Afscheidscadeau gezocht!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afscheidscadeau gezocht!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Ik zoek als afscheidscadeau voor mijn stage (een woonvorm voor licht verstandelijk beperkte volwassen met gedragsproblemen) een kookboek. Nu kan ik op Bol.com weinig boeken vinden die geschikt zijn. Ja, kinderkookboeken, maar dat ik het niet helemaal. Hebben jullie nog tips?
Deze heb ik tot nu toe: kookboek
Daarnaast zoek ik 3 á 4 (het liefst) witte effen kookschorten die ik zelf kan beschrijven. Weet iemand zo waar ik deze kan kopen?
Alvast bedankt!
Ik zoek als afscheidscadeau voor mijn stage (een woonvorm voor licht verstandelijk beperkte volwassen met gedragsproblemen) een kookboek. Nu kan ik op Bol.com weinig boeken vinden die geschikt zijn. Ja, kinderkookboeken, maar dat ik het niet helemaal. Hebben jullie nog tips?
Deze heb ik tot nu toe: kookboek
Daarnaast zoek ik 3 á 4 (het liefst) witte effen kookschorten die ik zelf kan beschrijven. Weet iemand zo waar ik deze kan kopen?
Alvast bedankt!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Afscheidscadeau gezocht!
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/kook-op-eigen-benen-met-fokke-sukke/1001004002082385/index.html
Deze gebruiken wij op het werk regelmatig voor de jongeren (licht verstandelijk beperkt)
Deze gebruiken wij op het werk regelmatig voor de jongeren (licht verstandelijk beperkt)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik weet wel iets leuks.. kleine canvasdoekjes voor ieder 1 en dan ze dan allemaal een schilderij laten maken en deze canvas doekjes aan elkaar vast maken, doormiddel van een harde plaat aan de achterkant. Dan hebben ze een mooi 'kunstwerkje' van allen samen, om in huis te hangen.
Het mooiste is dan om 1 afbeelding van een schilderij te verdelen, zodat ze allemaal 1 stukje na maken.
edit: dit is wel iets heel anders dan een kookboek, maar wel super leuk ( al zeg ik het zelf )
Het mooiste is dan om 1 afbeelding van een schilderij te verdelen, zodat ze allemaal 1 stukje na maken.
edit: dit is wel iets heel anders dan een kookboek, maar wel super leuk ( al zeg ik het zelf )
Gast- Gast
@Razz88: Dat is opzicht een heel leuk idee! Maar... Qua deco dingen kan ik heel weinig. Omstreeks september gaat de groep verhuizen. Dan word de groep door 4 gesplitst en in een huis over vier woongroepen verdeeld (beetje vaag uitgelegd) Dat betekend dat er strsks ook vier keukens zijn. Vandaar de keuze voor een kookboek en vier schorten, die ik ga versieren. Dan heeft iedere groep een afscheidscadeau. Daarnaast is het op koken gericht, omdat ik daar afgelopen jaar veel aandacht aan heb besteedt..
Penny Blossom- Prater
Inge schreef:http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/kook-op-eigen-benen-met-fokke-sukke/1001004002082385/index.html
Deze is leuk! Vooral de droge humor van Fokke en Sukke. Daar zijn ze op de groep verzot op!
Penny Blossom- Prater
BlackRabbit schreef:Inge schreef:http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/kook-op-eigen-benen-met-fokke-sukke/1001004002082385/index.html
Deze is leuk! Vooral de droge humor van Fokke en Sukke. Daar zijn ze op de groep verzot op!
Sommige jongeren bij ons op het werk gebruiken deze vaak (vooral de iets oudere jongeren). Binnenkort gaat 1 jongen begeleid zelfstandig wonen en dan krijgt hij dit boek ook als afscheidscadeau.
Recepten zijn vrij makkelijk beschreven, plaatjes erbij wat vaak wel aanspreekt en verschillende recepten
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Soortgelijke onderwerpen
» Afscheidscadeau collega's
» Afscheidscadeau leidsters KDV
» afscheidscadeau voor de zusters
» Afscheidscadeau ideeën voor collega gevraagd
» Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep
» Afscheidscadeau leidsters KDV
» afscheidscadeau voor de zusters