Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb? Empty Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb?

Bericht  remover27 vr 6 mei 2011 - 3:25

Ik ben op zoek naar 2 cadeautjes tussen de 10 en 15 euro. En het liefst iets waaraan je geen prijs ziet.

Het is voor een goede vriendin en vriendin van me pa. Nu heb ik bij de kruidvat in de aanbieding een geschenk verpakking met 5 kneipp douche gell gezien voor 4.99

Is dat een leuk idee om voor allebei te kopen en er dan nog iets bij te doen? maar wat vind dit zo moeilijk. (lukt me niet om het plaatje te kopiëren maar het staat in de online folder/tweede pagina.

Ben heeeel slecht in cadeaus.

groetjes.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb? Empty Re: Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 3:32

nah ik vind die dingen nie zo, wat je dan beter kan doen is naar de action gaan, pak daar een mandje doe er een handdoek in, washandje, zeep, badspons, ...

Gast
Gast

Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb? Empty Re: Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb?

Bericht  Atelier Madame vr 6 mei 2011 - 3:35

Zelf een pakketje samenstellen is vaak inderdaad het allerleukste!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 12:12

Ik zou ook zelf een pakketje doen als je de richting van douche spulletjes op wilt. Action is leuk shoppen wat dat betreft. Ik maak voor verjaardagen van vriendinnen ook vaak een pakketje bij Action. Bijvoorbeeld een setje met leuke hebbedingetjes in dezelfde kleur.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes vr 6 mei 2011 - 19:18

Lily schreef:nah ik vind die dingen nie zo, wat je dan beter kan doen is naar de action gaan, pak daar een mandje doe er een handdoek in, washandje, zeep, badspons, ...

Tja dan ben ik misschien een zeikerd maar ik vind er echt niks aan om handdoeken te krijgen, dat valt voor mijn gevoel ik de categorie van een een strijkijzer geven voor moederdag. Prima gebruiksvoorwerp maar geen leuk cadeau. Daarbij hebben wij de handdoeken opgerold in de badkamer liggen in een open kast, allemaal dezelfde en zou ik daar geen andere handdoek bij leggen.

Voor zeep enz ben ik in veel gevallen allergisch, dus dat is ook iets om rekening mee te houden want dat hoor ik ook van steeds meer mensen.

Als ik dan toch een verwen pakket zou geven dan zou ik zelf eerder gaan voor een lekkere fles wijn, een leuk boek of een tijdschrift bijvoorbeeld, mooie kaarsen, dat soort dingen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Beachgirl vr 6 mei 2011 - 20:24

Leuk tijdschrift erbij?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TNMN vr 6 mei 2011 - 20:52

minoessepoes schreef:
Lily schreef:nah ik vind die dingen nie zo, wat je dan beter kan doen is naar de action gaan, pak daar een mandje doe er een handdoek in, washandje, zeep, badspons, ...

Tja dan ben ik misschien een zeikerd maar ik vind er echt niks aan om handdoeken te krijgen, dat valt voor mijn gevoel ik de categorie van een een strijkijzer geven voor moederdag. Prima gebruiksvoorwerp maar geen leuk cadeau. Daarbij hebben wij de handdoeken opgerold in de badkamer liggen in een open kast, allemaal dezelfde en zou ik daar geen andere handdoek bij leggen.

Voor zeep enz ben ik in veel gevallen allergisch, dus dat is ook iets om rekening mee te houden want dat hoor ik ook van steeds meer mensen.

Als ik dan toch een verwen pakket zou geven dan zou ik zelf eerder gaan voor een lekkere fles wijn, een leuk boek of een tijdschrift bijvoorbeeld, mooie kaarsen, dat soort dingen!

+1, handdoeken/theedoeken vind ik zelf ook nooit leuk om te krijgen. We hebben al hele stapels en als ik ze nodig heb koop ik ze liever zelf zodat ze matchen smile
Ik vind het verwen pakket een goed idee. Je kunt ook een zomerpakket doen, met strandboekjes, lekkere bodylotion (nivea heeft er eentje die ruikt naar sinaasappel = zomers), slippers, hoed, zonnebril, sarong, badlaken, zomerse cd etc. En dan kan je alles in een strandtas of een leuke linnen tas doen. Hoeft helemaal niet duur te zijn als je zulk soort dingen bij de action of kruidvat koopt. (of als je toevallig in de buurt van de Primark woont, daar hebben ze ook veel leuke zomerse dingen voor weinig geld)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: