Tips cadeau mama
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips cadeau mama
Een vriendin van mij in het buitenland is bevallen en ik wil graag iets opsturen.
Voor de kleine is het niet zo moeilijk, maar zou graag voor haar (of voor hem en haar) iets er bij doen.
Kan uiteraard niet te groot zijn, want moet verstuurd worden.
Iemand een leuk idee?
Voor de kleine is het niet zo moeilijk, maar zou graag voor haar (of voor hem en haar) iets er bij doen.
Kan uiteraard niet te groot zijn, want moet verstuurd worden.
Iemand een leuk idee?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Tips cadeau mama
Tijdschriften misschien? Als ze in het buitenland woont, zal ze de Nederlandse mama bladen daar niet kunnen kopen. Voor hem kun je er dan een mannenblad bij doen.
Of een cadeaubon van een online shop, die zij ook kan gebruiken daar? Weet niet of dat gaat, is maar een idee.
Vind het wel lief dat je dit voor haar wilt doen
Of een cadeaubon van een online shop, die zij ook kan gebruiken daar? Weet niet of dat gaat, is maar een idee.
Vind het wel lief dat je dit voor haar wilt doen
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Beschuit met muisjes! En ik zou idd kiezen voor wat dingen zoals tijdschriften... Ik stuur overigens altijd wat grotere pakketjes naar mijn familie en zij naar mij, heel erg leuk om te ontvangen dus als je een goed doosje hebt en het goed verpakt kun je van alles verzenden!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Woont ze daar? Zo ja, dan zou ik inderdaad wat Nederlandse tijdschriften (indien zij ook NL is) erbij doen. Anders misschien een leuk pakketje van Rituals?
Heb je toevallig een foto van de kleine ontvangen? Anders een fotocadeau van bijvoorbeeld de Hema?
Heb je toevallig een foto van de kleine ontvangen? Anders een fotocadeau van bijvoorbeeld de Hema?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeau 10 jaar samen...tips
» Cadeau tips voor zwangere vriendin?
» Tips cadeau voor kindje na leukemie!
» Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb?
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Cadeau tips voor zwangere vriendin?
» Tips cadeau voor kindje na leukemie!
» Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb?
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: