Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

+4
Gigi_
sanskie
Atelier Madame
TukTuk
8 plaatsers

Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 2:15

Voorheen betaalden wij altijd de gemeentelijke hrffingen (riool en afval), zuiveringsheffing en rijks en provinciale belastingen via Brabant Water, dit zat dan in het voorschot bedrag er bij. Nu gaat dit voortaan via "belastingsamenwerking Oost Brabant"
Nu kreeg ik net mijn jaarafrekening, en nu wordt mijn kwartaal bedrag verlaagd van 150 euro naar 36 euro per kwartaal. Dit betekend dus dat er per kwartaal altijd ongeveer 114 euro aan belastingen en dergelijke werd betaald en maar 36 euro voor het water zelf. (Is dit niet erg weinig, 12 euro per maand voor water??)

Alleen.. Nu is dus de vraag wanneer we die belastingaanslag gaan krijgen via dat andere bedrijf.. Op hun website staat dat die 28 januari al verstuurd zijn.. Wij hebben niks ontvangen. Nu wonen we in een wijk die dit jaar nog gesloopt wordt (de helft is al gesloopt, en alle oude bewoners zijn allang weg, en wij huren wel officieel, maar is via anti kraak vereniging en eerst was het ook via anti kraak)
Kan dus zijn dat ze onze wijk overslaan, maar lijkt me stug.. Dus mijn vraag: in welke maand krijgen jullie normaal die aanslag?

Maar ik zie het ook niet zo zitten om straks in 1x dit hele bedrag te moeten betalen! Dat zal dus zo'n 450 euro voor een jaar zijn..
Sowieso vraag ik me af of we niet in aanmerking komen voor kwijtschelding. Mijn vriend verdiend niet veel, ik heb mijn stufi maar dat wordt niet gezien als inkomen en heb wel een bijbaantje, maar veel te besteden hebben we niet.

Heeft er iemand hier ervaring met kwijtschelding? Is die drempel echt heel laag? Ik zie alleen iets staan over bijstandsniveau, maar geen letterlijke bedragen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  Atelier Madame do 23 feb 2012 - 2:22

12 euro voor water per maand is niet te weinig volgens mij, water is nou eenmaal niet zo duur :P. Het is vooral het verwarmen wat veel geld kost.

Wij hebben ergens eind januari de aanslag al gekregen (van vit.ens).

Kwijtscheldig zijn vaak strenge regels voor: je mag niet meer dan een bepaald percentage van het minimuminkomen verdienen (bijstandsnorm) én je mag niet teveel spaargeld hebben. Als in bijna niets.. ik kan me herinneren dat jij een auto hebt? Waarschijnlijk zit je dan al snel over die grens heen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  sanskie do 23 feb 2012 - 2:27

Water is heel goedkoop dus 12 euro dat klopt wel. Ik heb de aanslagen eind januari/begin feb gekregen weet niet meer precies. En ja je kan kwijtschelding aanvragen maar ze zijn wel streng hoor. Je mag bijv niet meer spaargeld hebben dan 5000,- geloof ik en ze kijken ook naar je bezittingen dus bijv of je een auto hebt. Zou zeggen kijk anders even op de site van je gemeente misschien vind je daar meer informatie.
sanskie
sanskie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  Gigi_ do 23 feb 2012 - 2:48

Ik heb de brief gisteren ontvangen.. dus wie weet komt 'ie nog?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 2:54

Atelier Madame schreef:12 euro voor water per maand is niet te weinig volgens mij, water is nou eenmaal niet zo duur :P. Het is vooral het verwarmen wat veel geld kost.

Wij hebben ergens eind januari de aanslag al gekregen (van vit.ens).

Kwijtscheldig zijn vaak strenge regels voor: je mag niet meer dan een bepaald percentage van het minimuminkomen verdienen (bijstandsnorm) én je mag niet teveel spaargeld hebben. Als in bijna niets.. ik kan me herinneren dat jij een auto hebt? Waarschijnlijk zit je dan al snel over die grens heen.

Ik heb een auto, maar die is uit 1997 en de waarde daarvan haalt bij lange na de grens niet die ze hanteren (2.269 euro) , plus dat we helemaal geen spaargeld hebben.
Het enige waar ik dus niet achter kan komen is hoeveel je maximaal mag verdienen.

Wel fijn dat die 12 euro in ieder geval kan kloppen! Dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken smile Dat bedrijf had inderdaad op de website gezegd dat ze 28 januari al verstuurd waren. Ik wacht wel af, mocht ik alsnog een aanslag binnen krijgen dan kan ik altijd nog die formulieren invullen voor de kwijtschelding. Ik ga nu in ieder geval geen slapende honden wakker maken.


TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  Atelier Madame do 23 feb 2012 - 3:16

Als jullie geen spaargeld hebben, zou ik in ieder geval proberen om het bedrag van de aanslagen alvast apart te zetten. Je mag ze altijd wel in termijnen betalen, maar als je ineens ook voor de eerste maanden van het jaar moet betalen en je hebt dat geld niet apart staan wordt dat toch lastig!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  Siem do 23 feb 2012 - 5:44

Ga er maar vanuit als je genoeg geld hebt voor je rekeningen ed en dan nog een beetje geld op je rekening hebt staan je ook geen kwijtschelding krijgt. Het is echt alleen voor mensen die echt geen geld/inkomen hebben. En mocht het toch teveel zijn dan kan je altijd vragen voor een betalingsregeling dan mag je het bv. in 10/12 keer voldoen.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  VeryCherry do 23 feb 2012 - 5:53

Bij het gemeentehuis kun je ook vragen of je in aanmerking komt voor kwijtschelding smile Ik heb eergisteren de heffing gekregen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 6:01

VeryCherry schreef:Bij het gemeentehuis kun je ook vragen of je in aanmerking komt voor kwijtschelding smile Ik heb eergisteren de heffing gekregen.

Misschien moet ik hun eens even bellen dan, bedankt voor de tip! Op de site verwijzen ze door naar het bedrijf wat alles int, en ik kan daar wel een formulier ook vinden, je moet echt veeeel mee sturen! Dus voordat we al die moeite doen wilde ik graag weten wat die inkomens grens dan is.

Maarja vriendlief heeft net gehoord dat hij z'n baan kwijt is, dus het is ook even afwachten hoe snel hij nieuw werk heeft en wat dat gaat verdienen. Misschien dat we het dan wat ruimer krijgen. (Hij kreeg nu telkens maar 3 diensten per week, dat schoot niet op)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 6:03

Bloempie schreef:Ga er maar vanuit als je genoeg geld hebt voor je rekeningen ed en dan nog een beetje geld op je rekening hebt staan je ook geen kwijtschelding krijgt. Het is echt alleen voor mensen die echt geen geld/inkomen hebben. En mocht het toch teveel zijn dan kan je altijd vragen voor een betalingsregeling dan mag je het bv. in 10/12 keer voldoen.

Nouja we kunnen onze rekeningen op dit moment ook niet echt betalen.. We redden het net wel/net niet iedere maand. En dat zijn dan echt alleen de noodzakelijke dingen, dus het is niet zo dat we het geld voor andere dingen gebruiken en er leuke dingen van doen ofzo.
Ik zie er nu al tegen op dat we straks moeten verhuizen en de huur dus ook hoger zal worden.

Ik heb geluk dat ik op mijn werk op zaterdag 200% betaald krijg, als ik dit bijbaantje kwijt raak hebben we een groot probleem namelijk. Met een gewoon bijbaantje verdien ik niet voldoende.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:05

sanskie schreef:Water is heel goedkoop dus 12 euro dat klopt wel. Ik heb de aanslagen eind januari/begin feb gekregen weet niet meer precies. En ja je kan kwijtschelding aanvragen maar ze zijn wel streng hoor. Je mag bijv niet meer spaargeld hebben dan 5000,- geloof ik en ze kijken ook naar je bezittingen dus bijv of je een auto hebt. Zou zeggen kijk anders even op de site van je gemeente misschien vind je daar meer informatie.

Ik vind eigenlijk dat als je dit op je rekening hebt staan je ook wel zelf je € 450,- belasting kan betalen. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit klopt.

Vervelend dat je vriend zijn baan kwijt is! Maar je mag dat bedrag vast wel in termijnen betalen, ik zou er gewoon even achteraan bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  VeryCherry do 23 feb 2012 - 6:06

Bij ons moet je die kwijtscheldingspapieren ophalen bij het gemeentehuis. Ik moet ook altijd waanzinnig veel meesturen, maar ik kan het niet betalen, dus ik moet wel.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 6:13

Eline schreef:
sanskie schreef:Water is heel goedkoop dus 12 euro dat klopt wel. Ik heb de aanslagen eind januari/begin feb gekregen weet niet meer precies. En ja je kan kwijtschelding aanvragen maar ze zijn wel streng hoor. Je mag bijv niet meer spaargeld hebben dan 5000,- geloof ik en ze kijken ook naar je bezittingen dus bijv of je een auto hebt. Zou zeggen kijk anders even op de site van je gemeente misschien vind je daar meer informatie.

Ik vind eigenlijk dat als je dit op je rekening hebt staan je ook wel zelf je € 450,- belasting kan betalen. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit klopt.

Vervelend dat je vriend zijn baan kwijt is! Maar je mag dat bedrag vast wel in termijnen betalen, ik zou er gewoon even achteraan bellen.

Pff ja als wij 5000 euro spaargeld hadden was er geen probleem hoor!
Er staat 3 cent op, opgebouwde rente laughcry Kan me ook niet voorstellen dat die 5000 euro klopt.. Want je auto mag ook niet meer dan 2200 euro waard zijn bijvoorbeeld. Vind het wel goed dat ze er zo streng in zijn hoor! Maar ik wil gewoon proberen of ik er recht op heb, zo niet, dan zij het zo, ik ga er ook niet van uit, maar als het wel zo is is het mooi mee genomen en is het zonde om die 450 euro ongeveer toch te moeten betalen!

Ja als ik alsnog de aanslag krijg ga ik sowieso bellen om het in termijnen te betalen (en probeer nu het geld apart te houden, al zat het nu ff lastig gaan) maar op dit moment bel ik even niet, want wil geen slapende honden wakker maken. Omdat onze wijk gesloopt wordt heb ik het idee dat ze ons vergeten zijn ofzo.. Werd laatst namelijk ook al een keer gebeld door de Neckermann, of het klopte dat ik verhuisd was, want ze hadden van TNT door gekregen dat ik niet meer op dat adres woonde (krijg wel altijd gewoon nog post hier.. dus beetje raar), maar misschien dat het dus ook al door is gegeven aan de TNT etc dat deze straten gaan verdwijnen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:14

Eline schreef:
sanskie schreef:Water is heel goedkoop dus 12 euro dat klopt wel. Ik heb de aanslagen eind januari/begin feb gekregen weet niet meer precies. En ja je kan kwijtschelding aanvragen maar ze zijn wel streng hoor. Je mag bijv niet meer spaargeld hebben dan 5000,- geloof ik en ze kijken ook naar je bezittingen dus bijv of je een auto hebt. Zou zeggen kijk anders even op de site van je gemeente misschien vind je daar meer informatie.

Ik vind eigenlijk dat als je dit op je rekening hebt staan je ook wel zelf je € 450,- belasting kan betalen. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit klopt.

Vervelend dat je vriend zijn baan kwijt is! Maar je mag dat bedrag vast wel in termijnen betalen, ik zou er gewoon even achteraan bellen.

Nou inderdaad zeg, als je 4500 euro op je spaar hebt kun je ook makkelijk 450 euro betalen. Ik kan me ook niet voorstellen dat die grens nog zo hoog is.

Ik heb vandaag mijn riool/ woz enzo gekregen. Daar zit allerlei informatie (ook over kwijtschelding) bij en ook een machtiging om het eens per maand te laten afschrijven die je dan kunt opsturen. Ik zou me vooralsnog dus niet zo heel druk maken gezien iedereen hem nu begint binnen te krijgen. Als je volgende week nog niets hebt zou je eens kunnen bellen. En desnoods zet je zelf wat apart zodat je daar straks niet tegenaan loopt.

Ik twijfel nog of ik hem in 2 keer of 12 keer zal betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:16

Ik mag toch aannemen dat TNT geen invloed heeft op het GBA, dat ze dat wel goed in de gaten houden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 6:16

VeryCherry schreef:Bij ons moet je die kwijtscheldingspapieren ophalen bij het gemeentehuis. Ik moet ook altijd waanzinnig veel meesturen, maar ik kan het niet betalen, dus ik moet wel.

Ja dan heb je het er wel voor over inderdaad! Wij vallen net onder 1 van die paar gemeentes waarbij het via dat bedrijf loopt en zij beoordelen het dan ook, bij andere gemeentes loopt het inderdaad via het gemeentehuis en beoordeeld de gemeente of je in aanmerking er voor komt. Je kan ook niet in iedere gemeente voor dezelfde dingen kwijtschelding vragen :S Bij ons in de gemeente is het ook maar beperkt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 6:28

Zusje schreef:Ik mag toch aannemen dat TNT geen invloed heeft op het GBA, dat ze dat wel goed in de gaten houden...

Ja ik weet het ook niet, ik kan in ieder geval niet bedenken wat het anders zou kunnen zijn, of het was gewoon toeval.
Maarja we shall see smile Het was gewoon meer omdat het al bijna een maand geleden verstuurd is door het bedrijf, dat ik me afvraag of er niet iets mis is gegaan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  Siem vr 24 feb 2012 - 6:04

AngelNyn schreef:
Bloempie schreef:Ga er maar vanuit als je genoeg geld hebt voor je rekeningen ed en dan nog een beetje geld op je rekening hebt staan je ook geen kwijtschelding krijgt. Het is echt alleen voor mensen die echt geen geld/inkomen hebben. En mocht het toch teveel zijn dan kan je altijd vragen voor een betalingsregeling dan mag je het bv. in 10/12 keer voldoen.

Nouja we kunnen onze rekeningen op dit moment ook niet echt betalen.. We redden het net wel/net niet iedere maand. En dat zijn dan echt alleen de noodzakelijke dingen, dus het is niet zo dat we het geld voor andere dingen gebruiken en er leuke dingen van doen ofzo.
Ik zie er nu al tegen op dat we straks moeten verhuizen en de huur dus ook hoger zal worden.

Ik heb geluk dat ik op mijn werk op zaterdag 200% betaald krijg, als ik dit bijbaantje kwijt raak hebben we een groot probleem namelijk. Met een gewoon bijbaantje verdien ik niet voldoende.

Ik heb ook geen extra geld voor leuke dingen, maar kwijtschelding krijg ik ook niet. In de gemeente waar ik woon kijken ze naar hoeveel je de laatste 6 weken op je rekening hebt staan. Je inkomen, zorgverzekering, auto ed. En hier mag je ongeveer 1350 euro op je spaarrekening hebben staan wil je in aanmerking komen voor kwijtschelding. Maar zoals al eerder gezegd zou ik gewoon even langs de gemeente gaan, vertel hoeveel je inkomen is en dan weten ze meestal al direct of het nuttig is om de hele papierhandel in te gaan vullen

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  Moonlight zo 26 feb 2012 - 11:49

Ik had gehoopt dat ik m al gehad zou hebben maar helaas... zaterdag lag deze verrassing in mijn brievenbus... laughcry
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  TukTuk zo 26 feb 2012 - 11:53

Moonlight schreef:Ik had gehoopt dat ik m al gehad zou hebben maar helaas... zaterdag lag deze verrassing in mijn brievenbus... laughcry

Hier uiteindelijk ook zaterdag inderdaad Sad We zouden in principe in aanmerking kunnen komen als ik het zo lees (bij andere gemeentes kon je allerlei gegevens invullen over je inkomen), maar las ook op meerdere sites dat je geen kwijtschelding kan aanvragen als je een eigen bedrijf hebt Sad En mijn vriend heeft idd een eigen bedrijf, of nouja, is geregistreerd bij de KvK, maar heeft nog geen klanten..

Toch voor de zekerheid van de week even bellen, en anders betalen we in 10 termijnen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  GeKKiE zo 26 feb 2012 - 20:34

Zusje schreef:
Ik twijfel nog of ik hem in 2 keer of 12 keer zal betalen.

Bij ons kan je dus in 1 keer betalen of 5 termijnen.

Wij betalen dit jaar in 5 termijnen, aangezien we flink sparen voor vakantie.

Maar onze aanslag is € 660, dat lijkt mij dan voor sommige mensen ook best een hoog bedrag per termijn, als je in termijnen betaalt. Ik snap niet dat ze geen 12 termijnen aanbieden in deze crisis tijd....
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  TukTuk zo 26 feb 2012 - 21:09

GeKKiE schreef:
Zusje schreef:
Ik twijfel nog of ik hem in 2 keer of 12 keer zal betalen.

Bij ons kan je dus in 1 keer betalen of 5 termijnen.

Wij betalen dit jaar in 5 termijnen, aangezien we flink sparen voor vakantie.

Maar onze aanslag is € 660, dat lijkt mij dan voor sommige mensen ook best een hoog bedrag per termijn, als je in termijnen betaalt. Ik snap niet dat ze geen 12 termijnen aanbieden in deze crisis tijd....
660 euro?! Wow.. Bij ons was het nu 380 en krijgen einde van het jaar nog een naheffing voor de kliko, die wordt per keer gewogen
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  GeKKiE zo 26 feb 2012 - 21:25

Belachelijk dure gemeente blijkbaar... Hier in Haarlem!
Onze WOZ waarde is € 212.000. Valt me ook erg mee.

Afvalstoffenheffing is € 313.80..... :shock:
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  TukTuk zo 26 feb 2012 - 21:32

GeKKiE schreef:Belachelijk dure gemeente blijkbaar... Hier in Haarlem!
Onze WOZ waarde is € 212.000. Valt me ook erg mee.

Afvalstoffenheffing is € 313.80..... :shock:

Betaal je meer als je een koophuis hebt anders misschien? WIj hebben een huurhuis.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  GeKKiE zo 26 feb 2012 - 21:37

AngelNyn schreef:
GeKKiE schreef:Belachelijk dure gemeente blijkbaar... Hier in Haarlem!
Onze WOZ waarde is € 212.000. Valt me ook erg mee.

Afvalstoffenheffing is € 313.80..... :shock:

Betaal je meer als je een koophuis hebt anders misschien? WIj hebben een huurhuis.

Owwwww, ja dan betaal je meer inderdaad!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Gemeentelijke belastingen etc, welke maand? Empty Re: Gemeentelijke belastingen etc, welke maand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum