Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:27

Mijn vriend is bijna jarig en ik heb boxers, een luchtje, capsules voor nescafé apparaat en wil nog wat meer dingen. Ik wilde een Senso quadrante kopen, want die wil hij graag hebben; maar dat gaan we al aan zijn ouders vragen nu, net als de harde schijf die hij graag wil hebben! Een horloge heeft hij vorig jaar al van mij gehad, dus die valt af.

Wat heb jij jouw vriend gegeven?

Het mag ongeveer euro of 50 kosten nog. Ik dacht een leuke film of boek erbij; maar wélke is leuk voor mannen? Hij weet nooit wat te benoemen, hij kijkt stoere films en leest boeken over waargebeurendingen/maffiapraktijken etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Shopelle ma 27 dec 2010 - 9:32

- een nieuwe portomonnee
- een lekker luchtje
- warme handschoenen
- nieuwe schoenen
- een nieuw shirt/overhemd
- een riem
- iets voor de auto(als hij die heeft)
- een boek
- een dvd
- iets lekkers (wat hij lekker vindt.. bijvoorbeeld een zakje drop)
- samen naar de sauna
- samen naar de bioscoop
- samen uit eten
- samen een weekendje weg (je kunt al voor goedkoop op een hotel kamer bieden via hotelkamerveiling.nl en anders gewoon op hotelspecials.nl
- .....

en nu ben ik even inspiratieloos smile
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:33

Game voor op een console of pc, abonnement op een tijdschrift, een boek inderdaad alleen zou ik zo niet weten welke, overhemd of een ander kleding stuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Shopelle ma 27 dec 2010 - 9:34

Je zou kunnen kijken naar een CSI boek of een 24 (nog iets.. boek) die boeken leest mijn vriend wel eens..
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:36

Shopelle, Had ik ook al allemaal bedacht haha. Portemonnee heeft hij net nieuw, net als schoenen, handschoenen, een riem en iets lekkers heb ik hem laatst ook al gegeven. Het is mijn auto, die helemaal voorzien is van alles, we gaan wekelijks samen uit eten, hij houdt niet van de sauna, en we hebben al een weekend weg samen gepland staan Very Happy Vandaar dat ik hulp nodig heb met wat originele ideeen! Haha.
Brennus, hij houdt niet van computerspelletjes haha!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Shopelle ma 27 dec 2010 - 9:37

Als hij echt midden 20 is : dus 25 wordt een halve abaraham pop en daarin zou ik allemaal cadeautjes verstoppen :p
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:38

Shopelle schreef:Als hij echt midden 20 is : dus 25 wordt een halve abaraham pop en daarin zou ik allemaal cadeautjes verstoppen :p

Dat is hij al geweest haha; maar wilde het even ongeveer benoemen! Wink Ik heb wel zijn leeftijd in opblaasletters gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Shopelle ma 27 dec 2010 - 9:38

Misschien trouwens iets anders huishoudelijks? Ik weet niet of jullie samenwonen of dat hij op zich zelf woont.. misschien dat hij nog iets kan gebruiken.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Shopelle ma 27 dec 2010 - 9:39

Minella schreef:
Shopelle schreef:Als hij echt midden 20 is : dus 25 wordt een halve abaraham pop en daarin zou ik allemaal cadeautjes verstoppen :p

Dat is hij al geweest haha; maar wilde het even ongeveer benoemen! Wink Ik heb wel zijn leeftijd in opblaasletters gekocht.


Je hebt gelijk.. haha wel leuk ja die opblaascijfers Wink
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:40

Shopelle schreef:Misschien trouwens iets anders huishoudelijks? Ik weet niet of jullie samenwonen of dat hij op zich zelf woont.. misschien dat hij nog iets kan gebruiken.

We wonen sinds de zomer samen! En ik heb alles voor in huis wat we nodig hadden gevraagd voor mijn verjaardag, dus ook daar zijn we helemaal in voorzien inmiddels haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:48

ik vind dat ook altijd zooo lastig. Misschien kaartjes voor een concert? Of een theatervoorstelling?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  NerdChic ma 27 dec 2010 - 10:29

Iets creatiefs: Laat foto's afdrukken en maak er zelf een mooi fotoalbum/scrapbook van. Of laat een mooie foto van jullie op canvas af drukken. Of misschien nog leuker; Stel voor om samen bij een fotostudio een leuke foto te laten maken van jullie samen voor aan de muur. (of hebben jullie dat al?)

Verder...Geen idee... angel ik ben nog al slecht in het bedenken van cadeautjes!
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:29

Concert kan ik niks leuks meer vinden; theater ben ik idd nog voor aan het zoeken! Foto's houdt die totaal niet van haha; helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:31

Maffiadingen? Dan zou ik deze serie aanraden 'Romanzo Criminale' Kost 30 euro dacht ik bij de Freerecordshop.

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Romanzocriminale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  NerdChic ma 27 dec 2010 - 10:34

Minella schreef:Concert kan ik niks leuks meer vinden; theater ben ik idd nog voor aan het zoeken! Foto's houdt die totaal niet van haha; helaas.
Houdt niet van foto's?!!! :affraid: hahaha

Dan vind ik die dvd tip van Jen wel goed! Very Happy
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:34

Thanks! Ik zie dat er ook een film van is - is die leuk dat je weet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 11:14

Nou ik weet het; hij krijgt de nieuwe Senseo Viva Café! Heb rentepunten bij de ING; en kan hem met korting bestellen [Very Happy] En hij krijgt een verzamelcd van the pet shop boys, boek over de DSB bank en de DVD van die Jen voorstelde, van mij, of mijn ouders. Thanks Very Happy Nog meer tips zijn welkom, want schoonouders willen nog iets origineels & zijn oma ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  mangomeisje ma 27 dec 2010 - 11:48

uhm... kaartjes voor een voetbalwedstrijd van zijn favo club?! (of heb je een vriend die niet van voetbal houdt smile)

mangomeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 26
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 22:09

Haha heel stom hoor...

Maar waarom krijgt ie Nespresso/Nescafe cups en een Senseo koffie apparaat?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 22:17

Minella schreef:Thanks! Ik zie dat er ook een film van is - is die leuk dat je weet?

Poeh, nee dat weet ik niet. Maar mijn vriend vind hem wel heel goed. De serie dan, en het was een grote hit lees ik tenminste op Google.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Guus ma 27 dec 2010 - 22:21

Marin schreef:Haha heel stom hoor...

Maar waarom krijgt ie Nespresso/Nescafe cups en een Senseo koffie apparaat?


Mijn gedachte! ik ben zo'n dichtgetikte nespresso drinker:

'once you go George, you don't go back' Wink

Ben nu veels te verwend voor Senseo!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 22:22

Goochempie schreef:
Marin schreef:Haha heel stom hoor...

Maar waarom krijgt ie Nespresso/Nescafe cups en een Senseo koffie apparaat?


Mijn gedachte! ik ben zo'n dichtgetikte nespresso drinker:

'once you go George, you don't go back' Wink

Ben nu veels te verwend voor Senseo!

Whaha ja inderdaad. We hadden in de Ardennen een Senseo apparaat. Echt slootwater vergeleken (N)espresso.

Maarre Minella, on topic:

Je kan er misschien nog een leuk koffie pakketje van maken? Mijn broertje heeft gisteren voor de kerst het oude espresso-apparaat van m'n vader gekregen en daar zat van alles bij. Nou heb je bij een Senseo weinig aan verse koffie, maar misschien kan je wel zakjes van verschillende Senseo smaken kopen, mooie kopjes (die van Bodum zijn echt zo mooi, en niet zo vrouwelijk), euh en meer kan ik niet bedenken voor de Senseo, maar iig zo'n pakketje samen stellen, daar ben jij sowieso goed in.

(Bodum kopjes hier onder)

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) C53356



Oh ja en als je inderdaad naar New York wilt, kan je 'm natuurlijk een reisgids geven. Die van Capitool vind ik zelf erg prettig, maar als je 't nog niet helemaal zeker weet of je gaat of je niet zo veel geld meer hebt, kan je ook een wat kleiner gidsje kopen ter introductie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 0:28

Haha, hij drinkt Nespresso erbij; maar die cups zijn best wel duur en hij drinkt zo'n 15 koffie op een dag, dus drinkt ook gewoon Senseo. En hij maakt er ook cappuccino mee enz smile En we hebben er 1, maar die is zo goed als kapot, vandaar een nieuwe Very Happy Dus kopjes e.d. zijn we al gigantisch in voorzien hahaha. We krijgen bij het apparaat 2 van die DE glazen kopjes en verschillende soorten koffie, dus dat kan ik als extra cadeau inpakken al Wink Reisgids is misschien ook wel leuk inderdaad, thanks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  CareBear di 28 dec 2010 - 1:48

.




Laatst aangepast door CareBear op wo 26 okt 2011 - 21:48; in totaal 1 keer bewerkt

CareBear
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 1:50

Minella schreef:Haha, hij drinkt Nespresso erbij; maar die cups zijn best wel duur en hij drinkt zo'n 15 koffie op een dag, dus drinkt ook gewoon Senseo.
Wow daar komt m'n moeder niet eens aan, zo veel koffie op een dag Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau-tips voor een jongen (midden 20) Empty Re: Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum