Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Qiara di 15 nov 2011 - 11:52

Ik heb nu ruim een jaar een eigen huisje, maar ik heb nooit een aanslag gemeentelijke belastingen ontvangen. Moet ik nu iets ondernemen / contact opnemen met de gemeente en/of andere instantie? Ik weet wel dat de vorige bewoonster een aanslag had ontvangen voor mijn adres, maar ikzelf heb hem nooit gezien. Ik vermoed dat er ergens misschien iets is misgegaan.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Re: Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 12:08

Even bellen, Q. Het kan zijn dat de oudbewoner het nog, zonder er erg in te hebben gehad, het heeft betaald, en je had herinneringen gehad, als je het nog niet had betaald, maar bellen kan nooit kwaad. Dan weet je het zeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Re: Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 12:10

cheers (alleen voor Q)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Re: Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Qiara di 15 nov 2011 - 12:11

Eigenlijk wil ik er niet achteraan gaan, want ik heb nu het geld eigenlijk niet Embarassed, maar ik wil ook niet in de problemen komen. Ik heb ook helemaal niets van de gemeente ontvangen. Nee, de oudbewoner heeft het zeker niet betaald, volgens mij. Zij had geloof ik bezwaar gemaakt en is een vriendin van mij. Hmmm, misschien is het verstandig toch even te bellen.

@ Smik Very Happy
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Re: Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 12:17

En de huisbaas? Zit het niet bij de huurprijs in?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Re: Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Qiara di 15 nov 2011 - 12:20

Ik heb het vermoeden van niet, vrij lage huur...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Re: Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 12:24

Qiara schreef:Ik heb het vermoeden van niet, vrij lage huur...
Gaat vast ook maar om 15 euro per maand. Ik zou het even navragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Re: Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Qiara di 15 nov 2011 - 12:31

Ik geloof dat het wel om wat meer gaat: riool, afval, waterkering en waterzuivering, en de tarieven in mijn woonplaats zijn niet mis. Het is inderdaad verstandig er een telefoontje aan te wagen, morgen maar bellen. Het is ook zo dat de instantie die het int in mijn woonplaats is veranderd, misschien heeft dat er ook wel mee te maken. Mijn buurvrouw had de aanslag wel ontvangen.

Wanneer ontvang je de aanslag eigenlijk, normaliter?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Re: Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 12:43

Maart, April.

Ik betaal gespreid (tien maanden) en ben er twee maanden vanaf, tot het gedonder opnieuw begint. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Re: Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Qiara di 15 nov 2011 - 12:46

Dan heb ik eigenlijk best lang gewacht met erachteraan gaan, als ik morgen contact opneem.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen aanslag gemeentelijke belastingen Empty Re: Geen aanslag gemeentelijke belastingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum