Tips cadeau voor kindje na leukemie!
+6
LMCurious
frolic
Susan
Tania
studiebol
Lejow
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips cadeau voor kindje na leukemie!
Bijna 2 jaar geleden kreeg een goede collega/vriend van mij te horen dat zijn 2-jarige dochtertje leukemie had. Het eerste jaar is vreselijk geweest en ze hebben op het punt gestaan haar te verliezen. Nu krijgt ze in april alweer haar laatste chemo en gaat het goed met het 4-jarige kleutertje. Ik wil hier echter even flink bij stilstaan door een (als het kan) onvergetelijk cadeau te geven samen met de afdeling op het werk.
Hebben jullie nog leuke/mooie ideeën voor een heel speciaal en bijzonder cadeau. Zelf kom ik niet verder als een fotoshoot cadeau te doen voor haar alleen of met het hele gezin. Maar misschien heeft een van jullie een veel mooier idee. Ik ben benieuwd.
Hebben jullie nog leuke/mooie ideeën voor een heel speciaal en bijzonder cadeau. Zelf kom ik niet verder als een fotoshoot cadeau te doen voor haar alleen of met het hele gezin. Maar misschien heeft een van jullie een veel mooier idee. Ik ben benieuwd.
Gast- Gast
Re: Tips cadeau voor kindje na leukemie!
Een weekend naar de efteling of naar Disney?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Natuurlijk is dat een geweldig iets om te geven, maar helaas ook geweldig onbetaalbaar
Gast- Gast
Ok, ander budget dus
Even denken.. naar een musical?
Dagje efteling en savonds naar droomvlucht?
Of is dat ook te duur? Aan welk budget zat je te denken?
Even denken.. naar een musical?
Dagje efteling en savonds naar droomvlucht?
Of is dat ook te duur? Aan welk budget zat je te denken?
Lejow- Lady Post-a-lot
Vrienden van ons hebben een zoontje en hij had een tumor... zij gaven toen een " ik ben beter feestje"... maar hebben daar duidelijk bij gezegd dat hun kindje al zo ontzettend veel spullen had gekregen gedurende de periode dat hij ziek was dat zij liever hadden dat we geld mee brachten voor KIKA... dat hebben alle mensen gedaan plus als nog een kado'tje voor het kindje..
Ik ben verder vrij inspiratieloos, maar een fotoshoot vind ik eigenlijk best wel heel erg leuk.
Ik ben verder vrij inspiratieloos, maar een fotoshoot vind ik eigenlijk best wel heel erg leuk.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ze hebben bij de Efteling nu ook kaartjes waar alles bij zit. Dan heb je een entree bewijs, koffie met gebak, een diner en nog wat dingen. Misschien dat dat wel leuk is? Maar dat is ook best prijzig en ik weet niet hoeveel jullie uit willen geven.
Verder vind ik een fotoshoot ook wel een erg leuk idee.
Verder vind ik een fotoshoot ook wel een erg leuk idee.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Maar als ze in april nog een laatste chemo krijgt dan zal ze voorlopig nog best moe zijn, denk ik. Dan zou ik eerder denken aan iets rustigers dan de Efteling of Disney.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
In zulke situaties kun je ook de efteling ( of wat je dan van plan bent) en de situatie uitleggen, heb je dikke kans op kortingen!
Maar ik vind eigenlijk die fotoshoot en feestje ook wel erg leuk!
Maar ik vind eigenlijk die fotoshoot en feestje ook wel erg leuk!
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Weekendje pipodorp(camping?) weet ff niet meer hoe dat heet.
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Ze zal inderdaad sowieso de eerst komende tijd (kan wel een half jaar tot een jaar duren) erg moe zijn. Vind de kaartjes voor de droomvlucht erg leuk, alleen is de musical voor kindjes vanaf 4 jaar en dat zal ze dan nèt zijn. Ik ben pas met Tygo geweest en de musical is superleuk, alleen zitten er ook erg spannende onderdelen in. Ik hou hem zeker in mijn gedachten, dank je voor de tip.
De vader heeft afgelopen jaar al meegedaan met alp d'6 (of hoe je dat ook schrijft) en daarmee heeft hij behoorlijk veel geld opgehaald vanuit de afdeling. Dus dat hebben we al gedaan, nu wil ik echt iets geven wat hun voor altijd herinnerd aan de tijd na de chemo, iets blijvends zou ik dus heel leuk vinden voor ze.
De vader heeft afgelopen jaar al meegedaan met alp d'6 (of hoe je dat ook schrijft) en daarmee heeft hij behoorlijk veel geld opgehaald vanuit de afdeling. Dus dat hebben we al gedaan, nu wil ik echt iets geven wat hun voor altijd herinnerd aan de tijd na de chemo, iets blijvends zou ik dus heel leuk vinden voor ze.
Gast- Gast
Helaas stopt de droomvlucht net op 1 april, dat is 1 miezerig weekje te vroeg helaas.
Gast- Gast
Ja dat is waar inderdaad.. He wat balen!!
Dit misschien wat?
http://www.vakantieveilingen.nl/avondje-uit/musicals.html
Dit misschien wat?
http://www.vakantieveilingen.nl/avondje-uit/musicals.html
Lejow- Lady Post-a-lot
Als je echt iets blijvends wilt vind ik een fotoshoot toch wel het leukste denk ik.
En ik dacht, er zijn toch babyfotografen die in het ziekenhuis komen voor foto's die je voor geboortekaartje gebruikt enzo. Misschien kun je ook wel een fotograaf vinden die in het ziekenhuis foto's wil maken. kan me haast neit voorstellen dat ze in het ziekenhuis daar moeilijk over doen. En ik denk dat het juist wel heel mooi kan zijn om die negatieve z'huis beelden enzo op die manier om te buigen door super mooie foto's ervan te hebben. Ik weet niet of ze ook zo'n ketting hebben wat je wel eens op tv ziet, waar kralen aanzitten voor elke chemo etc. die een kind gehad heeft. Dan zouden ze daar foto's mee kunnen maken. Misschien dat ze juist ook wel hele mooie foto's kunnen maken qua belichting ofzo van haar zelf waar ze waarschijnlijk nog kaal is van de chemo? Dan krijg je dat die negatieve dingen toch allemaal een positieve draai krijgen. Maar goed, ik ben geen fotograaf, en denk dat zoiets ook wel verschillend kan zijn per persoon of dat goed valt of niet. Kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die het juist te negatief blijven zien als ze ernaar terug kijken. Maar dat kun je zelf waarschijnlijk beter inschatten.
En ik dacht, er zijn toch babyfotografen die in het ziekenhuis komen voor foto's die je voor geboortekaartje gebruikt enzo. Misschien kun je ook wel een fotograaf vinden die in het ziekenhuis foto's wil maken. kan me haast neit voorstellen dat ze in het ziekenhuis daar moeilijk over doen. En ik denk dat het juist wel heel mooi kan zijn om die negatieve z'huis beelden enzo op die manier om te buigen door super mooie foto's ervan te hebben. Ik weet niet of ze ook zo'n ketting hebben wat je wel eens op tv ziet, waar kralen aanzitten voor elke chemo etc. die een kind gehad heeft. Dan zouden ze daar foto's mee kunnen maken. Misschien dat ze juist ook wel hele mooie foto's kunnen maken qua belichting ofzo van haar zelf waar ze waarschijnlijk nog kaal is van de chemo? Dan krijg je dat die negatieve dingen toch allemaal een positieve draai krijgen. Maar goed, ik ben geen fotograaf, en denk dat zoiets ook wel verschillend kan zijn per persoon of dat goed valt of niet. Kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die het juist te negatief blijven zien als ze ernaar terug kijken. Maar dat kun je zelf waarschijnlijk beter inschatten.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou ook gaan voor iets van een fotoshoot of een mooi armbandje ofzo.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Je kan ook een schilderij laten maken, van het kindje of van het gezin. Dat kunnen ze dan mooi ophangen en is net weer wat anders als een foto.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Wat is het budget?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb nog geen flauw idee. Het ligt er een beetje aan hoeveel mensen er aan mee willen werken. We hebben er in ieder geval minimaal 6 die mee doen, dus 60 euro in ieder geval. Ik hoop echter op veel meer...
Gast- Gast
Ik heb al een beetje rond zitten bellen en kijken. Als het haalbaar is dan wil ik ze graag een shoot aanbieden bij gabrielle koopmans, sooooo die maakt me toch een partij mooie foto's. Maar goed ze zit wel aan de prijs vind ik zelf. Ik hoop dat het idee op de afdeling opgepikt wordt en dat er veel mensen mee gaan doen.
Gast- Gast
Wat een lief idee van je! Ik denk zelf ook dat een fotoshoot heel leuk is, omdat het ook echt blijvend is. Misschien kan je er verder een leuke dag omheen maken, dus 's morgens een shoot en 's middags naar iets leuks toe nog verder in dezelfde stad, of misschien een nachtje in een hotel, vaak kan je wel hele goedkope overnachtingen vinden via weekendjeweg.nl of booking.com , dat het echt een dagje uit wordt.
Lastig dat je niet duidelijk hebt hoeveel mensen er mee willen doen. Misschien kan je een mail rondsturen door de afdeling, om te kijken hoeveel mensen willen mee doen? (Alleen wel oppassen dat niet 20 mensen straks dan ook willen mee beslissen in het uiteindelijke cadeau)
Lastig dat je niet duidelijk hebt hoeveel mensen er mee willen doen. Misschien kan je een mail rondsturen door de afdeling, om te kijken hoeveel mensen willen mee doen? (Alleen wel oppassen dat niet 20 mensen straks dan ook willen mee beslissen in het uiteindelijke cadeau)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik weet binnenkort hoeveel mensen er mee zullen doen. Het is ook pas een idee die ik sinds gisterenavond heb. Het is nu alleen nog de vraag of we het qua bestuur van de personeelsvereniging gaan doen of met heel de afdeling. Dat meebeslissen gaat toch niet gebeuren want het idee van de shoot is al goed bevonden door 3 andere mensen, dus als er een mail rondgaat dan staat daarin dat het om een shoot gaat. Ach en daarnaast is het een mannenafdeling, die vinden het al lang goed als het maar voor ze geregeld wordt haha.AngelNyn schreef:
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Cadeau tips voor zwangere vriendin?
» Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb?
» Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)
» Tips cadeau mama
» Cadeau tips voor zwangere vriendin?
» Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb?
» Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)
» Tips cadeau mama
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: