 kindjes verder (maar B. blijft natuurlijk wel de leukste!) dus dan weten ze op de afdeling ook niet meer wie wie was. Dat van die voetencreme vond ik zelf wel origineel.

WIj hadden trouwens voor de babyborrel een kleine attentie aan iedereen meegegeven: b2 bonbons met de naam van Fiene erop en de geboortedatum. Als mensen het willen bewaren, dan kan dat, en anders eten zij ze op.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Lejow za 25 feb 2012 - 22:14

b2 bonbons?


Ja daar heb je inderdaad gelijk in teletasha..
Ik ga denk ik inderdaad voor zo'n sticker/pennen pakket, en een pakketje met allerlei leuke maskertjes en dingen. Kunnen ze dat laatste onderling verdelen.
En dan misschien , doe eens gek haha, toch wat lekkers erbij..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  teletascha za 25 feb 2012 - 22:38

Lejow schreef:b2 bonbons?


Ja daar heb je inderdaad gelijk in teletasha..
Ik ga denk ik inderdaad voor zo'n sticker/pennen pakket, en een pakketje met allerlei leuke maskertjes en dingen. Kunnen ze dat laatste onderling verdelen.
En dan misschien , doe eens gek haha, toch wat lekkers erbij..



sorry tikfoutje: ik wilde gewoon tikken 2 bonbons...
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Lejow za 25 feb 2012 - 23:08

Haha Very Happy
Ik dacht al, wat zijn dat voor hippe dingen dan? Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  CCC za 25 feb 2012 - 23:19

Je hebt ook van die leuke theedozen, waar je een foto in kunt doen... Daar wat lekkere theesoorten in, misschien kun je een handafdrukje met verf erop zetten ofzo... Thee word over het algemeen wel vrij veel gedronken toch, en dan kan je er misschien wat lekkers bij doen voor die dag van het afscheid ofzo

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  CCC za 25 feb 2012 - 23:21

Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Dank je wel CBL!
Wat mij betreft maakt het niet zo uit wat er van me op internet staat, maar voor haar wil ik dat gewoon niet. Vandaar alleen de B afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 561177

En inderdaad, er lijnen er heel veel en dat vind ik zonde.
En vetvrij, met al die marsepein en fondant zit er niet echt in Laughing

Zeepjes zijn ook wel leuk inderdaad, alleen dan zou ik aan elke zuster een leuk zakje willen geven, en aangezien ze TIG zusters heeft, wordt dat een duur geintje haha
Ik vond het muismat idee wel leuk (alleen even kijken of ze bij hun computers wel een muismat gebruiken..)



Ik heb haar naam eerder wel zien staan door jou. Ach ja.

scratch

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 23:26

chococupcake schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Dank je wel CBL!
Wat mij betreft maakt het niet zo uit wat er van me op internet staat, maar voor haar wil ik dat gewoon niet. Vandaar alleen de B afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 561177

En inderdaad, er lijnen er heel veel en dat vind ik zonde.
En vetvrij, met al die marsepein en fondant zit er niet echt in Laughing

Zeepjes zijn ook wel leuk inderdaad, alleen dan zou ik aan elke zuster een leuk zakje willen geven, en aangezien ze TIG zusters heeft, wordt dat een duur geintje haha
Ik vond het muismat idee wel leuk (alleen even kijken of ze bij hun computers wel een muismat gebruiken..)



Ik heb haar naam eerder wel zien staan door jou. Ach ja.

scratch

CBL haar naam heeft er ook wel eens gestaan.. Snap niet waarom ze dan cbl als naam kiest..:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  TukTuk za 25 feb 2012 - 23:40

Ik zou zelf ook niet iets met een foto er op doen ofzo, om eerder genoemde redenen.
Misschien anders een lekkere fruitmand maken?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Error zo 26 feb 2012 - 0:51

Dat theedoos idee vind ik ook heel leuk!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 2:16

Lejow schreef:b2 bonbons?


Ja daar heb je inderdaad gelijk in teletasha..
Ik ga denk ik inderdaad voor zo'n sticker/pennen pakket, en een pakketje met allerlei leuke maskertjes en dingen. Kunnen ze dat laatste onderling verdelen.
En dan misschien , doe eens gek haha, toch wat lekkers erbij..
Erg leuk, ik denk zeker dat ze dat wel waarderen en daarmee benoem je ook nog eens de waarde die het dagboekje voor jullie op dit moment heeft en later voor B. zal hebben. En de maskertjes zijn natuurlijk altijd lekker voor de dames smile Denk dat dit echt wel gewaardeerd wordt en het is origineler dan altijd maar de doos Merci Wink haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Lejow zo 26 feb 2012 - 6:37

Dat denk ik ook Mila!
En wat lekkers kan er altijd nog bij Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  *Troela* zo 26 feb 2012 - 6:41

Ik vind het ook een erg leuk idee voor de dagboekjes! Zeker orgineel smile

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Monte zo 26 feb 2012 - 6:58

Oh ik vind dat een super leuk idee. Dan kunnen ze de dagboekjes die komen opleuken(eventueel met pennen in kleurtjes) en zelf ook nog wat om te relaxen. Ik denk dat ze daar erg blij mee zullen zijn(ik zou dat zeker zijn).
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Lejow zo 26 feb 2012 - 7:08

Dat wordt inslaan bij de action Twisted Evil
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 7:18

Net gemist in het vorige topic, welke foto is het geworden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Lejow zo 26 feb 2012 - 7:32

Chipp schreef:Net gemist in het vorige topic, welke foto is het geworden?

Foto 2!
Met handje voor haar mondje, en hartjes pleister.
De zwarte streepjes die links op de foto stonden, vallen er op de canvas net van af!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 8:01

Lejow schreef:
Chipp schreef:Net gemist in het vorige topic, welke foto is het geworden?

Foto 2!
Met handje voor haar mondje, en hartjes pleister.
De zwarte streepjes die links op de foto stonden, vallen er op de canvas net van af!

Mooi, het is echt een prachtige meid I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Elsje zo 26 feb 2012 - 8:06

Weet niet of dat al gezegt is hoor maar je hebt bij de action van die kleine lijstjes waar je haar voetje of hand afdrukje in kan doen. Misschien is dat leuk?

En dat idee van jou "knap" zakje Een soepstengel met een cuppesoep en dan een tekst er bij dat ze de spulletjes pakt en nu naar huis mag.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Lejow zo 26 feb 2012 - 8:10

Dat is misschien ook wel leuk, alleen vind ik het lastige aan 'losse' bedankjes, dat ik niet precies weet hoeveel zusters er zijn en dat ze niet allemaal voor B. gezorgd hebben.

Maar zoals het er nu voor staat ga ik voor een pennen/sticker pakket, een mandje met allerlei verzorgingsspulletjes voor de voeten en toch iets kleins lekkers erbij.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Caribbeanlover zo 26 feb 2012 - 9:02

Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Dank je wel CBL!
Wat mij betreft maakt het niet zo uit wat er van me op internet staat, maar voor haar wil ik dat gewoon niet. Vandaar alleen de B :)

En inderdaad, er lijnen er heel veel en dat vind ik zonde.
En vetvrij, met al die marsepein en fondant zit er niet echt in :lol:

Zeepjes zijn ook wel leuk inderdaad, alleen dan zou ik aan elke zuster een leuk zakje willen geven, en aangezien ze TIG zusters heeft, wordt dat een duur geintje haha
Ik vond het muismat idee wel leuk (alleen even kijken of ze bij hun computers wel een muismat gebruiken..)



Ik heb haar naam eerder wel zien staan door jou. Ach ja.

*zucht*..
Eigengereid mens ben je ook, dacht dat je door het compliment toch nog wat sociale skilzz beheerste, maar helaas.
Las net je opmerking in de topic van prins Friso, en nu dit..
Ik word er eerlijk gezegd gewoon pissig van..

*oh en edit.. Volgens mij bepaal ik nog altijd of ik de naam van mijn dochter hier wil wel of niet hebben, en niet jij...*



Oh excuse me hoor koningin Lejow! Ik vroeg mij gewoon af waarom de naam er eerder wel volledig stond dus ff niet zo overdreven reageren zeg!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Lejow zo 26 feb 2012 - 9:04

king
En buigen nu, jij onderdaan...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Printje zo 26 feb 2012 - 9:17

hahahaha Lejow.



Misschien is het ook een leuk idee, weet alleen niet of het te realiseren is, om een soort mini workshop cupcakes maken te geven. jij bent daar kei goed in en veel mensen vinden zoiets wel leuk om te doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Lejow zo 26 feb 2012 - 9:40

Klinkt inderdaad leuk Print! Alleen zijn ze met zooooooveel zusters, de ene heeft straks heel veel voor haar gezorgd, de andere een enkele keer, en velen ook helemaal niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 10:39

Lejow schreef:Dat is misschien ook wel leuk, alleen vind ik het lastige aan 'losse' bedankjes, dat ik niet precies weet hoeveel zusters er zijn en dat ze niet allemaal voor B. gezorgd hebben.

Maar zoals het er nu voor staat ga ik voor een pennen/sticker pakket, een mandje met allerlei verzorgingsspulletjes voor de voeten en toch iets kleins lekkers erbij.
Super leuk afscheidskado voor de zusters! Wordt denk ik enorm gewaardeerd. En iets lekker is altijd goed hoor, ze zeggen allemaal dat ze lijnen, maar ondertussen is het de volgende dag toch allemaal op Wink
Nu hopen dat jullie het kado snel kunnen gaan geven en dat B. lekker mee naar huis mag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeau voor de zusters - Pagina 2 Empty Re: afscheidscadeau voor de zusters

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum