Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

+3
Flippin' Bitch
Jordana
SleepingBeauty
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  SleepingBeauty wo 22 feb 2012 - 23:32

Ik heb me vanmorgen ziek gemeld, omdat het even niet meer ging allemaal. Ik had erge hoofdpijn en gister de hele dag al riebelig geweest...
Gister kreeg ik bericht dat mijn achternichtje na 2 jr ziekbed is overleden op 13jarige leeftijd!
Ook daardoir vannacht slecht geslapen...zo verdrietig en naar!
Overigens we hebben meer moeilijke situaies gehad laatste weken (scheiding schoonouders, werkloze man, financiele problemen)
Nu voelt het zo zwak dat ik nu thuis zit en baal ik daarvan... :-(
Maar ik voelde me zo slecht vanmorgen, denk dat alles me overviel...
Nu nog steeds aardige hoofdpijn ondanks de pcm..hele tijd geslapen dus dat was wel goed geweest.
Zit nu te denken wat ik morgen zal doen..
Moet nig t/m zondag werken, aan de ene kant denk ik kan wel weer aan de andere kant moet ik misschien even rustig aan doen....
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Jordana wo 22 feb 2012 - 23:37

ik zeg pak je rust.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 23:37

Gecondoleerd. Het is niet niks wat je voor je kiezen krijgt. Je kunt altijd maar door gaan om sterk te lijken, maar persoonlijk vind ik het veel sterker om aan te geven waar je grenzen liggen en voor jezelf te kiezen. Ik weet hoe makkelijk het is op jouw werk om een vervanger te regelen maar ik zou absoluut even aan jezelf gaan denken voordat je misschien straks veel verder van huis bent. Heel veel sterkte de komende tijd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  SleepingBeauty wo 22 feb 2012 - 23:42

Dankjewel..het is overigens het dochtertje van mijn neef die is overleden (zoon v tante)
We leefden wel mee in zin van we krgen berichtjes van hen per mail en we stuurden vaak kaartjes en berichtjes. Maar toch raakt het je....
We waren er gister allebei ontdaan van..
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Flippin' Bitch do 23 feb 2012 - 0:08

Heel veel sterkte. Het lijkt me goed dat je nu je rust pakt en tijd neemt om stil te staan bij alles wat je de laatste tijd op je bordje hebt gekregen. Dat is niet niks. Ik herken het wel hoor, dat je je ondanks alles bezwaard voelt om je ziek te melden. Neem echt even je tijd en geef je grenzen aan.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  SleepingBeauty do 23 feb 2012 - 0:51

Dankje voor jullie reacties.
Heeft mij wel even geholpen, ben ook alleen thuis nu dus dan ga ik altijd zo twijfelen...
Maar het is voor ons allebei gewoon zwaar de laatste tijd door alles...

En nu die hoofdpijn en grieperige gevoel heb ik gewoon nergens zin in en is het allemaal even te veel...


Vind het zelf altijd zo moeiljk om toe te geven.


Laatst aangepast door SleepingBeauty op do 23 feb 2012 - 1:26; in totaal 2 keer bewerkt
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Cheesegirl do 23 feb 2012 - 1:24

Gecondoleerd. Ik zou zeggen, luister naar je lichaam. Als jij nog steeds klaagt over hoofdpijn etc ondanks pijnstillers, neem ik aan dat je je toch nog niet goed voelt. Ik zou de situatie wel kort aan mijn leidinggevende uitleggen, zodat zij ook een beeld heeft van waarom je je ziek meldt. Succes! Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? 699888
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 1:59

Gecondoleerd!

En ik vind dat je nu even aan jezelf moet denken. Anders ga je er vroeg of laat aan onderdoor.

Sterkte meid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Caribbeanlover do 23 feb 2012 - 2:35

Sleepingbeauty, sterkte! Ik weet hoe je je voelt, ben net zelf bijna beter van een longontsteking.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  SleepingBeauty do 23 feb 2012 - 2:55

Caribbeanlover schreef:Sleepingbeauty, sterkte! Ik weet hoe je je voelt, ben net zelf bijna beter van een longontsteking.

Beterschap! Ben je er lang uit geweest?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Caribbeanlover do 23 feb 2012 - 3:00

Ben 2 wkn niet wezen werken en ga maandag weer beginnen.

Bedoelde je dat?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  SleepingBeauty do 23 feb 2012 - 3:06

Caribbeanlover schreef:Ben 2 wkn niet wezen werken en ga maandag weer beginnen.

Bedoelde je dat?

Ja dat bedoel ik Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Caribbeanlover do 23 feb 2012 - 3:18

Wat een pech heb je zeg en wat erg van je achternichtje, verschrikkelijk zeg!

Wat had ze?

Mijn achternichtje is jaren geleden geschept door een vrachtwagen, meters meegesleept en was op slag dood!

Sindsdien heb ik een angst voor vrachtwagens en bussen.

Als ik naar mijn werk fiets, dan loopt de fietsstrook gewoon op de weg zonder van die drempels. Alles rijd zo langs me heen dus fiets ik mooi over de industrieterreinen die ernaast zitten.

Als ik autorijd heb ik ook een hekel eraan. Een keer kwamen we terug van een etentje in Zeeland en de weggetjes zijn al zo slecht verlicht, vaak geen eens zelfs.

Ik reed en een vrachtwagen achter ons zat te bumperkleven en maar groot licht opzetten heel irritant. Dacht echt ''haal me dan in klootzak!''.

Wilde bijna de berm inrijden om maar van die eikel af te zijn. Deed hij gewoon expres dat irritante gedoe.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Snoes do 23 feb 2012 - 4:09

Neem je rust en je tijd meid. Het is niet niets wat je allemaal overkomt nu en je hebt het de laatste tijd al enorm zwaar gehad. Neem tijd voor jezelf. Gecondoleerd met je achternichtje overigens Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Joli86 vr 24 feb 2012 - 2:05

Je lichaam geeft niet voor niks aan dat het genoeg is geweest zo.
Pak je rust en gun die jezelf ook.. Heel veel sterkte!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu? Empty Re: Ziek...alles werd me een beetje veel... wat nu?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum