DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Met mij gaat het goed, Lily!
Met jou, buiten je verkoudheid?
Met jou, buiten je verkoudheid?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
is rush er eigenlijk nog? Ben benieuwd hoe het met dat %^&* vrouwtje is afgelopen die niet akkoord ging met het 50-50 van de schade.
Gast- Gast
Hee Snoes!
Even een vraagje over het steelpannetje. Heb je serieus interesse of zie je er toch vanaf? Ik vind 't geen probleem om 'm voor je te bewaren, maar als je 'm niet wilt, geef ik 'm met de rest van de set aan Leska anders kom ik 'm aan de straatstenen niet meer kwijt waarschijnlijk als los pannetje
Even een vraagje over het steelpannetje. Heb je serieus interesse of zie je er toch vanaf? Ik vind 't geen probleem om 'm voor je te bewaren, maar als je 'm niet wilt, geef ik 'm met de rest van de set aan Leska anders kom ik 'm aan de straatstenen niet meer kwijt waarschijnlijk als los pannetje
Gast- Gast
He Bruce!
Ja, ik ben echt geïnteresseerd. Leska komt de rest bij jou thuis ophalen en ze wilde het steelpannetje voor mij meenemen. Ik zie haar 10 maart toch, dus dan geeft zij het aan mij.
Ja, ik ben echt geïnteresseerd. Leska komt de rest bij jou thuis ophalen en ze wilde het steelpannetje voor mij meenemen. Ik zie haar 10 maart toch, dus dan geeft zij het aan mij.
Snoes- Lady Post-a-lot
June schreef:Of we kidnappen Leska en Snoes en geven alles aan mij ?
Snoes- Lady Post-a-lot
te laat is te laat June En als snoes geen interesse had, had ze ook niet gereageerd neem ik aan
Gast- Gast
Oh ken je Leska? Haha da's helemaal handig dan! Nou, perfect!Snoes schreef:He Bruce!
Gast- Gast
Hoi!
Morgenmiddag ga ik de voorlopige akte voor mijn appartementje tekenen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik ken Leska al een aantal jaren haha. Heb haar ooit gemeet toen het oude forum er nog was en sindsdien hebben we altijd contact gehouden. Ze bood het gisteren al aan om het steelpannetje voor mij mee te nemen, de lieverd!
Snoes- Lady Post-a-lot
Lotus, wat fijn!
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha, sorry trouwens dat ik zo lomp door het gesprek heen kom schreeuwen.
Ik wil geen droger, maar bedankt.
Ik wil geen droger, maar bedankt.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Misschien moet je 'm ook in de vraag&aanbod-pijler zetten?Lily schreef:ik heb hier nog wel eventueel een droger in de aanbieding voor 50 euro
Snoes- Lady Post-a-lot
Lotus schreef:Hoi!
Gast- Gast
ja dat zal ik eens doen, ik bedenk me overdag alleen steeds dat ik als ik thuis kom even moet kijken naar het merk e.d. maar dat vergeet ik dus steeds
Gast- Gast
Snoes schreef:Misschien moet je 'm ook in de vraag&aanbod-pijler zetten?Lily schreef:ik heb hier nog wel eventueel een droger in de aanbieding voor 50 euro
Wat leuk, Lotus!
Nu ga ik echt weer wat doen.
Gast- Gast
Aah ok! Heette ze op het oude forum ook al Leska? Ik heb vaag het gevoel dat ik enigszins moet weten wie erachter schuilt (niet dat ik haar IRL ken), maar op het huidige forum is ze niet zo actief.Snoes schreef:Ja, ik ken Leska al een aantal jaren haha. Heb haar ooit gemeet toen het oude forum er nog was en sindsdien hebben we altijd contact gehouden. Ze bood het gisteren al aan om het steelpannetje voor mij mee te nemen, de lieverd!
Gast- Gast
Ja, op het oude forum had ze ook Leska als forumnaam, al was ze daar ook niet héél erg actief hoor.Bruce schreef:Aah ok! Heette ze op het oude forum ook al Leska? Ik heb vaag het gevoel dat ik enigszins moet weten wie erachter schuilt (niet dat ik haar IRL ken), maar op het huidige forum is ze niet zo actief.
Snoes- Lady Post-a-lot
Bruce schreef:Lotus schreef:Hoi!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: