DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Ja, ik merk dat ik er nu wel blij van word!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Ja, ik merk dat ik er nu wel blij van word!
Aah dat is goed om te horen!
Nu ben ik echt weg.
Gast- Gast
Goed zo Lotus
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ben je hier nou nog, June?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Oke, nou ja, maakt verder ook niet zoveel uitSnoes schreef:Ja, op het oude forum had ze ook Leska als forumnaam, al was ze daar ook niet héél erg actief hoor.Bruce schreef:Aah ok! Heette ze op het oude forum ook al Leska? Ik heb vaag het gevoel dat ik enigszins moet weten wie erachter schuilt (niet dat ik haar IRL ken), maar op het huidige forum is ze niet zo actief.
Gast- Gast
June schreef:Ik ontken alles.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, maar ik doe een opdracht met een onderzoek op Google News, dus het is zo verleidelijk om steeds het tabblad ernaast nog even te openen. Had je me nodig?
Gast- Gast
Ja, voor mijn is-June-echt-weg-test. Test geslaagd. Of eigenlijk niet geslaagd.June schreef:Ja, maar ik doe een opdracht met een onderzoek op Google News, dus het is zo verleidelijk om steeds het tabblad ernaast nog even te openen. Had je me nodig?
Gast- Gast
Smikkell schreef:VC, wanneer is die voorstelling?
Vanavond om half 7
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm, dacht dat ik anders wel met je mee kon gaan. Je beschermen tegen al die gemene ouders én leuk voor N.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:VC, wanneer is die voorstelling?
Vanavond om half 7
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hmm, dacht dat ik anders wel met je mee kon gaan. Je beschermen tegen al die gemene ouders én leuk voor N.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:VC, wanneer is die voorstelling?
Vanavond om half 7
Jaaa das leuk
In de categorie: 'ik ben er niet'. Ik dacht eigenlijk ook meteen aan Smikkell toen ik je bericht las, VC.
Gast- Gast
Zie dat ik dan wel beetje haast moet maken.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Hmm, dacht dat ik anders wel met je mee kon gaan. Je beschermen tegen al die gemene ouders én leuk voor N.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:VC, wanneer is die voorstelling?
Vanavond om half 7
Jaaa das leuk
Gast- Gast
Haal je het nog wel dan? Anders zie ik je volgende week sowieso, toch?
Ja, volgende week sowieso. Ik ga eens even kijken..
Edit: op zijn snelst ben ik dan om 18.15 bij jou thuis.. Hmz... Wel krap!
Edit: op zijn snelst ben ik dan om 18.15 bij jou thuis.. Hmz... Wel krap!
Gast- Gast
Hmmm ja, dat wordt wel heul krap
Ja verrot dat ik het niet iets eerder gelezen heb. Ik vertelde net tegen hem dat we volgende week een dagje naar jou gaan en hij ging helemaal door de kamer springen
Die N.
Ik ben vandaag terug gegaan naar die kringloop om naar de tafel te kijken die er stond. Waarschijnlijk kost hij toch geen drol en maak ik alleen maar winst door mijn eigen tafel te verkopen. Al denk ik eeder dat het opslaan wordt i.p.v. verkopen
Maar ik heb maar niet naar de prijs gevraagd. Ik krijg hem toch niet thuis, dus wil het niet weten ook.. Ik was al aan het bedenken of ik kan vragem of ze hem thuis willen brengen in ruil voor de spullen en kleding die ik hier heb staan die wel wweg mag. Helaas heb ik eergister net een deel, met pijn in mijn hart, in de container gegooit
Ik ben vandaag terug gegaan naar die kringloop om naar de tafel te kijken die er stond. Waarschijnlijk kost hij toch geen drol en maak ik alleen maar winst door mijn eigen tafel te verkopen. Al denk ik eeder dat het opslaan wordt i.p.v. verkopen
Maar ik heb maar niet naar de prijs gevraagd. Ik krijg hem toch niet thuis, dus wil het niet weten ook.. Ik was al aan het bedenken of ik kan vragem of ze hem thuis willen brengen in ruil voor de spullen en kleding die ik hier heb staan die wel wweg mag. Helaas heb ik eergister net een deel, met pijn in mijn hart, in de container gegooit
Gast- Gast
Kan je niet laten bezorgen? Die zwarte kast hier hebben ze bezorgd voor een tientje, inclusief de trap opsjouwen
Heb je een foto van die tafel? En ik ben echt zooo verliefd op die stoelen die je gister liet zien. Die zijn echt perfect om in pastelkleurtjes te verven
Heb je een foto van die tafel? En ik ben echt zooo verliefd op die stoelen die je gister liet zien. Die zijn echt perfect om in pastelkleurtjes te verven
Ja, tie tafel is dus ook in de stijl van de stoelen en ook al wit. Hij staat daar niet in elkaar, dus dat is wat lastig kijken. Ik ben al even op zoek naar zo'n tafel en wil graag ook een tafel die net een slag groter is dan dat ik nu heb. Ik ga morgen wel even terug om te overleggen.VeryCherry schreef:Kan je niet laten bezorgen? Die zwarte kast hier hebben ze bezorgd voor een tientje, inclusief de trap opsjouwen
Ik heb wel heel leuke shirtjes meegenomen. Kleding is daar 1,50 per stuk en ik heb er wat H&M spullen tussenuit gehaald
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: