Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+7
Sarah1985
Cheesegirl
slaatje
Lotus
Antibes
Bimbam
Caroow
11 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  Caroow do 23 feb 2012 - 18:27

Goedemorgen!

Ik ben aan het wachten op mijn collega's voor mijn werk. Er is er al een en die stinkt zo uit haar mond dat ik maar doe alsof ik heel druk ben op mijn telefoon.. Ik wil niet met haar praten Embarassed Embarassed : En jullie, ook al aan het werk of lekker uitslapen?

Fijna dag iig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 18:58

Heb je geen kaugom die je haar aan kunt bieden?

Ik ben gaar, had gisteravond nog iets van werk en ging om 1 uur slapen. Nu weer aan de (gewone) bak. Twijfel nog waar ik zal beginnen. Maar snel douchen en onderweg, zolang heb ik niet. Vanmiddag cursus, ben benieuwd. We gaan met de vrouwen allemaal mannendingen leren haha Very Happy.

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Bimbam do 23 feb 2012 - 18:59

Goedemorgen!

Ik moet straks ook werken. Kan dus helaas niet uitslapen. Jammer, want ik ben nog wel ontzettend moe... Maar gelukkig is dit de laatste werkdag deze week. Ik hoop dat het rustig is op mijn werk, zodat ik lekker vroeg weekend heb!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 19:32

Mogguh,

Ik heb onwijs hoofdpijn, maar stap zo op de fiets naar werk toe! Hopelijk rond 3u klaar en dan doe ik niks meer! Lekker bankhangen & relaxen met mijn vriend samen.

Fijne dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 19:37

Goedemorgen !

Hier ook iemand met een beetje hoofdpijn blegh. Ik hoop dat het zo weg trekt want ik moet gaan werken tot 17.00 en daar heb ik eigenlijk al geen zin in vandaag

Fijne dag allemaal !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 19:51

Morning,

Hier niet echt geweldig geslapen. Kids waren aan het spoken.

Vandaag een drukke dag, veel poetsen in het nieuwe huis, want morgen gaan we over. Raar idee dat we vannacht de laatste nacht hier slapen.

Fijne dag all!

Gast
Gast

Bericht  Antibes do 23 feb 2012 - 19:55

Ik

Haat

Opstaan

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Lotus do 23 feb 2012 - 19:56

Goedemorgen,

Spannend Doedel! Ik hoop dat je een fijne laatste nacht hebt in dit huis!

Ik heb redelijk geslapen. Over twee uur heb ik beeldende therapie. Daarna even naar Ixta Noa om wat dingetjes te bespreken en voor het gezellige. Dan snel naar huis, wat eten, spullen voor het weekend bij elkaar rapen en dan naar de makelaar om de voorlopige koopovereenkomst voor mijn appartementje te tekenen. Het begint nu eindelijk door te dringen en echt te voelen. Mijn jongste broertje gaat mee voor de support, wat ik wel erg prettig vind. Dan kan ik het in ieder geval met iemand delen. Daarna ga ik met hem naar het huis van mijn moeder, war we het weekend met z'n tweeën zijn.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Bericht  slaatje do 23 feb 2012 - 20:20

Lotus schreef:Goedemorgen,

Spannend Doedel! Ik hoop dat je een fijne laatste nacht hebt in dit huis!

Ik heb redelijk geslapen. Over twee uur heb ik beeldende therapie. Daarna even naar Ixta Noa om wat dingetjes te bespreken en voor het gezellige. Dan snel naar huis, wat eten, spullen voor het weekend bij elkaar rapen en dan naar de makelaar om de voorlopige koopovereenkomst voor mijn appartementje te tekenen. Het begint nu eindelijk door te dringen en echt te voelen. Mijn jongste broertje gaat mee voor de support, wat ik wel erg prettig vind. Dan kan ik het in ieder geval met iemand delen. Daarna ga ik met hem naar het huis van mijn moeder, war we het weekend met z'n tweeën zijn.

Fijne dag allemaal!

Gefeliciteerd alvast met je nieuwe huisje. Spannend hoor, en fijn dat je broertje meegaat. Veel plezier ermee! Wat ik me trouwens al een tijdje afvraag: wat is Ixta Noa?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lotus do 23 feb 2012 - 20:23

Dankjewel, Slaatje. Info over Ixta Noa kun je hier vinden: http://www.ixtanoa.nl/
Ik ga altijd naar een praktijkhuis voor mensen met een eetstoornis. Daar kan ik dingen bespreken waar ik tegenaan loop en gewoon gezellig kletsen met anderen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Bericht  Cheesegirl do 23 feb 2012 - 20:31

Goedemorgen,

Ik wilde vandaag uitslapen op mijn vrije dag, maar mijn vriend hoorde zijn wekker weer is niet en ik wel! Twisted Evil Dus nu nog maar lekker een tijdje in bed liggen om wakker te worden. Vanmiddag even stoffen en stofzuigen. Eind van de middag komt een vriendin hier eten en vanavond gezellig bankhangen.

Fijne dag allemaal
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 20:31

Goedemorgen!

Ik ben mijn spullen aan het pakken, want ga lekker met mijn vriend een nachtje naar de kust. Even lekker uitwaaien!

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 do 23 feb 2012 - 21:36

goedemorgen
Hier begint het kut. Net tegen een hoge stoeprand gereden met inparkeren. Nu ligt mn bumper er half af heel fijn.
Verder moet ik werken tot 12 en dan weekend
Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flippin' Bitch do 23 feb 2012 - 21:48

@ Sarah: ohh wat een schijtbegin van je dag zeg.
@ Lotus: wat leuk dat je een appartement hebt!

Ik werd volstrekt uit het niets om 5.45 wakker en kon niet meer slapen, ging er ook pas om 01.00 in dus niet echt lekker geslapen. Ik had woensdag autopech, lampjes-op-dashboard-ellende & koelvloeistof die onder m'n dop vandaan kwam stomen. Anwb had het voor even gerepareerd zodat ik weer naar Zeeland kon. Gisteren auto naar de garage gebracht, maar 's avonds waren ze nog niet klaar. Heb 'm maar laten staan vannacht. Ze zouden er vandaag meteen om 8.00 weer mee verder gaan en dan is ie in de loop van ochtend klaar. Vanmiddag naar mijn verzorgpaard & dan vanavond werken tot 's nachts (waardoor ik dus baal dat ik zo slecht heb geslapen).

Werkse & fijne dag iedereen!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  dolfijntje24 do 23 feb 2012 - 21:52

Goeiemorgen allemaal. Straks komen mijn schoonmoeder en zusje op de koffie en ze blijven lunchen. Ik heb glasverf gekocht dus ik ga eens een poging wagen om een vaas te beschilderen. Vanavond lekker bankhangen. Na 3 weken verkouden te zijn, wordt het niet minder en begin ik nu te hoesten en heb ik een ontstoken oog. Ik voel me al weken lichamelijk niet goed. Hopelijk gaat het eens weg. Heb nog steeds last van veel slijm.

Fijne dag allemaal.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Ibbeltje do 23 feb 2012 - 21:52

Goedemorgen!

Was eerst om 5 uur al waker, gelukkig daarna nog in slaap gevallen tot 9 uur half 10 ergens.
Vandaag lekker in huis rommelen (=opruimen, poetsen en wasjes doen en zo) en verder niet veel.

Fijne dag allemaal!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Raindrop do 23 feb 2012 - 23:05

Goedemorgen!

Ik heb goed geslapen en heb vandaag heerlijk een dagje vrij! Ben ook jarig vandaag dus dat komt extra goed uit!
Vandaag ga ik mijn verjaardag vieren en vanavond ga ik samen met mijn vriend uit eten.

Fijne dag allemaal!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud