DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Dan baal je inderdaad. Maar toch ben ik ook voor niet altijd maar alles kopen omdat je anders spijt hebt.Zelda schreef:Ik had dat met een super mooie rok van Steps in de sale. Het was een soort ballerina rok, echt mooi. Afgeprijst naar 15 euro en mijn maat. Ik heb m toen niet gekocht
Gast- Gast
Ik ook niet hoor, alleen als ik het echt wil hebben ben een enorme twijfelkont met kopen.Smikkell schreef:Dan baal je inderdaad. Maar toch ben ik ook voor niet altijd maar alles kopen omdat je anders spijt hebt.Zelda schreef:Ik had dat met een super mooie rok van Steps in de sale. Het was een soort ballerina rok, echt mooi. Afgeprijst naar 15 euro en mijn maat. Ik heb m toen niet gekocht
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan baal je inderdaad. Maar toch ben ik ook voor niet altijd maar alles kopen omdat je anders spijt hebt.Zelda schreef:Ik had dat met een super mooie rok van Steps in de sale. Het was een soort ballerina rok, echt mooi. Afgeprijst naar 15 euro en mijn maat. Ik heb m toen niet gekocht
Nee oke maar over de tafel heb je het wel op het forum over gehad en dan zit hij je toch best hoog denk ik
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:Ik ook niet hoor, alleen als ik het echt wil hebben ben een enorme twijfelkont met kopen.Smikkell schreef:Dan baal je inderdaad. Maar toch ben ik ook voor niet altijd maar alles kopen omdat je anders spijt hebt.Zelda schreef:Ik had dat met een super mooie rok van Steps in de sale. Het was een soort ballerina rok, echt mooi. Afgeprijst naar 15 euro en mijn maat. Ik heb m toen niet gekocht
Dat had ik met een jurkje van steps. Ik was meteen helemaal verliefd erop alleen was hij toen 100 euro.
Ik maar wachten en wachten en een tijdje later hing hij daar voor 35 euro.
Het enige verschil met jullie is dat ik hem WEL gekocht heb en dus geen spijt hier hahahaah
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemiddag by the way
Stuiterbal- Kletskop
Ik ga boodschappen doen, daarna de enorme stapel afwas doen () en dan aan de kipsandwiches beginnen. Ik hoop zo dat ze lukken...
Gast- Gast
Ja, denk al drie dagen aan die tafel. Gister ook nog even daar geweestIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Dan baal je inderdaad. Maar toch ben ik ook voor niet altijd maar alles kopen omdat je anders spijt hebt.Zelda schreef:Ik had dat met een super mooie rok van Steps in de sale. Het was een soort ballerina rok, echt mooi. Afgeprijst naar 15 euro en mijn maat. Ik heb m toen niet gekocht
Nee oke maar over de tafel heb je het wel op het forum over gehad en dan zit hij je toch best hoog denk ik
Hij staat alleen helemaal uit elkaar, ergens achter. Je ziet eigenlijk niet eens dat ze hem hebben. Mijn ekster-ogen vielen er op Maar daardoor kan ik moeilijk zien hoe hij is. Het blad is best dik, dus ik kan m nooit zelf thuis krijgen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ga boodschappen doen, daarna de enorme stapel afwas doen () en dan aan de kipsandwiches beginnen. Ik hoop zo dat ze lukken...
Lekker !!!
Stuiterbal- Kletskop
Zelda schreef:Ik ga boodschappen doen, daarna de enorme stapel afwas doen () en dan aan de kipsandwiches beginnen. Ik hoop zo dat ze lukken...
Succes!
Heej Stella!
Smikkell ja daarom doen!
succes zelda,
en kan je `m dan niet lichtjes in elkaar zetten? Gewoon de onderdelen op elkaar leggen dat je dan toch een idee hebt van hoe de tafel is.
en kan je `m dan niet lichtjes in elkaar zetten? Gewoon de onderdelen op elkaar leggen dat je dan toch een idee hebt van hoe de tafel is.
Gast- Gast
Ik wil een nieuwe jurk maar ben inspiratieloos wat betreft wat ik nou echt leuk vind en bij me zou passen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hoi! Ik ga vanavond naar het Zwanenmeer
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Maar als ze hem wel komen brengen, dan moet ik ze dus binnen laten
Eh ja denk het wel...of ze moeten hem voor bij je deur zetten
Smikkell schreef:Maar als ze hem wel komen brengen, dan moet ik ze dus binnen laten
Whahahaha ! Arme Smikk!
Erin- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Hoi! Ik ga vanavond naar het Zwanenmeer
Jeej!
Hoe was je afscheid?
Leuk! We hebben een spelletje gedaan, Kamikaze piloot. Dat is zo grappig, ken je het heel toevallig?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oh wat gaaf Alex, ik ben echt jaloers op je
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hem!!! Dat wil zeggen... ze komen hem nu brengenErin schreef:Smikkell schreef:Maar als ze hem wel komen brengen, dan moet ik ze dus binnen laten
Whahahaha ! Arme Smikk!
15 euro inc. thuis brengen. Dat was ook mijn max. En ik kreeg de vaas die ik vond er gratis bij.
Hij is alleen wel echt te groot voor in mijn huis..
Gast- Gast
Bedoel je Stef stuntpiloot?Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Hoi! Ik ga vanavond naar het Zwanenmeer
Jeej!
Hoe was je afscheid?
Leuk! We hebben een spelletje gedaan, Kamikaze piloot. Dat is zo grappig, ken je het heel toevallig?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb hem!!! Dat wil zeggen... ze komen hem nu brengenErin schreef:Smikkell schreef:Maar als ze hem wel komen brengen, dan moet ik ze dus binnen laten
Whahahaha ! Arme Smikk!
15 euro inc. thuis brengen. Dat was ook mijn max. En ik kreeg de vaas die ik vond er gratis bij.
Wow, wat gaaf!!! Ik zei toch dat je het moest proberen Hoe groot is ie? En ik wil zo wel een foto zien hoor!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ik heb hem!!! Dat wil zeggen... ze komen hem nu brengenErin schreef:Smikkell schreef:Maar als ze hem wel komen brengen, dan moet ik ze dus binnen laten
Whahahaha ! Arme Smikk!
Damn jij bent echt goed in shoppen he!
Wij willen foto's!!
Erin- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: